Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 17:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klinkt wel vet :thumbsup:

Als de kicks 't zelfde zijn als HOTD dan is er niets mis mee als je 't mij vraagt.
Die zijn 'hard' genoeg naar m'n mening.

Adaro heeft wel een punt : Producers doen het zoals ze het zelf mooi vinden ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 17:33 
 
Artiest

Great track, the intro witht he vocals is really catchy! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 17:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vincent_ schreef:
Klinkt wel vet :thumbsup:

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 18:51 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Adaro schreef:
@ Lyst: Ok even serieus dan ;)

Nu vergeet je 1 ding: ik maak gewoon wat ik zelf mooi vind en waar ik van hou en zelf op zou losgaan op de dansvloer. Dus dat ik “kies voor een gulden middenweg” of “me inhoudt om toegankelijk te blijven voor iedereen”, dat is totale nonsens.
Naar mijn mening hou ik me helemaal niet in, ik ga nou juist voluit als ik hardstyle produceer. Jij vind de kicks in Haunter te “mainstream” voor de track, ik vind dat niet. Een verschil van smaak dus.
Ik hou zowel van melodieuze platen als van rauwe platen, dit zul je ook altijd terughoren in m’n sets en tracks.

Vaak wordt er vergeten dat de meeste producers gewoon maken wat ze zelf mooi vinden. Of het nou toegankelijk is of niet, het is gewoon je eigen smaak die je als producer in tracks stopt.
Net zoals er onder de hardstyle-liefhebbers mensen zijn die van verschillende soorten hardstyle houden, geldt dit natuurlijk ook voor producers/djs. En dat is maar goed ook, dan blijft het allemaal lekker divers!

Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel; oordeel dus niet te snel over de artistieke integriteit van producers, vaak is het kwestie van verschil van smaak. “It’s All Music!” :)

lol, ik zie dat mijn post ook op die manier geïnterpreteerd kan worden :$ Ik bedoelde eigenlijk iets heel anders te zeggen. Doordat het de gulle middenweg is, krijg je heel veel positieve reacties, simpelweg omdat je een groter bereik hebt binnen de hardstyle scene. Echter omdat je er tussenin gaat zitten (wat jij zegt dat je zelf het mooist vind, heb ik ook niets op tegen) zitten er elementen in de tracks waaraan mensen die niet van beide substijlen houden zich kunnen storen. Daarom vond ik die "niemand" een beetje storend. Daarnaast vertelde ik waarom ik het vond, mijn smaak dus ;)

Het lijkt nu wel alsof ik me er heel druk over maak, wat zeker niet zo is, bedoelde het meer een tikje ironisch, maar wil wel even duidelijk hebben dat ik dit bedoelde en niet de manier waarop jij het interpreteerde. Ik zal de volgende keer er voor zorgen dat er geen 2 interpretaties mogelijk zijn xd :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Adaro schreef:
Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel; oordeel dus niet te snel over de artistieke integriteit van producers, vaak is het kwestie van verschil van smaak. “It’s All Music!” :)

Natuurlijk moet je doen wat je zelf het mooiste vindt :)

Zie 't maar als een tip: We vinden je tracks heel vet, maar vaak mist de kick wat kracht in de punch en de tail net wat aan de lange kant. We houden ook wel van diepe bassjes.

Hierdoor missen je tracks van toch nét dat stukje hardheid, terwijl de rest van de track echt heel vet en hard/duister is.

Spreek nu ook namens veel vrienden van me trouwens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Almighty schreef:
Soft vind ik dan weer overdreven, soft is in mijn ogen Show me The Way, showtek en dat soort praktijken.
En live klinkt ie alles behalve soft IMO. Is dat ook wat je zelf soft en hard vind denk ik


't soft gaat puur om de kicks nu en ik bedoel dan vooral het contrast met de rest van de track.
Ze doen net of ze keihard producen, proberen dat misschien ook wel, maar die kicks zijn gewoon veel te soft voor 't stijltje wat ze neerzetten. Daardoor is 't altijd maar slappe hap.
Je verwacht gewoon een flinke stevige kick onder dat slag tracks, maar 't is nooit het geval :(

Het is gewoon elke keer weer een flinke teleurstelling voor mij als de kick er in komt.


Helemaal mee eens, die kick verpest het vaak voor mij bij G4H -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 19:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Adaro schreef:
Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel; oordeel dus niet te snel over de artistieke integriteit van producers, vaak is het kwestie van verschil van smaak. “It’s All Music!” :)

Natuurlijk moet je doen wat je zelf het mooiste vindt :)

Zie 't maar als een tip: We vinden je tracks heel vet, maar vaak mist de kick wat kracht in de punch en de tail net wat aan de lange kant. We houden ook wel van diepe bassjes.

Hierdoor missen je tracks van toch nét dat stukje hardheid, terwijl de rest van de track echt heel vet en hard/duister is.

Spreek nu ook namens veel vrienden van me trouwens :)


Leg nu aub niet andere mensen woorden in de mond...ik vind de kicks van deze heer (en Ran-d) juist karakteristiek en goed doordreunen! Het is een kwestie van smaak, dat was al vastgesteld, maar ga nu niet komen met woorden als 'we' ^^ (en als je met 'we' alleen jij, Lyst en je vriendjes bedoeld, zeg dat dan duidelijker volgende keer) *zeikmode off*
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 19:34 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Adaro/G4H kicks (die van Ran-D iets minder de laatste tijd) vind ik juist een van de weinige echt lekkere kicks die de laatste tijd gebruikt worden. Ik heb er in ieder geval echt niks op tegen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 19:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Adaro/G4H kicks vind ik juist een van de weinige echt lekkere kicks die de laatste tijd gebruikt worden. Ik heb er in ieder geval echt niks op tegen :)


Ik vind de kicks ook prima! Kan me totaal niet vinden in bovenstaande kritiek op de kicks. Bijna alle nummertjes van G4H/Adaro/Ran-D weten mij altijd te raken. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Adaro/G4H kicks (die van Ran-D iets minder de laatste tijd) vind ik juist een van de weinige echt lekkere kicks die de laatste tijd gebruikt worden. Ik heb er in ieder geval echt niks op tegen :)

Jep, ik vind de kicks die ze gebruiken ook geweldig.
Alles aan hun tracks is geweldig :loving:

Deze wil ik graag eerst in HQ horen voordat ik ga oordelen, heb hier geen zin om over shitty kwaliteit te oordelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
wootum schreef:
Adaro/G4H kicks (die van Ran-D iets minder de laatste tijd) vind ik juist een van de weinige echt lekkere kicks die de laatste tijd gebruikt worden. Ik heb er in ieder geval echt niks op tegen :)

Jep, ik vind de kicks die ze gebruiken ook geweldig.
Alles aan hun tracks is geweldig :loving:

Deze wil ik graag eerst in HQ horen voordat ik ga oordelen, heb hier geen zin om over shitty kwaliteit te oordelen.

dit -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 22:28 
 
Hardtraxx Newbie

Klinkt zeer goed live! Intro klinkt echt lekker, de kicks vind ik verder prima :thumbup:
Naar mijn mening passen de kicks wel goed in het geheel van deze track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 22:50 
 
Hardtraxxer

Deze klonk echt ziek live , echt vet ook hoe iedereen reageerde toen intro erin klapte :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 11:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ricardo1991 schreef:
Deze klonk echt ziek live , echt vet ook hoe iedereen reageerde toen intro erin klapte :worship:

Inderdaad een mooi moment, het ging goed tekeer op deze track. Gaat wederom een knaller worden, wel mooi dat het weer eens een solo is (zonder Randy)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 17:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

die intro is ge-ni-aal, :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke track!
Intro :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke track, ook bazen reactie van Adaro! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 18:48 
 

Woow wat zijn deze mannen toch goed bezig! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 21:41 
 

IvoLovesWillemii schreef:
Woow wat zijn deze mannen toch goed bezig! :love:

:P :P :P :P :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

IvoLovesWillemii schreef:
Woow wat zijn deze mannen toch goed bezig! :love:

Mannen = meervoud; Adaro = solo? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 21:37 
 

Maximum schreef:
IvoLovesWillemii schreef:
Woow wat zijn deze mannen toch goed bezig! :love:

Mannen = meervoud; Adaro = solo? xd


Ik heb het over adaro en ran-d bijdehandje ;) iedereen praat hier over gunz for hire (= meervoud) volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 22:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

IvoLovesWillemii schreef:
Maximum schreef:
IvoLovesWillemii schreef:
Woow wat zijn deze mannen toch goed bezig! :love:

Mannen = meervoud; Adaro = solo? xd


Ik heb het over adaro en ran-d bijdehandje ;) iedereen praat hier over gunz for hire (= meervoud) volgens mij

jezus keal, bij een track van wildstylez ga ik toch ook niet zeggen dat die nieuwe track van de noisecontrollers helemaal de bom is. dwaas xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha echt he, was ook niet mijn intentie om bijdehand te doen. Ging er al van uit dat je zo iets bedoelde en wou je der daarom op wijzen dat zit een slolo track is van Adaro! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2011 00:29 
 
Hardtraxxer

Almighty schreef:
Vandalize schreef:
wall off bass.

Tja, het early tijdperk is nu wel zo'n beetje voorbij, want daar zitten ze toch niet in?


Als een punch meer definitie heeft zodat er wat uniekheid per kick onstaat is het gelijk early?
Vind het een waardeloze opmerking moet ik zeggen.

Ik bedoel dat je dan wat meer een goede punch hoort wat je zoals bij NC bijvoorbeeld goed hoort.

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2011 08:57 
 

Ik hoor die opmerking vaak geassocieerd worden met Early, omdat in Early dat niet is. That's all ;)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks