Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 21:13 
 
Hardtraxxer

Inno schreef:
Hoor weer die softe g4h/ran-d kick :( Zo zonde want de rest klinkt echt nice

Haha had je er gister bij moeten zijn in de Matrixx. Wat een held is Adaro :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 21:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Is dit zeker dat dit een solo is van Adaro? Zou me niet verbazen als dit ook een G4H is.


Ja is zeker een solo van Thijs!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roellos schreef:
JEFSKIII schreef:
Is dit zeker dat dit een solo is van Adaro? Zou me niet verbazen als dit ook een G4H is.


Ja is zeker een solo van Thijs!


Klopt idd :)

Vind de track prima, niet super geweldig ofzo maar hij luistert goed weg! Ook dat softe kick hoor ik hier, maarja.. wat is soft.. ik vind 'm vrij hard, maar dat vind ik van al hun kicks. Gaan we weer; wat is een harde kick, is voor iedereen verschillend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 22:07 
 
Hardtraxx Addict

Zolang de bass maar goed dreunt, vind ik het meestal goed. Bij deze track dus ook :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 22:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit was testversie van de track. Kick zou daar in tegen wel gewoon zo blijven.
Mij staat die kick in ieder geval wel aan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 23:31 
 
Hardtraxxer

Vind zijn tracks altijd geniaal op de kicks na net als met alles wat met G4H te maken heeft.

De punch van de kick mist gewoon definitie het word echt zon typische wall off bass.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 23:48 
 

Vandalize schreef:
wall off bass.

Tja, het early tijdperk is nu wel zo'n beetje voorbij, want daar zitten ze toch niet in?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 01:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

adaro is instant +1. even afwachten nog ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 07:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt op zich wel weer vet, maar alweer te veel standaard G4H sounds. Doet me denken aan Gangsters Don't Dance.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 08:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt echt heel erg goed. Wil hem graag een keer live horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 10:52 
 
Hardtraxx Elite

Khadber schreef:
Klinkt echt heel erg goed. Wil hem graag een keer live horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 11:53 
 

vind dit wel heel erg G4H sound hebben.. heb hier verder ook niet zoveel mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 12:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als hij dezelfde kick heeft als in Haunter Of The Dark is er toch niks mis mee? Toen die track net gedraaid werd hoorde ik niemand over die kicks. Sommige mensen stellen ook wel hele hoge eisen soms...

Klinkt gewoon erg vet en zeker niet zo standaard als Kings of the Underground en dat soort meuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 12:47 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Als hij dezelfde kick heeft als in Haunter Of The Dark is er toch niks mis mee? Toen die track net gedraaid werd hoorde ik niemand over die kicks. Sommige mensen stellen ook wel hele hoge eisen soms...

Klinkt gewoon erg vet en zeker niet zo standaard als Kings of the Underground en dat soort meuk.

Ben ik niemand :cry: ? :P
nieuwe-tracks-hs/adaro-the-haunter-of-the-dark-t13581-150.html#p545574
Lyst schreef:
Op de kicks na een fijn nummer :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 13:34 
 
Artiest

Thanks guys! het is een testversie die ik op XXlerator heb gedraaid, ga er nog wat kleine dingetjes aan veranderen.
ook bedankt voor de leuke reacties op XXlerator RAW, echt n onvergetelijke avond!!

@ Lyst : goed dat je het ff meldt man! ik dacht ook al; er wordt iemand over t hoofdje gezien!! :aww:
;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De kicks passen gewoon bij G4H. Handig toch? Hoor je de kicks, dan zijn zij het :) Ik neem wel aan dat ze over een half jaar wel wat anders klinken, anders krijg je een beetje Brennan Heart taferelen :P Kicks maken is sowieso het lastigste denk ik in de hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Adaro schreef:
@ Lyst : goed dat je het ff meldt man! ik dacht ook al; er wordt iemand over t hoofdje gezien!! :aww: ;)

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 14:01 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Adaro schreef:
Thanks guys! het is een testversie die ik op XXlerator heb gedraaid, ga er nog wat kleine dingetjes aan veranderen.
ook bedankt voor de leuke reacties op XXlerator RAW, echt n onvergetelijke avond!!

@ Lyst : goed dat je het ff meldt man! ik dacht ook al; er wordt iemand over t hoofdje gezien!! :aww:
;)

Ik ben in ieder geval consequent. ^^
Maar even serieus ik vind die mainstream kicks juist helemaal niet passen bij het type hardstyle wat jij maakt. Die midintro van Haunter of the Dark, toen ik die hoorde op Defqon dacht ik dat ik naar een nieuwe Zany & Beholder zat te luisteren (op het niveau van Who Wants This etc), maar toen de kicks erin kwamen, had ik het gevoel alsof iemand hard op de rem trapte. Inhouden zodat het toegankelijk blijft voor iedereen. Aan de andere kant levert je dat natuurlijk wel een grote aanhang, dus veel boekingen op.

Door een gulle middenweg te kiezen spreek je veel mensen aan, maar tegelijkertijd verlies je de aandacht uit de uiteinden van de verschillende substijlen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 15:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind um vet.

Who cares about Lyst anyway ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 15:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hooli schreef:
Ik vind um vet.

Who cares about Lyst anyway ;)


Mooi voor je dat je hem vet vind! Slaat weer nergens op die laatste zin..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hooli schreef:
Ik vind um vet.

Who cares about Lyst anyway ;)


Ik wel, en begin Lyst steeds meer en meer te respecteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 15:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Hooli schreef:
Ik vind um vet.

Who cares about Lyst anyway ;)


Mooi voor je dat je hem vet vind! Slaat weer nergens op die laatste zin..


Neem t niet al te serieus....
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 16:20 
 
Artiest

Lyst schreef:
Inhouden zodat het toegankelijk blijft voor iedereen. Aan de andere kant levert je dat natuurlijk wel een grote aanhang, dus veel boekingen op.

Door een gulle middenweg te kiezen spreek je veel mensen aan, maar tegelijkertijd verlies je de aandacht uit de uiteinden van de verschillende substijlen.


@ Lyst: Ok even serieus dan ;)

Nu vergeet je 1 ding: ik maak gewoon wat ik zelf mooi vind en waar ik van hou en zelf op zou losgaan op de dansvloer. Dus dat ik “kies voor een gulden middenweg” of “me inhoudt om toegankelijk te blijven voor iedereen”, dat is totale nonsens.
Naar mijn mening hou ik me helemaal niet in, ik ga nou juist voluit als ik hardstyle produceer. Jij vind de kicks in Haunter te “mainstream” voor de track, ik vind dat niet. Een verschil van smaak dus.
Ik hou zowel van melodieuze platen als van rauwe platen, dit zul je ook altijd terughoren in m’n sets en tracks.

Vaak wordt er vergeten dat de meeste producers gewoon maken wat ze zelf mooi vinden. Of het nou toegankelijk is of niet, het is gewoon je eigen smaak die je als producer in tracks stopt.
Net zoals er onder de hardstyle-liefhebbers mensen zijn die van verschillende soorten hardstyle houden, geldt dit natuurlijk ook voor producers/djs. En dat is maar goed ook, dan blijft het allemaal lekker divers!

Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel; oordeel dus niet te snel over de artistieke integriteit van producers, vaak is het kwestie van verschil van smaak. “It’s All Music!” :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 16:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik wou dat ik zulke kicks kon maken :cry:

^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 16:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deze plaat zou ik wel eens live willen horen :bomb:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks