Ook niet een van m'n favorieten eigenlijk. Die brengt trouwens een heel andere sfeer naar voren op een feest dan dat eindeloze gewhine van Adele. 't zal misschien een kwestie van smaak zijn maar dit soort uitstapjes hoeven echt niet van mij.emmerick wrote: Wat is jouw mening over SMD - Just like you dan . als ik vragen mag.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Ben best benieuwd naar HQ versie, kan me voorstellen dat zo'n break het goed doet op feesten
Klinkt op het eerste gehoor niet eens zo heel slecht. Alleen walg ik er echt van dat steeds meer artiesten bootlegs gaan maken van Top40 muziek. Pleur toch ff op man
Ik ga dit soort nummers niet eens meer luisteren
Kan ik me er ook niet aan irriteren!
Jammer van de break, vind die top 40 nummers niet nodig in hardstyle.
Maar de rest van de plaat klinkt zo in dit filmpje heel erg lekker!
The Prophet is wat mij betreft weer op de weg terug met zijn laatste paar tracks, hij kan het nog!!
The Prophet is wat mij betreft weer op de weg terug met zijn laatste paar tracks, hij kan het nog!!
-
DHardtraxxer
- 572 posts member since 2012
- last seen Apr 2015
Ben ik het wel mee eens inderdaad. One moment was echt episch, deze klinkt ook wel weer leuk. Hopelijk blijft dit zoVitality wrote:The Prophet is wat mij betreft weer op de weg terug met zijn laatste paar tracks, hij kan het nog!!
heel erg lekker nog wel?Vitality wrote:Jammer van de break, vind die top 40 nummers niet nodig in hardstyle.
Waar gaat het heen met het hardstyle volk van tegenwoordig.
Je vind dit serieus ook echt op een goed niveau?
Het zal, ik lach me kapot haha
Voor de rest doe ik even mijn oren en ogen dicht
Ben ik met je eens, dit is kaas en hoort gewoon niet als hardstyle remix.Piaaa wrote:heel erg lekker nog wel?Vitality wrote:Jammer van de break, vind die top 40 nummers niet nodig in hardstyle.
Waar gaat het heen met het hardstyle volk van tegenwoordig.
Je vind dit serieus ook echt op een goed niveau?
Het zal, ik lach me kapot haha
Voor de rest doe ik even mijn oren en ogen dicht
Blijkbaar gemaakt dat het dagjesvolk ook mee kan zingen..
En hoor in het filmpje dat die pitchkicks weer lekker torenhoog gaan..
Sorry hoor maar ik vind dit echt slecht
Beetje jammer deze opmerking...Piaaa wrote:Waar gaat het heen met het hardstyle volk van tegenwoordig.
Ik luister al bijna 10 jaar hardstyle, dus slaat totaal nergens op.
En ik vind het eerste stuk na de break inderdaad heel erg lekker klinken zo op het eerste gehoord.
Dikke screech en flink wat drive in dat stuk.
Kan je mij ook even uitleggen waarom dit geen goed niveau zou zijn?Piaaa wrote:Je vind dit serieus ook echt op een goed niveau?
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Zeker wel, iedere keer als ik die hoor op de k**radio denk ik vanLyst wrote:Ik snap niet wat mensen aan Adele vinden, zeurderige jankstem.
Dan maken ze dit nummer ook al beter klinken, toch doet het er mij steeds aan denken
Daar gaat het nou juist om, waarom moet daar nou een Adèle-break voor precies?Vitality wrote: En ik vind het eerste stuk na de break inderdaad heel erg lekker klinken zo op het eerste gehoord.
Zodat dagjesmensen lekker mee kunnen zingen.
Tja, anders zou het toch ook niet echt een bootleg zijn?TiMOTHYb wrote:Daar gaat het nou juist om, waarom moet daar nou een Adèle-break voor precies?Vitality wrote: En ik vind het eerste stuk na de break inderdaad heel erg lekker klinken zo op het eerste gehoord.
Ik geef het op.
Lekker nummer, jammer van de kicks, breaks, vocals en melo.
-
A
De claps klinken ook niet helemaal loepzuiverTiMOTHYb wrote:Ik geef het op.![]()
Waar is de sample waarop iedereen baseert dat deze track goed/slecht is? Alles wat ik kan horen is een LQ sample opgenomen op een of ander feestje..
-
K
Lyst wrote:Waar is de sample waarop iedereen baseert dat deze track goed/slecht is? Alles wat ik kan horen is een LQ sample opgenomen op een of ander feestje..
Prophet + Top40
is al genoeg.
-
DHardtraxxer
- last seen Apr 2015
+ niet-dagjesmensen.Daveytl wrote:Zodat dagjesmensen lekker mee kunnen zingen.
Pik toch een traantje weg tijdens deze track.. 
-
DHardtraxxer
- last seen Apr 2015
Misschien bedoelt ie het positiefCruelty wrote:roberttt wrote:Pik toch een traantje weg tijdens deze track..
Zo slecht is het ook weer niet hoor
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Het zat er natuurlijk aan te komen. The Prophet gaat zo wel erg de commerciële kant op.
Maarja, dat doet bijna de gehele hardstyle scene. Anyway, de anti klinkt wel aardig maar ik denk
dat de kicks wel weer zullen tegenvallen. Vind de break er ook totaal niet bij passen. Ben sws geen fan van die dikzak.
Had eerlijk gezegd wel een drama verwacht bij het zien van de titel maar dat valt nog mee.
Maarja, dat doet bijna de gehele hardstyle scene. Anyway, de anti klinkt wel aardig maar ik denk
dat de kicks wel weer zullen tegenvallen. Vind de break er ook totaal niet bij passen. Ben sws geen fan van die dikzak.
Had eerlijk gezegd wel een drama verwacht bij het zien van de titel maar dat valt nog mee.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Zwaar respectloos, die woorden horen hier imo niet thuis.hsgroningen wrote:. Ben sws geen fan van die dikzak.![]()