Related topics
- View the latest post: Steffnov - The Outside Agency Tribute
- View the latest post: The Outside Agency - The Strangers
- View the latest post: The Outside Agency - Goes Noord vs The Rest of the World III (GENOSHA021)
- View the latest post: Endymion & The Viper ft. FERAL is KINKY - Raging In The Dancehall (The Outside Agency Remix)
- View the latest post: Icon - The Outside Agency (special 8 hours performance)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: KEMAL & BMBERJCK & Coldax - F#CK YOUR BASS
- View the latest post: Adaro & Ricardo Moreno - Lost On You (ROUGH344)
- View the latest post: Lekkerfaces & TOZA ft. Teal - Real Insanity
- View the latest post: Opgekonkerd & Synthsation - ID
- View the latest post: Satirized & MC Robs - Mirror Maze
Moderators
-
K
WOW.
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
puur geweld
TOA blijft me telkens weer verrassen
TOA blijft me telkens weer verrassen
Sowieso wel.D-Nemacyst wrote:Vet, maar niks speciaals.
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Thnx voor het uploaden dakpan.
Wat een heerlijk nummer is dit zeg
Wat een heerlijk nummer is dit zeg
-
K
niets speciaals?D-Nemacyst wrote:Vet, maar niks speciaals.
Het is gewoon semiomime en TOA in een. dit is zoooooooooo'n fraaie plaat
godverdomme
En forbidden phobia, toa verrast niet. Toa is altijd goed
Upset dat iemand het niet met je eens is?Dakpan wrote:Sowieso wel.D-Nemacyst wrote:Vet, maar niks speciaals.
Nee t is een leuke track maar ik vind er niks geweldigs aan.
Bovendien doet die kick me enorm veel denken aan Synapse - The Raebai
Man waar haal je dat upset nou weer ineens vandaan.D-Nemacyst wrote:Upset dat iemand het niet met je eens is?Dakpan wrote:Sowieso wel.D-Nemacyst wrote:Vet, maar niks speciaals.
Als het je niks deed reageerde je niet op mij dat ik de track niet geweldig vind.Dakpan wrote:Man waar haal je dat upset nou weer ineens vandaan.D-Nemacyst wrote:
Upset dat iemand het niet met je eens is?
Mening is mening. Smaak is smaak
Oke, dus wanneer ik mijn mening uit tegenover die van jou, doet het mij iets in de vorm van upset zijn. Je hebt een vreemde manier van denken, knul.D-Nemacyst wrote: Als het je niks deed reageerde je niet op mij dat ik de track niet geweldig vind.
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Boring..
Hahahaha wat een conclusie, hier ga ik niet eens op inDakpan wrote:Oke, dus wanneer ik mijn mening uit tegenover die van jou, doet het mij iets in de vorm van upset zijn. Je hebt een vreemde manier van denken, knul.D-Nemacyst wrote: Als het je niks deed reageerde je niet op mij dat ik de track niet geweldig vind.
Kijk eerst je eigen woorden maar is na en hoe dat op een ander over zou kunnen komen
Maar ik had het over het upset zijn toch? Zoek even op wat upset inhoudt. Volgens mij komt die reactie daar niet eens bij in de buurt hoor.D-Nemacyst wrote: Wat lul je nou, dit slaat echt 10 keer nergens op.
Ik geef een mening en jij geeft mij daar ongelijk in. Dat is geen mening van jou kant dan. Maar niet mijn mening accepteren.
Volgensmij mag je zelf eens 3x nadenken voordat je iets post![]()
Deze zin is niet te begrijpen.D-Nemacyst wrote: Want volgensmij is je enige motivatie om tegen mij in te gaan zoals ik bij meerdere posts wel merk.
Last edited by Dakpan on 29 Sep 2012 17:09, edited 1 time in total.
Leuke edit D-Nemacyst, waarschijnlijk zag je zelf ook dat je eerste post nergens op sloeg, maar had al gereageerd. 
Erg he?Dakpan wrote:Leuke edit D-Nemacyst, waarschijnlijk zag je zelf ook dat je eerste post nergens op sloeg, maar had al gereageerd.
Nee die post klopte wel maar ik dacht waarom er verder op ingaan. Laat hem er zelf maar achterkomen.
Lekker makkelijk.D-Nemacyst wrote:Erg he?Dakpan wrote:Leuke edit D-Nemacyst, waarschijnlijk zag je zelf ook dat je eerste post nergens op sloeg, maar had al gereageerd.
Nee die post klopte wel maar ik dacht waarom er verder op ingaan. Laat hem er zelf maar achterkomen.
Succes ermee danDakpan wrote:Lekker makkelijk.D-Nemacyst wrote:Erg he?Dakpan wrote:Leuke edit D-Nemacyst, waarschijnlijk zag je zelf ook dat je eerste post nergens op sloeg, maar had al gereageerd.