Haha had je er gister bij moeten zijn in de Matrixx. Wat een held is AdaroInno wrote:Hoor weer die softe g4h/ran-d kickZo zonde want de rest klinkt echt nice
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
PHardtraxxer
- 65 posts member since 2009
- last seen Jul 2012
Ja is zeker een solo van Thijs!JEFSKIII wrote:Is dit zeker dat dit een solo is van Adaro? Zou me niet verbazen als dit ook een G4H is.
Klopt iddRoellos wrote:Ja is zeker een solo van Thijs!JEFSKIII wrote:Is dit zeker dat dit een solo is van Adaro? Zou me niet verbazen als dit ook een G4H is.
Vind de track prima, niet super geweldig ofzo maar hij luistert goed weg! Ook dat softe kick hoor ik hier, maarja.. wat is soft.. ik vind 'm vrij hard, maar dat vind ik van al hun kicks. Gaan we weer; wat is een harde kick, is voor iedereen verschillend.
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Zolang de bass maar goed dreunt, vind ik het meestal goed. Bij deze track dus ook 
Dit was testversie van de track. Kick zou daar in tegen wel gewoon zo blijven.
Mij staat die kick in ieder geval wel aan
Mij staat die kick in ieder geval wel aan
-
VHardtraxxer
- 54 posts member since 2011
- last seen Nov 2013
Vind zijn tracks altijd geniaal op de kicks na net als met alles wat met G4H te maken heeft.
De punch van de kick mist gewoon definitie het word echt zon typische wall off bass.
De punch van de kick mist gewoon definitie het word echt zon typische wall off bass.
-
A
Tja, het early tijdperk is nu wel zo'n beetje voorbij, want daar zitten ze toch niet in?Vandalize wrote:wall off bass.
adaro is instant +1. even afwachten nog 
Klinkt op zich wel weer vet, maar alweer te veel standaard G4H sounds. Doet me denken aan Gangsters Don't Dance.
Klinkt echt heel erg goed. Wil hem graag een keer live horen!
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Khadber wrote:Klinkt echt heel erg goed. Wil hem graag een keer live horen!
-
D
vind dit wel heel erg G4H sound hebben.. heb hier verder ook niet zoveel mee!
Als hij dezelfde kick heeft als in Haunter Of The Dark is er toch niks mis mee? Toen die track net gedraaid werd hoorde ik niemand over die kicks. Sommige mensen stellen ook wel hele hoge eisen soms...
Klinkt gewoon erg vet en zeker niet zo standaard als Kings of the Underground en dat soort meuk.
Klinkt gewoon erg vet en zeker niet zo standaard als Kings of the Underground en dat soort meuk.
Ben ik niemanddawasiknie wrote:Als hij dezelfde kick heeft als in Haunter Of The Dark is er toch niks mis mee? Toen die track net gedraaid werd hoorde ik niemand over die kicks. Sommige mensen stellen ook wel hele hoge eisen soms...
Adaro - The Haunter of the Dark (page 7)
Lyst wrote:Op de kicks na een fijn nummer
-
AArtiest
- 32 posts member since 2011
- last seen Feb 2026
Thanks guys! het is een testversie die ik op XXlerator heb gedraaid, ga er nog wat kleine dingetjes aan veranderen.
ook bedankt voor de leuke reacties op XXlerator RAW, echt n onvergetelijke avond!!
@ Lyst : goed dat je het ff meldt man! ik dacht ook al; er wordt iemand over t hoofdje gezien!!

ook bedankt voor de leuke reacties op XXlerator RAW, echt n onvergetelijke avond!!
@ Lyst : goed dat je het ff meldt man! ik dacht ook al; er wordt iemand over t hoofdje gezien!!
De kicks passen gewoon bij G4H. Handig toch? Hoor je de kicks, dan zijn zij het
Ik neem wel aan dat ze over een half jaar wel wat anders klinken, anders krijg je een beetje Brennan Heart taferelen
Kicks maken is sowieso het lastigste denk ik in de hardstyle.
Adaro wrote:@ Lyst : goed dat je het ff meldt man! ik dacht ook al; er wordt iemand over t hoofdje gezien!!![]()
Ik ben in ieder geval consequent.Adaro wrote:Thanks guys! het is een testversie die ik op XXlerator heb gedraaid, ga er nog wat kleine dingetjes aan veranderen.
@ Lyst : goed dat je het ff meldt man! ik dacht ook al; er wordt iemand over t hoofdje gezien!!![]()
Maar even serieus ik vind die mainstream kicks juist helemaal niet passen bij het type hardstyle wat jij maakt. Die midintro van Haunter of the Dark, toen ik die hoorde op Defqon dacht ik dat ik naar een nieuwe Zany & Beholder zat te luisteren (op het niveau van Who Wants This etc), maar toen de kicks erin kwamen, had ik het gevoel alsof iemand hard op de rem trapte. Inhouden zodat het toegankelijk blijft voor iedereen. Aan de andere kant levert je dat natuurlijk wel een grote aanhang, dus veel boekingen op.
Door een gulle middenweg te kiezen spreek je veel mensen aan, maar tegelijkertijd verlies je de aandacht uit de uiteinden van de verschillende substijlen.
Ik vind um vet.
Who cares about Lyst anyway
Mooi voor je dat je hem vet vind! Slaat weer nergens op die laatste zin..Hooli wrote:Ik vind um vet.
Ik wel, en begin Lyst steeds meer en meer te respecteren.Hooli wrote:Ik vind um vet.
Neem t niet al te serieus....roberttt wrote:Mooi voor je dat je hem vet vind! Slaat weer nergens op die laatste zin..Hooli wrote:Ik vind um vet.
-
AArtiest
- 32 posts member since 2011
- last seen Feb 2026
@ Lyst: Ok even serieus danLyst wrote:Inhouden zodat het toegankelijk blijft voor iedereen. Aan de andere kant levert je dat natuurlijk wel een grote aanhang, dus veel boekingen op.
Door een gulle middenweg te kiezen spreek je veel mensen aan, maar tegelijkertijd verlies je de aandacht uit de uiteinden van de verschillende substijlen.
Nu vergeet je 1 ding: ik maak gewoon wat ik zelf mooi vind en waar ik van hou en zelf op zou losgaan op de dansvloer. Dus dat ik “kies voor een gulden middenweg” of “me inhoudt om toegankelijk te blijven voor iedereen”, dat is totale nonsens.
Naar mijn mening hou ik me helemaal niet in, ik ga nou juist voluit als ik hardstyle produceer. Jij vind de kicks in Haunter te “mainstream” voor de track, ik vind dat niet. Een verschil van smaak dus.
Ik hou zowel van melodieuze platen als van rauwe platen, dit zul je ook altijd terughoren in m’n sets en tracks.
Vaak wordt er vergeten dat de meeste producers gewoon maken wat ze zelf mooi vinden. Of het nou toegankelijk is of niet, het is gewoon je eigen smaak die je als producer in tracks stopt.
Net zoals er onder de hardstyle-liefhebbers mensen zijn die van verschillende soorten hardstyle houden, geldt dit natuurlijk ook voor producers/djs. En dat is maar goed ook, dan blijft het allemaal lekker divers!
Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel; oordeel dus niet te snel over de artistieke integriteit van producers, vaak is het kwestie van verschil van smaak. “It’s All Music!”