Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 19:33 
 
Hardtraxxer

De mid-intro is het lekkerst.
De rest ook lekker zomers hoor! :)
Alleen de kicks ben ik niet zeker van :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 23:00 
 
Hardtraxx Veteran

bRt_ schreef:
bRt_ schreef:
Midintro klonk dik, rest ging sterk achteruit! :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het echt een heerlijke plaat :D Zowel de intro als de climax :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Vind het echt een heerlijke plaat :D Zowel de intro als de climax :)

Ik ook :) Gaat er prima in hier ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere intro en die midintro klapt erop! Dan die zweverige climax en die 2e climax lekker veranderde melo! Als deze samen met die "rauwe" een release wordt maak ik mn borst wel nat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit klinkt echt super dik :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 23:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind het best een catchy plaatje. Maar enige wat ik van Adaro terughoor zijn de screeches in de mid.. ik had op z'n minst een degelijke anticlimax verwacht..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 16:10 
 
Hardtraxx Veteran

Niet bepaald wat ik had verwacht van deze twee, maar plaatje klinkt wel lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 17:47 
 
Hardtraxxer

Hele Heeele vette mid! Vind de kicks ook prima hoor, denk dat ze in goede kwaliteit beter tot hun recht komen.
melodie ook prima! Kan hier als mainstream plaat weinig negatiefs over zeggen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 18:52 
 
Hardtraxx Veteran

Q-Dominic schreef:
Hele Heeele vette mid! Vind de kicks ook prima hoor, denk dat ze in goede kwaliteit beter tot hun recht komen.
melodie ook prima! Kan hier als mainstream plaat weinig negatiefs over zeggen :)


Helemaal mee eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 08:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze plaat live: :worship:!

Ging verschrikkelijk fijn op Mysteryland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 17:39 
 
Hardtraxx Addict

Mr Lellebel schreef:
Vind het echt een heerlijke plaat :D Zowel de intro als de climax :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 15:25 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 15:36 
 
Artiest
Avatar gebruiker

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 16:00 
 
Hardtraxx Veteran

nice :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 16:19 
 
Hardtraxx Addict

facking dikke intro + mid-intro :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 16:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DaBerry schreef:
De mid-intro is het lekkerst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 16:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zeker een lekkere plaat van de 2 heren, vocals de mindere factor, maar ook niet slecht ofzo. Al met al prima eindresultaat :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 16:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dubbel.. ¬¬
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 17:26 
 
Hardtraxxer

Heerlijk, gaf ook echt zo'n sfeer op the Qontinent. :worship: Midintro vind ik zelf heel erg lekker, en de vocals stiekem ook wel. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja. Vet nummer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 18:48 
 
Hardtraxx Elite

Ben geen Fan van De vocals. Ik denk dat ik even aan deze track moet wennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 20:04 
 
Hardtraxx Addict

Héérlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 20:09 
 

Vind het maar zwakjes in de climax. Intro is wel lekker.Maar een track zonder climax is geen track :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 20:24 
 
Hardtraxx Veteran

Jup, heerlijk plaatje.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks