Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
D
Hardtraxx Addict
1047 posts member since 2011
last seen Apr 2023
Nee, nu gaan we wel echt de verkeerde kant op, na DBSTF en Wildstylez hadden we kunnen weten dat ook Dov met een top40 Bootleg zou komen. Je hoopt het niet, maar vreest het ergste, en zie hier..... :sick:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Kettingzaag wrote: Ik ga me wel een beetje schamen ja als ik op een groot hardstyle feest ben en ineens komt ADELE voorbij.. :x :/ ADELE!! >.< >.<
Ik ga gewoon naar huis denk.
D
Hardtraxxer
572 posts member since 2012
last seen Apr 2015
TiMOTHYb wrote:
Kettingzaag wrote: Ik ga me wel een beetje schamen ja als ik op een groot hardstyle feest ben en ineens komt ADELE voorbij.. :x :/ ADELE!! >.< >.<
Ik ga gewoon naar huis denk.
Ik ga gewoon heel hard hakken. Boeien dat het Adele is, als het goed klinkt is het toch prima. One moment vond toch ook (bijna) niemand erg dat dat een 'zang'nummer was? Natuurlijk was dat nummer wat minder uitgemolken, maar zolang dj's een paar van deze tracks ertussendoor gooien vind ik het prima hoor. Zodra de hele collectie uit top40-tracks gaat bestaan wordt het anders uiteraard :P
Donateur
last seen Aug 2024
Wat is jouw mening over Adele dan?

Ik deel hier toch echt Lyst z'n mening; ontzettende jankballenstem die ik dus echt niet in een hardstyle track terug hoef te horen. Vind het al erg genoeg dat je er af en toe gedwongen naar moet luisteren als je uit gaat of zo.

Vind trouwens 90% van de hardstyle nummers waar te veel langgerekte vocals in zitten niet om aan te horen. Goed dat je dat aankaart. :)
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
Ik zit iedere dag van 9 tot 5 op het kantoor en hoor regelmatig de stem die mij ondertussen echt mijn strot uit komt en dan wordt uitgerekend van die stem een bootleg gemaakt. Achja, dan heeft ie altijd nog een track om de volumeknop dicht te draaien en het publiek te laten zingen. Daar doen we het voor!
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Wauw dit nummer lijkt me echt wel heftig op een festival, met een biertje, pilletje op, in mijn blote bast en mijn spacebril op. Zou echt vet zijn als dit de afsluiter of Defqon 1 of Decibel zou zijn hoor, dat mag best voor een keertje, zo met die mwiep mwiep melodie. Echt wel vet.
D
Hardtraxxer
572 posts member since 2012
last seen Apr 2015
TiMOTHYb wrote:Wat is jouw mening over Adele dan?

Ik deel hier toch echt Lyst z'n mening; ontzettende jankballenstem die ik dus echt niet in een hardstyle track terug hoef te horen. Vind het al erg genoeg dat je er af en toe gedwongen naar moet luisteren als je uit gaat of zo.

Vind trouwens 90% van de hardstyle nummers waar te veel langgerekte vocals in zitten niet om aan te horen. Goed dat je dat aankaart. :)
Mijn mening over Adele? Een dikzak :P
Haha, nee geintje, ik heb dit nummer ooit wel leuk gevonden, maar hij komt me nu idd ook wel op alle plekken eruit waar ie eruit kan komen ;) (neus, keel e.d) Maar ik vind het gewoon over het algemeen niet slecht als een top40 track geremixed wordt, je kan op een feest lekker meebrullen ;)
Donateur
last seen Aug 2024
kauwgombal wrote: HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA wat ben jij grappig :)
Gewoon een ironische constatering van de trieste sfeer af en toe toch?
DaBerry wrote:Maar ik vind het gewoon over het algemeen niet slecht als een top40 track geremixed wordt, je kan op een feest lekker meebrullen ;)
Ik vind het idee ook wel aardig, de uitvoering is vaak echter om te janken (Levels bootleg bijvoorbeeld).
Hardtraxxer
354 posts member since 2010
last seen Aug 2015
Haha ik klikte op dit topic en dacht Proppie weer eens lekker in de grond te kunnen boren, maar nee hoor, klinkt dik! :bomb:
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
Adele Image
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
En ja hoor, bagger :') Alleen de screeches zijn leuk, maar ik moet wel gelijk aan z'n andere meuk van dit en vorig jaar denken, als je dacht dat het niet lager kon...

Kom maar op met die H4t0rzx!
Hardtraxx Addict
1494 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Heb het een kans gegeven maar nee.
Adele in hardstyle, nee.
Melodie heeft niets maar dan ook niets met het origineel te maken, dus nog eens nee.

Het idee alleen al kan gewoon écht niet.

Ik begin het idee te krijgen dat we hier uit wel kunnen concluderen dat de man in kwestie niets maar dan ook niets meer toe te voegen heeft in de scene. Insiratieloze bagger de laatste tijd, word er zo ontzettend moe van.
T
Hardtraxxer
142 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Zou mn niets verbazen als er een artiest komt die die track remixed van Gotye - Somebody that I used to know.
Heb de "house" versie al gehoord.. Nu nog de dubstep & hardstyle. Zal denk ik niet lang meer duren..
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2011
last seen Mar 2013
Tienus wrote:Zou mn niets verbazen als er een artiest komt die die track remixed van Gotye - Somebody that I used to know.
Heb de "house" versie al gehoord.. Nu nog de dubstep & hardstyle. Zal denk ik niet lang meer duren..
View on YouTube
Is al gedaan ;)

Over de track: ik wil hem eerst in HQ horen, ik vind dit te slechte kwaliteit om te oordelen.
Last edited by D-Teq on 07 May 2012 23:31, edited 1 time in total.
J
Tienus wrote:Zou mn niets verbazen als er een artiest komt die die track remixed van Gotye - Somebody that I used to know.
De enige echte Abbuctorzzzzzz hebben daar een bootlekje van gemaakt
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
Vindt deze vocals eigenlijk best geschikt voor een hardstyle break. Hebben best veel gevoel. Track klinkt ook (zover ik kan horen) goed. Als ik er straks maar niet achter kom dat er audiofreq kicks onder zitten.
Abbuctorzzzzzz
Abductors ja. Doen ze het een keer met een S worden er alsnog grappen over gemaakt. :oh:
Hardtraxx Addict
1522 posts member since 2011
last seen Jan 2015
Ik wacht eerst op HQ want uit deze preview kan ik vrij weinig opmaken...
Hardtraxx Addict
1373 posts member since 2010
last seen Apr 2018
Squid wrote:Ik wacht eerst op HQ want uit deze preview kan ik vrij weinig opmaken...
Ja inderdaad :P
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Enige woord wat ik hierop te zeggen heb is: waarom. Ik steel die Adele cd van m'n pa wel als ik er zonodig naar wil luisteren... Profeet, pensioen please. Die climax is ook echt een schrale kopie van Pump It Loud.
G
Hardtraxxer
91 posts member since 2012
last seen Sep 2018
Klinkt wel oke ^^
Donateur
last seen Aug 2024
emmerick wrote:Vindt deze vocals eigenlijk best geschikt voor een hardstyle break. Hebben best veel gevoel.
Een gevoel dat in mijn ogen totaal niet in een hardstyle track thuishoort. Dat klopt.
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
TiMOTHYb wrote:
emmerick wrote:Vindt deze vocals eigenlijk best geschikt voor een hardstyle break. Hebben best veel gevoel.
Een gevoel dat in mijn ogen totaal niet in een hardstyle track thuishoort. Dat klopt.
Wat is jouw mening over SMD - Just like you dan . als ik vragen mag.
Q
Hardtraxxer
150 posts member since 2011
Ik vind de climax trouwens wel erg veel lijken op de Audiofreq remix van One ... :/
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
Ik kan niet veel opmaken uit dit filmpje. Dus nog even wachten.. Maar ik weet wel dat ik moe begin te worden van die Adele hype. Beter werd ze niet gedumpt.
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 41 minutes ago
Q-Cees wrote:Ik vind de climax trouwens wel erg veel lijken op de Audiofreq remix van One ... :/
Dus je vindt het wel ergens op lijken? :P