Te denken aan Living for the moment, en zeker niet te vergeten: Feel my fire.Tel wrote:Juist dankzij Adaro had Ran-D dus succes met Under Attack en Struggle for Excistence.[O_O] wrote:mooi om te horen dat hij het ook zonder Ran-D kan![]()
Noem nou eens een kei harde plaat voor die release van Ran-D wat mij overtuigt dat die release van hem af komt? Nhaaa.... Juist Adaro heeft er grote invloeden op gehad
Related topics
- View the latest post: Adaro ''The Haunter Of The Dark'' | Vroeger Was Alles Beter Festival 2026
- View the latest post: Proficiat: The Dark Haunter (24), Slaughter (22), Jro_ (22), p4trickjuhhh (22), NMGN1989 (22), RoyGoorman (16)
- View the latest post: KWARTFINALE - VULPIX VS HAUNTER | HARDTRAXX DJ BATTLES 2018
- View the latest post: LAATSTE 16 - EKANS VS HAUNTER | HARDTRAXX DJ BATTLES 2018
- View the latest post: Queenscore Warm-up mix • 2/4 • Mixed by Wish-Haunter
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
Living for the moment is toch ook met Adaro? (op de Web release staat van niet, maar wel op een paar cd's wel)Ebbie wrote:Te denken aan Living for the moment, en zeker niet te vergeten: Feel my fire.Tel wrote:Juist dankzij Adaro had Ran-D dus succes met Under Attack en Struggle for Excistence.[O_O] wrote:mooi om te horen dat hij het ook zonder Ran-D kan![]()
Noem nou eens een kei harde plaat voor die release van Ran-D wat mij overtuigt dat die release van hem af komt? Nhaaa.... Juist Adaro heeft er grote invloeden op gehad
Nope helemaal van Rendier zelfMaximum wrote:Living for the moment is toch ook met Adaro? (op de Web release staat van niet, maar wel op een paar cd's wel)
http://www.discogs.com/Ran-D-Living-For ... se/2020458
Innerchild, LFTM, Crossroads, Fanatics, Escapism, Bomb This Place, My Sound, River Of Sound.Tel wrote:Juist dankzij Adaro had Ran-D dus succes met Under Attack en Struggle for Excistence.[O_O] wrote:mooi om te horen dat hij het ook zonder Ran-D kan![]()
Alsnog herhaal ik: Noem eens een plaat dat mij overtuigt dat de succes van Ran-D af komt? Juist de sounds van Adaro hebben de platen gemaakt van Under Attack/Struggle for Excistence
Hoe weet je dat?Tel wrote:Alsnog herhaal ik: Noem eens een plaat dat mij overtuigt dat de succes van Ran-D af komt? Juist de sounds van Adaro hebben de platen gemaakt van Under Attack/Struggle for Excistence
Luisteren? Deze plaat heeft veel meer weg van die release dan al die platen van Ran-D bij elkaar
Vind ik dus niet, je hoort echt wel duidelijk de Ran-D sound in die platen, maar het is een collab dus je hoort inderdaad ook Adaro erin terug he.Tel wrote:Luisteren? Deze plaat heeft veel meer weg van die release dan al die platen van Ran-D bij elkaar
En dit zijn pas de eerste solotracks van Adaro (met HYWTBS) dus vind het ook erg makkelijk om nu al die mening te hebben.
Ze kunnen alletwee heel erg goed produceren 
dat stukje voordat de anticlimax erin komt is zo gruwelijk gedaan
wat een bazentrack!
laat deze please op 017 staan wat een ontiegelijke zieke plaat 
Last edited by Mr Lellebel on 13 May 2011 19:19, edited 1 time in total.
-
AArtiest
- 32 posts member since 2011
- last seen Feb 2026
View on YouTube
Yowww, hier de Official Preview van "The Haunter of the Dark".
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
grtzz thijs (adaro)
grtzz thijs (adaro)
Last edited by Adaro on 13 May 2011 19:14, edited 1 time in total.
Hij is echt vet geworden!Adaro wrote:[youtube]v=L34yInqnWh8&feature=channel_video_title[/youtube]
grtzz thijs (adaro)
-
M
Gruwelijk.Adaro wrote:http://youtu.be/L34yInqnWh8
grtzz thijs (adaro)
Ongelooflijk lekker nummer
Heel veel gevoel zit er in dit nummer, maar je kunt er ook heerlijk op raggen.
Een heel compleet nummer dus
Heel veel gevoel zit er in dit nummer, maar je kunt er ook heerlijk op raggen.
Een heel compleet nummer dus
-
LHardtraxxer
- 321 posts member since 2010
- last seen Aug 2013
Heerlijk
Eerst die opbouw naar de climax en dan dat tussenstukje en dan gewoon knallen.
Eerst die opbouw naar de climax en dan dat tussenstukje en dan gewoon knallen.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Vet nummer, hoor m dagelijks op Black cd 
Kicks zijn heer en meester in dit nummer, deze komt echt zo dicht in de buurt van Under Attack voor mijLyst wrote:Op de kicks na een fijn nummer
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
geniaal. en dat filmpje erbij, hoe bruut 
Echt een track van het hoogste niveau imo. Gewoon het hele pakketje. Clip is ook vet!
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
Struggle for existence en deze plaat, zit zoveel t zelfde inmalle wrote:Vind ik dus niet, je hoort echt wel duidelijk de Ran-D sound in die platen, maar het is een collab dus je hoort inderdaad ook Adaro erin terug he.Tel wrote:Luisteren? Deze plaat heeft veel meer weg van die release dan al die platen van Ran-D bij elkaar
En dit zijn pas de eerste solotracks van Adaro (met HYWTBS) dus vind het ook erg makkelijk om nu al die mening te hebben.