Egt geweldig dit. 
Related topics
- View the latest post: Adaro ''The Haunter Of The Dark'' | Vroeger Was Alles Beter Festival 2026
- View the latest post: Proficiat: The Dark Haunter (24), Slaughter (22), Jro_ (22), p4trickjuhhh (22), NMGN1989 (22), RoyGoorman (16)
- View the latest post: KWARTFINALE - VULPIX VS HAUNTER | HARDTRAXX DJ BATTLES 2018
- View the latest post: LAATSTE 16 - EKANS VS HAUNTER | HARDTRAXX DJ BATTLES 2018
- View the latest post: Queenscore Warm-up mix • 2/4 • Mixed by Wish-Haunter
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
Gruwelijk dit
Wat een machtige track
Deze jongen gaat het helemaal maken dit jaar, verwacht er veel van 
Heel erg vet! Dacht op Hard Bass eerst dat dit een gedeelte was van Son Of Torture door die vocals. 
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
Bazenliedje
Ging ook erg lekker op Hardbass 
Is goed bezig die man
Is goed bezig die man
Mol wrote:Dit is zo'n ON-GE-LOFELIJK lekker nummer!![]()
Adaro maakt echt hele andere frisse nummers. Ene keer vind ik het wel wat, andere keer niet. Eerste stukje vond ik vreemd, maar dan ineens die drop in akkoord is heel vet! Een echte chaosplaat!
-
AArtiest
- 32 posts member since 2011
- last seen Feb 2026
Thanks voor de reacties mensen, leuk om te lezen dat hij goed wordt ontvangen!
morgen in de set van de magic show zit ie nog niet vanwege dat hij op het A2 records album komt.
ik ga ook nog wat kleine dingetjes aanpassen aan de track, na hem op HardBass gehoord te hebben.
een hoge kwaliteit youtube-preview komt tegen de tijd dat het album er is.
grtzz
without Knowledge or Lustre... or Name.
The Haunter of The Dark
morgen in de set van de magic show zit ie nog niet vanwege dat hij op het A2 records album komt.
ik ga ook nog wat kleine dingetjes aanpassen aan de track, na hem op HardBass gehoord te hebben.
grtzz
The Haunter of The Dark
Dus we mogen jou nu officieel bij de A2-Records-clan rekenen?
Leuk dat je overigens even de tijd neemt om dit te lezen!
Leuk dat je overigens even de tijd neemt om dit te lezen!
Ik hou wel van dat stijltje!Adaro wrote:Thanks voor de reacties mensen, leuk om te lezen dat hij goed wordt ontvangen!![]()
![]()
grtzz
The Haunter of The Dark
Dat was al wel het geval hoor...Khadber wrote:Dus we mogen jou nu officieel bij de A2-Records-clan rekenen?
Er was nog niet echt een solo, dus zeker weet je het nooit.Rik wrote:Dat was al wel het geval hoor...Khadber wrote:Dus we mogen jou nu officieel bij de A2-Records-clan rekenen?
-
AArtiest
- 32 posts member since 2011
- last seen Feb 2026
Khadber wrote:Dus we mogen jou nu officieel bij de A2-Records-clan rekenen?
jep, sta ook al ff bij de artists op de A2 website.
Je werkt hard aan een nummer, stopt er veel van jezelf in; en dan vind ik het ook interessant hoe het ontvangen wordt op forums. Is een flink deel vd harde kern hardstyle-liefhebbers. Daar neem ik zeker de tijd voor om te lezen.Leuk dat je overigens even de tijd neemt om dit te lezen!
Niet meegekregen, kom daar eigenlijk zelden tot nooit. Maar goed, altijd goed om te weten.Adaro wrote:Khadber wrote:Dus we mogen jou nu officieel bij de A2-Records-clan rekenen?
jep, sta ook al ff bij de artists op de A2 website.
En andersom leuk om te zien dat dus een producer eventuele loven en kritieken tot zich wil nemen.Je werkt hard aan een nummer, stopt er veel van jezelf in; en dan vind ik het ook interessant hoe het ontvangen wordt op forums. Is een flink deel vd harde kern hardstyle-liefhebbers. Daar neem ik zeker de tijd voor om te lezen.Leuk dat je overigens even de tijd neemt om dit te lezen!
-
MHardtraxxer
- 495 posts member since 2009
- last seen Apr 2022
Vetvetvet
ging hard afgelopen zaterdag 
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
dit is gewoon lekker leip 
-
M
Erg vette track, hopelijk komt er meer van dit soort spul in de toekomst 
-
PHardtraxx Newbie
- 12 posts member since 2009
- last seen Aug 2012
Zo, wat een knaller is dit! Die Adaro snapt wat stampen is.. Ben erg benieuwd naar de volledige HQ versie = Album A2 records 
Geniaal nummer.. Een harde track waarin een prachtige sfeer wordt neergezet 
deze plaat is echt zoveel beter nog Hit You With That Bang Shit en die was er sterk...deze plaat ging erg hard op hardbass zeker benieuwd naar HQ
Adaro
Adaro