BvG50?
dit is niet simpel x]
dit is niet simpel x]
Hmm deze is nog te doen, en simpel idd zeker niet. Maar hier zou ik geen dag naar kunnen luisteren.kaboem wrote:
dit is niet simpel x]
Dat heb ik nooit beweerd, want je hebt gelijk. Er zitten idd veel details in Industrial HC, maar zelf vind ik het te simpel. Misschien heb je gelijk en beleef ik de muziek idd wel simpel, ik weet het niet. Het doet mij gewoon op de een of andere manier niks.Lyst wrote:Ik wil je niet beledigen, maar misschien beleef je de muziek wel te simpel? Als je de details van nummers niet beleefd dan zijn bepaalde genres inderdaad erg saai, want die genres draaien juist om die details. Industrial is zo'n genre. Verder mag je alles van Industrial vinden wat je wil, ik vind het lang ook niet altijd alles, maar simpel is Industrial niet
Misschien let ik niet zo op de details, ik geniet gewoon van de muziek en denk er niet zo over na of er hier en daar een klein detail is vergeten. Aan de andere kant hou ik ook zeker van ingewikkelde muziek, maar de reden dat ik een bepaalde track leuk vind ligt niet bij de details, eerder bij hoe het geproduceerd is, of het mijn smaak is en als het effectief / origineel is. (Daarbij wil ik niet zeggen dat details niet belangrijk zijn in muziek, maar ik ben geen Headhunterz of wie dan ook, dus zij moeten maar zelf weten hoe zij hun platen in elkaar steken)Lyst wrote:Hardstyle is wat dat betreft een heel stuk simpeler, want het gros van de hardstyle tracks blinkt uit in het achterwege laten van details.
Niks moet. Een producer kan best een simpel plaatje produceren, zonder zijn aandacht bij de details te houden.kaboem wrote:Veel details en dergelijke in een plaat stoppen valt ook onder producen BvG50.
Klopt. maar in de hardstyle valt simpelheid al snel onder repetief en eigenlijk praktisch al die platen die vannacht zijn gedraait op dat HHZ feest.BvG50 wrote:Niks moet. Een producer kan best een simpel plaatje produceren, zonder zijn aandacht bij de details te houden.kaboem wrote:Veel details en dergelijke in een plaat stoppen valt ook onder producen BvG50.
Uiteindelijk beslist de producer hoe hij een track wordt (meestal speelt het label hier ook een rol in), als het maar op gebied van kwaliteit goed klinkt. BTW, soms heeft "simpelheid" juist een effectieve werking.
Dat is dan jouw mening natuurlijk, ik ben het er niet mee eens.kaboem wrote: Klopt. maar in de hardstyle valt simpelheid al snel onder repetief en eigenlijk praktisch al die platen die vannacht zijn gedraait op dat HHZ feest.
Vincent_ wrote:Is ook al uit, kan gwn dicht dus.