Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 14:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Iemand telde deze 7 keer op Q-base xd Nieuwe Lose My Mind ofzo? Ik heb m nog nooit live gehoord haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke plaat, maar het contrast tussen de mid en de climax is echt zoooo groot. De mid heeft een heerlijke drive, is best hard en gaat lekker door en die climax is zo blij als lose my mind, heeft weinig drive en gaat niet echt lekker door :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 14:52 
 
Hardtraxxer

G1LL schreef:
Leuke plaat, maar het contrast tussen de mid en de climax is echt zoooo groot. De mid heeft een heerlijke drive, is best hard en gaat lekker door en die climax is zo blij als lose my mind, heeft weinig drive en gaat niet echt lekker door :P


Precies dit!

en hij werd vgm wel meer dan 5 keer gedraaid op Q-Base. Herhaling van sommige platen is niet erg mar meer dan 5 keer.. nee bedankt
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 15:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Iemand telde deze 7 keer op Q-base xd Nieuwe Lose My Mind ofzo? Ik heb m nog nooit live gehoord haha.

Vanaf Decibel al mee doodgegooid ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 17:27 
 

Kan er niks aan doen, vind het gewoon een vette plaat. Tweede stuk van de midintro (zo uit mn hoofd) heeft echt wel een bak met energie, en de melodie neemt me best mee! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 19:49 
 
Hardtraxx Addict

Ik blijf hem echt heerlijk vinden! :loving:
intro :love:
mid-intro :woot:
qlimax :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 19:34 
 

perfect nummer :worship: doet me beetje aan oudere hardstyle denken op een of andere manier
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een bak vol energie zit deze plaat zeg, niet normaal meer! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat gratis uitgegeven worden bij 18000 likes bij Digital Punk en 20000 likes bij Adaro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 22:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

duurt niet heel lang meer hoop ik :p zou m best wel willen hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 18:25 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

climax is niet helemaal mijn ding rest is het wel een lekker nummertje ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Leuke plaat, maar het contrast tussen de mid en de climax is echt zoooo groot. De mid heeft een heerlijke drive, is best hard en gaat lekker door en die climax is zo blij als lose my mind, heeft weinig drive en gaat niet echt lekker door :P

Ben het mee eens. Mid-intro is fijn om op los te gaan, en de climax weer om stil staan en te luisteren :P . Al met al prima plaatje.
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks