Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 00:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat. Een. Plaat. Helemaal mijn ding!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 00:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Adaro maakt wel de topplaten van dit jaar hoor. Heel erg tof zweverig plaatje :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 17:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke mainstream plaat! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 18:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

F-alko92 schreef:
Heerlijke mainstream plaat! :thumbup:


Dit dus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 19:00 
 
Hardtraxx Elite

Khadber schreef:
Wat. Een. Plaat. Helemaal mijn ding!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 19:25 
 
Hardtraxxer

F-alko92 schreef:
Heerlijke mainstream plaat! :thumbup:


Dit.
Al vind ik Adaro's raw-platen lekkerder
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 00:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hmm, niet echt helemaal mijn ding dit...
Midintro is heerlijk, maar past in mijn ogen totaal niet bij de rest van de plaat.
Cheesy vocals en een beetje zeurderige synth in de climax zo op het eerste gehoor.
Hoop dat hun volgende collab wat meer mijn smaak is, want de heren hebben de potentie om een toptrack te maken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 11:24 
 
Hardtraxxer

:love: onwijs vette plaat :D
precies wat ik persoonlijk vet vindt, harde intro en lekker energieke vrolijke melo in het midden.

Vocal vind ik trouwens echt een grote plus in deze plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 13:07 
 

Raefix schreef:
wat ik persoonlijk vet vindt

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 16:41 
 
Hardtraxx Addict

Bedacht me net dat de melodie wel wat van Mysterias weg heeft, met die lange noten. Vind dat persoonlijk echt heel vet. Dit is wel de wat blijere versie dan, maar neemt niet weg dat dit een geweldig plaatje is :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 17:04 
 
Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Adaro maakt wel de topplaten van dit jaar hoor. Heel erg tof zweverig plaatje :cool:


lekker space plaatje ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 17:23 
 
Hardtraxx Addict

Niet echt helemaal mijn ding. Naast de midintro die wel heerlijke sounds bevat, doet de rest van de track me niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat! Een van de dikste mid-intro's van de laatste tijd, wat een drive en energie. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 16:52 
 
Hardtraxx Elite

Lekker plaatje! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Raefix schreef:
wat ik persoonlijk vet vindt

:P

Hahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 19:02 
 
Hardtraxx Addict

Wat hebben ze in godsnaam met die Adaro kicks gedaan, vooral in de climax niet om aan te horen :sick: . Héél jammer, want tot de climax klopt heel de track. Melodie is ook prima, maar die kicks kunnen écht niet....
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 19:40 
 
Hardtraxx Newbie

Zeker een lekker nummertje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 20:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een koningenplaat. Every dayyayayay ... WIEP WOOP WOOP WIEWIEWIEWOOP!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 00:35 
 
Hardtraxx Veteran

ja heldig hoor :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 09:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind hem ook lekker. Voorbeeld van een beetje mainstream plaat die gewoon wel onderscheidend is en goed klinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na meerdere keren luisteren is dit toch wel gewoon een heerlijk plaatje, vooral de intro is lekker maar de climax mag er ook zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 10:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Misschien kan die ontzettend lelijke rip in de OP vervangen worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 11:58 
 
Hardtraxx Veteran

ben echt helemaal verliefd op deze plaat :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind er nog steeds niks aan. Vocals en melodie spreken me totaal niet aan. Verder vind ik het ook een best saaie plaat...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 12:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leuk plaatje maar tegen de tijd dat deze uitkomt komt hij mn neus uit. Hij wordt al veel te vaak gespeeld
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks