Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 16:58 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Adaro & Digital Punk

Track(s): Everyday

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 17:47 
 

Dat was deze die ik hoorde! Heerlijke mid-intro en met die vocals en die climax maken het een lekkere mainstream plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 18:03 
 
Hardtraxx Addict

Mid is leuk, climax is te lelijk voor woorden :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 18:05 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 18:06 
 
Hardtraxxer

heerlijke track :love:
heerlijk zomers (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 18:51 
 
Hardtraxx Veteran

bRt_ schreef:
Midintro klonk dik, rest ging sterk achteruit! :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 23:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat was die plaat van The Qontinent die ik niet herkende! Klinkt heeeel lekker! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 00:13 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wat een schitterende plaat alles is heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 00:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Apart plaatje maar klinkt best wel vet zo. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 01:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mid-intro is 'wel oke', de rest is 3 keer niks. Adaro begint me steeds minder te boeien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 12:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Mid-intro is 'wel oke', de rest is 3 keer niks. Adaro begint me steeds minder te boeien.


Dit. Op The Qontinent 2x voorbij horen komen, verveelde me toen al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 14:32 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijke (mid)intro, prima track verder!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 16:19 
 
Hardtraxx Veteran

Vet nummer zeg :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de climax juist lekker, alleen is niet bepaald de style van deze 2 heren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 17:48 
 

Intro bruut, vocals en mid-intro cheesy, climax kut. Al met al: bagger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 18:58 
 
Hardtraxx Veteran

Nu maken ze een keer iets in de mainstream richting en dan is het meteen kut ? :/
Vind het nog een best lekkere mainstream plaat vind het beter dan veel andere mainstream zooi
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 19:01 
 

Wout1997 schreef:
Nu maken ze een keer iets in de mainstream richting en dan is het meteen kut ? :/
Vind het nog een best lekkere mainstream plaat vind het beter dan veel andere mainstream zooi

vind je de kicks niet kut dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 19:08 
 
Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Wout1997 schreef:
Nu maken ze een keer iets in de mainstream richting en dan is het meteen kut ? :/
Vind het nog een best lekkere mainstream plaat vind het beter dan veel andere mainstream zooi

vind je de kicks niet kut dan?

vind ze nog niet eens zo heel slecht nee. klinken naar mijn mening aardig.
Naar de mid intro had ik idd wel meer verwacht maar toch een goede mainstream plaat in de plaat van het ge doing doing
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
Nu maken ze een keer iets in de mainstream richting en dan is het meteen kut ? :/
Vind het nog een best lekkere mainstream plaat vind het beter dan veel andere mainstream zooi


Alsof ze nooit eerder mainstream hebben gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 20:24 
 

Die twee liggen wat mij betreft tussen main en raw, maar hebben beiden betere mainstream gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 20:44 
 
Hardtraxxer

Kvind het echt een geweldige track!! :love:
Trouwens... hun volgende track word RAW!! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit klinkt vet zeg! Niet gehoord gisteren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 22:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heerlijke midintro met een verschrikkelijke climax :sick: Past totaal niet bij elkaar, daarbij komen ook nog eens die kutvocals
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 23:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Heerlijke midintro met een verschrikkelijke climax :sick: Past totaal niet bij elkaar, daarbij komen ook nog eens die kutvocals

mee eens, lelijk gepitcht ook. die midintro is wel echt heerlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 17:18 
 
Hardtraxxer

Wat een heerlijke plaat! :love:
Lekkere zweverige melodie en toch beukt ie lekker door! :thumbup:
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks