Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 14:27 
 
Hardtraxxer

Artiest: Adaro

Track(s): No Time To Sleep (Chain Reaction remix)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier kan ik dus echt nog helemaal niks uit op maken he :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 16:13 
 
Hardtraxxer

hé kijk, grafherrie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 16:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

HardstyleForEvah schreef:
Hier kan ik dus echt nog helemaal niks uit op maken he :$


Dit dus xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 16:26 
 
Hardtraxx Elite

Wel dik, alleen jammer dat ie de vocals omgekeerd hebt.
Nu hoor je voor de climax looking for the heat yo
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Wel dik, alleen jammer dat ie de vocals omgekeerd hebt.
Nu hoor je voor de climax looking for the heat yo

Die zijn gewoon hetzelfde als in het origineel hoor. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 16:35 
 
Hardtraxx Elite

nee dan hoor je toch voor de Climax no time to sleep yo
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 17:09 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt wel lekker maar zit ook een flinke pitch in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 20:36 
 
Hardtraxxer

Hardstyle hoort echt niet op dominator thuis..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 21:43 
 
Hardtraxxer

TechnoboyYNWA schreef:
Hardstyle hoort echt niet op dominator thuis..

jawel joh, raw en hardcore allemaal hetzelfde :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 22:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Origineel vind ik veel beter, daar hoef ik geen HQ voor te horen van deze remix. Erg zwak dus imo :thumbdown: :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 03:43 
 
Hardtraxx Veteran

TechnoboyYNWA schreef:
Hardstyle hoort echt niet op dominator thuis..


Hou die discussie lekker in het Dominator topic, het gaat hier om de track
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 14:16 
 
Hardtraxxer

Ik vind -zover ik hoor- de synth beter dan de originele. Ben wel benieuwd naar een HQ versie
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 14:38 
 
Hardtraxx Elite

Iets betere kwaliteit:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 15:19 
 
Hardtraxx Veteran

Ik kan hier wel redelijk wat uit op maken hoor, die pitch op het einde bevalt me niet :(
Maar ik wacht wel op HQ voor een definitief oordeel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2013 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze plaat zondagavond gehoord in Temptation (Lloret de Mar)..
Ik vond hem zwaaaaar dik klinken toen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2013 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet op het eerste gehoor, die belletjes in de climax. :thumbsup: Benieuwd naar de HQ versie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2013 13:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt al vet, heel duidelijk is het natuurlijk nog niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2013 17:35 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Gister gehoord op Penoze vond het echt een vette remix zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2013 18:34 
 
Hardtraxxer

origineel is veel beter, gister live gehoord vond hem zwaar tegenvallen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2013 22:37 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vond hem wel vet live.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2013 23:34 
 
Hardtraxx Elite

JVDM schreef:
Ik vond hem wel vet live.

Dit dus, maar heeeul bijzonder is 'ie ook niet.
2e climax ging wel lekker hard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 16:02 
 
Hardtraxx Addict


Eerste nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 16:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mwah, dit weet me nog niet echt te pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veredelde clapjes die kicks
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks