Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 20:03 
 
Hardtraxx Addict

Nee, nu gaan we wel echt de verkeerde kant op, na DBSTF en Wildstylez hadden we kunnen weten dat ook Dov met een top40 Bootleg zou komen. Je hoopt het niet, maar vreest het ergste, en zie hier..... :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 20:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
Ik ga me wel een beetje schamen ja als ik op een groot hardstyle feest ben en ineens komt ADELE voorbij.. :x :/ ADELE!! >.< >.<

Ik ga gewoon naar huis denk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 20:22 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Kettingzaag schreef:
Ik ga me wel een beetje schamen ja als ik op een groot hardstyle feest ben en ineens komt ADELE voorbij.. :x :/ ADELE!! >.< >.<

Ik ga gewoon naar huis denk.


Ik ga gewoon heel hard hakken. Boeien dat het Adele is, als het goed klinkt is het toch prima. One moment vond toch ook (bijna) niemand erg dat dat een 'zang'nummer was? Natuurlijk was dat nummer wat minder uitgemolken, maar zolang dj's een paar van deze tracks ertussendoor gooien vind ik het prima hoor. Zodra de hele collectie uit top40-tracks gaat bestaan wordt het anders uiteraard :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 20:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat is jouw mening over Adele dan?

Ik deel hier toch echt Lyst z'n mening; ontzettende jankballenstem die ik dus echt niet in een hardstyle track terug hoef te horen. Vind het al erg genoeg dat je er af en toe gedwongen naar moet luisteren als je uit gaat of zo.

Vind trouwens 90% van de hardstyle nummers waar te veel langgerekte vocals in zitten niet om aan te horen. Goed dat je dat aankaart. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 20:26 
 
Hardtraxx Addict

Ik zit iedere dag van 9 tot 5 op het kantoor en hoor regelmatig de stem die mij ondertussen echt mijn strot uit komt en dan wordt uitgerekend van die stem een bootleg gemaakt. Achja, dan heeft ie altijd nog een track om de volumeknop dicht te draaien en het publiek te laten zingen. Daar doen we het voor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw dit nummer lijkt me echt wel heftig op een festival, met een biertje, pilletje op, in mijn blote bast en mijn spacebril op. Zou echt vet zijn als dit de afsluiter of Defqon 1 of Decibel zou zijn hoor, dat mag best voor een keertje, zo met die mwiep mwiep melodie. Echt wel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 20:38 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Wat is jouw mening over Adele dan?

Ik deel hier toch echt Lyst z'n mening; ontzettende jankballenstem die ik dus echt niet in een hardstyle track terug hoef te horen. Vind het al erg genoeg dat je er af en toe gedwongen naar moet luisteren als je uit gaat of zo.

Vind trouwens 90% van de hardstyle nummers waar te veel langgerekte vocals in zitten niet om aan te horen. Goed dat je dat aankaart. :)


Mijn mening over Adele? Een dikzak :P
Haha, nee geintje, ik heb dit nummer ooit wel leuk gevonden, maar hij komt me nu idd ook wel op alle plekken eruit waar ie eruit kan komen ;) (neus, keel e.d) Maar ik vind het gewoon over het algemeen niet slecht als een top40 track geremixed wordt, je kan op een feest lekker meebrullen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 20:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

kauwgombal schreef:
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA wat ben jij grappig :)

Gewoon een ironische constatering van de trieste sfeer af en toe toch?

DaBerry schreef:
Maar ik vind het gewoon over het algemeen niet slecht als een top40 track geremixed wordt, je kan op een feest lekker meebrullen ;)

Ik vind het idee ook wel aardig, de uitvoering is vaak echter om te janken (Levels bootleg bijvoorbeeld).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 20:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha ik klikte op dit topic en dacht Proppie weer eens lekker in de grond te kunnen boren, maar nee hoor, klinkt dik! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 21:58 
 
Hardtraxx Addict

Adele Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En ja hoor, bagger :') Alleen de screeches zijn leuk, maar ik moet wel gelijk aan z'n andere meuk van dit en vorig jaar denken, als je dacht dat het niet lager kon...

Kom maar op met die H4t0rzx!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 23:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb het een kans gegeven maar nee.
Adele in hardstyle, nee.
Melodie heeft niets maar dan ook niets met het origineel te maken, dus nog eens nee.

Het idee alleen al kan gewoon écht niet.

Ik begin het idee te krijgen dat we hier uit wel kunnen concluderen dat de man in kwestie niets maar dan ook niets meer toe te voegen heeft in de scene. Insiratieloze bagger de laatste tijd, word er zo ontzettend moe van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 23:27 
 
Hardtraxxer

Zou mn niets verbazen als er een artiest komt die die track remixed van Gotye - Somebody that I used to know.
Heb de "house" versie al gehoord.. Nu nog de dubstep & hardstyle. Zal denk ik niet lang meer duren..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 23:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tienus schreef:
Zou mn niets verbazen als er een artiest komt die die track remixed van Gotye - Somebody that I used to know.
Heb de "house" versie al gehoord.. Nu nog de dubstep & hardstyle. Zal denk ik niet lang meer duren..


Is al gedaan ;)

Over de track: ik wil hem eerst in HQ horen, ik vind dit te slechte kwaliteit om te oordelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 23:31 
 

Tienus schreef:
Zou mn niets verbazen als er een artiest komt die die track remixed van Gotye - Somebody that I used to know.
Heb de "house" versie al gehoord.. Nu nog de dubstep & hardstyle. Zal denk ik niet lang meer duren..


De enige echte Abbuctorzzzzzz hebben daar een bootlekje van gemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 23:59 
 
Hardtraxx Elite

Vindt deze vocals eigenlijk best geschikt voor een hardstyle break. Hebben best veel gevoel. Track klinkt ook (zover ik kan horen) goed. Als ik er straks maar niet achter kom dat er audiofreq kicks onder zitten.

Citaat:
Abbuctorzzzzzz


Abductors ja. Doen ze het een keer met een S worden er alsnog grappen over gemaakt. :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 00:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik wacht eerst op HQ want uit deze preview kan ik vrij weinig opmaken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 00:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Squid schreef:
Ik wacht eerst op HQ want uit deze preview kan ik vrij weinig opmaken...


Ja inderdaad :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 00:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enige woord wat ik hierop te zeggen heb is: waarom. Ik steel die Adele cd van m'n pa wel als ik er zonodig naar wil luisteren... Profeet, pensioen please. Die climax is ook echt een schrale kopie van Pump It Loud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 00:21 
 
Hardtraxxer

Klinkt wel oke ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 11:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
Vindt deze vocals eigenlijk best geschikt voor een hardstyle break. Hebben best veel gevoel.

Een gevoel dat in mijn ogen totaal niet in een hardstyle track thuishoort. Dat klopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 11:53 
 
Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
emmerick schreef:
Vindt deze vocals eigenlijk best geschikt voor een hardstyle break. Hebben best veel gevoel.

Een gevoel dat in mijn ogen totaal niet in een hardstyle track thuishoort. Dat klopt.


Wat is jouw mening over SMD - Just like you dan . als ik vragen mag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 12:34 
 
Hardtraxxer

Ik vind de climax trouwens wel erg veel lijken op de Audiofreq remix van One ... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 12:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik kan niet veel opmaken uit dit filmpje. Dus nog even wachten.. Maar ik weet wel dat ik moe begin te worden van die Adele hype. Beter werd ze niet gedumpt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-Cees schreef:
Ik vind de climax trouwens wel erg veel lijken op de Audiofreq remix van One ... :/

Dus je vindt het wel ergens op lijken? :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks