Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2011 13:04 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Ik wou dat ik zulke kicks kon maken :cry:

^^


AMEN!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2011 13:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

IvoLovesWillemii schreef:
Ik heb het over adaro en ran-d bijdehandje ;) iedereen praat hier over gunz for hire (= meervoud) volgens mij

Vind Adaro op dit moment, als je naar alles waar ze mee bezig zijn, wel beter bezig dan Randy. Heb het idee dat hij net een beetje zijn grootste piek heeft gehad en nu door de populariteit van Adaro weer omhoog schiet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2011 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vandalize schreef:
wat je zoals bij NC bijvoorbeeld goed hoort.


Noisecontrollers kicks zijn inderdaad echt super geweldig de laatste tijd... NOT >.<

Inno schreef:
Zie 't maar als een tip: We vinden je tracks heel vet, maar vaak mist de kick wat kracht in de punch en de tail net wat aan de lange kant. We houden ook wel van diepe bassjes.

Hierdoor missen je tracks van toch nét dat stukje hardheid, terwijl de rest van de track echt heel vet en hard/duister is.

Spreek nu ook namens veel vrienden van me trouwens :)


Als jij gewoon eens voor jezelf gaat spreken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2011 19:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik snap niet dat sommige zeggen dat deze track soft is, ik vind hem net loeihard
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2011 23:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

CaptainObvious69 schreef:
Ik snap niet dat sommige zeggen dat deze track soft is, ik vind hem net loeihard


Is idd niets soft aan, beukt goed, snel een hq hopelijk :) :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 09:00 
 
Hardtraxx Newbie

Dakpan schreef:
Almighty schreef:
Inno schreef:
Hoor weer die softe g4h/ran-d kick :( Zo zonde want de rest klinkt echt nice

SOFT? :lol:


Ja. :)

Hoor echt geen verschil meer tussen de sounds van Adaro, G4H of Ran-D. Ze kunnen beter alles onder de G4H alias gooien want variatie in sounds is ver te zoeken.


niet met je eens, hoor in de solo producties van adaro echt wel een andere stijl dan de producties onder G4H
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 08:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Als jij gewoon eens voor jezelf gaat spreken.

Zoals ik zei sprak ik namens mezelf en vrienden van me... Niet namens iedereen hier ofzo, zo dom ben ik nou ook weer niet. Als 't zo over kwam: Niet de bedoeling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 11:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Als jij gewoon eens voor jezelf gaat spreken.

Zoals ik zei sprak ik namens mezelf en vrienden van me... Niet namens iedereen hier ofzo, zo dom ben ik nou ook weer niet. Als 't zo over kwam: Niet de bedoeling.



Je hebt het eerst over 'we' en daarna zeg je nog eens : ik praat OOK namens vrienden.. Dan is het logisch dat het zo overkomt, want dat is ook wat je zegt ;) dan weet je dat voor de volgende keer ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 14:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hard :bomb:
Al hoor ik wel erg veel terug van Haunter of the Dark ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 15:16 
 
Hardtraxx Newbie

Zegt die jongen bij de HQ versie op 1.19 nou dat iemand speed kan regelen? haha BUSTED! :list:

Ontopic: Super track Adaro, ga zo door man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 15:30 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Heerlijke track weer! Ontzettend vet gedaan met die vocals en lekker sfeertje.
Net zoals alles wat de laatste tijd uit de studio's van G4H & Adaro komt.

Vind de kicks ook heerlijk erop klappen. Plus er zit altijd een shitload aan drive in hun tracks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 21:52 
 
Hardtraxx Newbie

Adaro schreef:
Lyst schreef:
Inhouden zodat het toegankelijk blijft voor iedereen. Aan de andere kant levert je dat natuurlijk wel een grote aanhang, dus veel boekingen op.

Door een gulle middenweg te kiezen spreek je veel mensen aan, maar tegelijkertijd verlies je de aandacht uit de uiteinden van de verschillende substijlen.


@ Lyst: Ok even serieus dan ;)

Nu vergeet je 1 ding: ik maak gewoon wat ik zelf mooi vind en waar ik van hou en zelf op zou losgaan op de dansvloer. Dus dat ik “kies voor een gulden middenweg” of “me inhoudt om toegankelijk te blijven voor iedereen”, dat is totale nonsens.
Naar mijn mening hou ik me helemaal niet in, ik ga nou juist voluit als ik hardstyle produceer. Jij vind de kicks in Haunter te “mainstream” voor de track, ik vind dat niet. Een verschil van smaak dus.
Ik hou zowel van melodieuze platen als van rauwe platen, dit zul je ook altijd terughoren in m’n sets en tracks.

Vaak wordt er vergeten dat de meeste producers gewoon maken wat ze zelf mooi vinden. Of het nou toegankelijk is of niet, het is gewoon je eigen smaak die je als producer in tracks stopt.
Net zoals er onder de hardstyle-liefhebbers mensen zijn die van verschillende soorten hardstyle houden, geldt dit natuurlijk ook voor producers/djs. En dat is maar goed ook, dan blijft het allemaal lekker divers!

Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel; oordeel dus niet te snel over de artistieke integriteit van producers, vaak is het kwestie van verschil van smaak. “It’s All Music!” :)


The legend has spoken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 21:55 
 
Hardtraxx Addict

Beukgast schreef:
Adaro schreef:
Lyst schreef:
Inhouden zodat het toegankelijk blijft voor iedereen. Aan de andere kant levert je dat natuurlijk wel een grote aanhang, dus veel boekingen op.

Door een gulle middenweg te kiezen spreek je veel mensen aan, maar tegelijkertijd verlies je de aandacht uit de uiteinden van de verschillende substijlen.


@ Lyst: Ok even serieus dan ;)

Nu vergeet je 1 ding: ik maak gewoon wat ik zelf mooi vind en waar ik van hou en zelf op zou losgaan op de dansvloer. Dus dat ik “kies voor een gulden middenweg” of “me inhoudt om toegankelijk te blijven voor iedereen”, dat is totale nonsens.
Naar mijn mening hou ik me helemaal niet in, ik ga nou juist voluit als ik hardstyle produceer. Jij vind de kicks in Haunter te “mainstream” voor de track, ik vind dat niet. Een verschil van smaak dus.
Ik hou zowel van melodieuze platen als van rauwe platen, dit zul je ook altijd terughoren in m’n sets en tracks.

Vaak wordt er vergeten dat de meeste producers gewoon maken wat ze zelf mooi vinden. Of het nou toegankelijk is of niet, het is gewoon je eigen smaak die je als producer in tracks stopt.
Net zoals er onder de hardstyle-liefhebbers mensen zijn die van verschillende soorten hardstyle houden, geldt dit natuurlijk ook voor producers/djs. En dat is maar goed ook, dan blijft het allemaal lekker divers!

Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel; oordeel dus niet te snel over de artistieke integriteit van producers, vaak is het kwestie van verschil van smaak. “It’s All Music!” :)


The legend has spoken.

wat een toevoeging zeg.
over de track: klinkt niet verkeerd, vind de kicks van G4H & co wel lekker alleen lijken ze zoveel op elkaar. Wacht wel met een definitief oordeel op de Hq
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 22:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tips geven aan Adaro over zijn kicks? Alsjeblieft zeg, ga eerst maar even zelf goede tracks maken iedereen die wordt gewaardeerd door de mensen.
Vind het een beetje betweterig om als een niet ervaren "dj" te gaan vertellen tegen een "pro" hoe het wel moet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dylanleijten schreef:
Tips geven aan Adaro over zijn kicks? Alsjeblieft zeg, ga eerst maar even zelf goede tracks maken iedereen die wordt gewaardeerd door de mensen.
Vind het een beetje betweterig om als een niet ervaren "dj" te gaan vertellen tegen een "pro" hoe het wel moet..


Ja want als je DJ bent maak je fuckin goede nummers en ben je vet coowllll jwz
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 22:24 
 
Artiest

Nieuwe LQ previews van G4H en Adaro dingen kunnen me echt kippenvel bezorgen, de vibe en sfeer in die platen is ongekend. Zeker Sorrow... hoewel dat niet deze plaat is. wanne skijf!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 22:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
dylanleijten schreef:
Tips geven aan Adaro over zijn kicks? Alsjeblieft zeg, ga eerst maar even zelf goede tracks maken iedereen die wordt gewaardeerd door de mensen.
Vind het een beetje betweterig om als een niet ervaren "dj" te gaan vertellen tegen een "pro" hoe het wel moet..


Ja want als je DJ bent maak je fuckin goede nummers en ben je vet coowllll jwz


uhuhh..
Die krijgen wel gewoon tips van betere dj's
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 22:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Omdat je zelf geen producer bent, mag je geen tips/je mening over de kicks geven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo denkt ongeveer iedere Hardtraxx Newbie >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 22:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Omdat je zelf geen producer bent, mag je nog geen tips/je mening over de kicks geven?


Jawel zeker wel, maar laat ze dan niet voor de rest praten. ze maken er van "je moet dit en dit en dit doen aan je kicks dan is het goed" dat zijn natuurlijk ook de meningen van de mensen die het zeggen maar laat ze dan wel voor zichzelf praten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 22:59 
 
Hardtraxx Addict

dylanleijten schreef:
wootum schreef:
Omdat je zelf geen producer bent, mag je nog geen tips/je mening over de kicks geven?


Jawel zeker wel, maar laat ze dan niet voor de rest praten. ze maken er van "je moet dit en dit en dit doen aan je kicks dan is het goed" dat zijn natuurlijk ook de meningen van de mensen die het zeggen maar laat ze dan wel voor zichzelf praten.

dat stukje is like inception, ze zeggen het zelf, maar moeten ook nog voor zichzelf praten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 23:00 
 
Artiest

wootum schreef:
Omdat je zelf geen producer bent, mag je geen tips/je mening over de kicks geven?


Mening en tips is wat anders he, als een total nobody een mening geeft is dat natuurlijk normaal, als diegene tips gaat geven...zou ik niet veel naar luisteren >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 23:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

WZY schreef:
dylanleijten schreef:
wootum schreef:
Omdat je zelf geen producer bent, mag je nog geen tips/je mening over de kicks geven?


Jawel zeker wel, maar laat ze dan niet voor de rest praten. ze maken er van "je moet dit en dit en dit doen aan je kicks dan is het goed" dat zijn natuurlijk ook de meningen van de mensen die het zeggen maar laat ze dan wel voor zichzelf praten.

dat stukje is like inception, ze zeggen het zelf, maar moeten ook nog voor zichzelf praten :lol:


Je weet wat ik bedoel haha, was mezelf ook ff kwijt
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 23:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
wootum schreef:
Omdat je zelf geen producer bent, mag je geen tips/je mening over de kicks geven?


Mening en tips is wat anders he, als een total nobody een mening geeft is dat natuurlijk normaal, als diegene tips gaat geven...zou ik niet veel naar luisteren >.<

Een tip geven is eigenlijk ook gelijk je mening geven. Je geeft aan wat je er aan zou verbeteren als je ze zelf gemaakt zou hebben. En waarom zou je niet luisteren naar mensen die tips geven? Dat is voor een producer toch alleen maar feedback op zijn track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 23:17 
 
Artiest

Mening en tips lijken op elkaar ja, maar is toch een substantieel verschil. Je kunt als artiest meningen gebruiken als een soort tips ja, maar het blijft een mening. Overigens worden hier volgens mij geen tips gegeven in het topic, want niemand hier heeft enig verstand van zaken dus xd
Maar als ik bij A2 records zit en iemand op hardtraxx genaamd Skedoedelefloeps gaat mij uitleggen hoe ik een kick zou moeten maken... dan denk ik niet "Fuck, he's right!" alleen als de luisteraars hun mening geven kun je het als artiest idd gebruiken, maar dat betekend niet dat je ook echt tips geeft snap je.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks