Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 17:40 
 
Organisator

Afbeelding

Op 16 februari is het weer tijd voor een nieuwe editie van Icon, het event van Cyndium waarbij telkens 1 artiest/act in de spotlights staat. Na DJ Activator, Frantic Freak en Dr. Peacock zal deze Icon helemaal in het teken staan van een duo dat bij menig hardcore-liefhebber bekend is om hun dikke producties en knallende sets: The Outside Agency. Dit tweetal, bestaande uit Eye-D & DJ Hidden, gaat al een aardig tijdje mee en is met releases op o.a. Mokum Records, Hongkong Violence en Enzyme VIP altijd aanwezig geweest binnen de top van de scene.
Ook hebben ze sinds 2003 hun eigen label Genosha Recordings, waar op veel te horen is van de rauwe, industriële sound die hen zo geliefd heeft gemaakt bij het grote publiek. Dat hun muzikale voorkeur verder reikt dan Hardcore blijkt alleen al uit het veelvuldig gebruik van breakbeats, en een tocht langs hun releases over de jaren toont aan dat dit duo een hoop diversiteit te bieden heeft.

Deze diversiteit zullen de 2 mannen op Icon laten horen tijdens een 8 uur durende set! Ze zullen de avond beginnen met Electro en de bezoekers vervolgens meenemen op een muzikale reis langs o.a. Drum&Bass, Oldschool, Early Hardcore en natuurlijk Industrial Hardcore. Niet alleen muzikaal, maar ook visueel zal alles helemaal TOA zijn!

http://www.facebook.com/iconcyndium?ref=ts&fref=ts

Rhone Warehouse

Voor deze Icon zal voor het eerst worden uitgeweken naar een nieuwe locatie, namelijk Rhone Warehouse in Amsterdam. Een vette underground locatie, waar de organisatie een beter en harder geluid kan garanderen en waar er een uur langer door mag worden gegaan!

Tickets

De organisatie wil jullie even melden dat de voorgaande edities van Icon uitverkocht zijn gegaan, en ook nu gaat het weer erg hard. Dus wil je er sowieso bij zijn dit keer? Wees dan snel met het halen van je kaarten! Deze kosten €23,50 (ex fee) en zijn verkrijgbaar via http://www.facebook.com/iconcyndium?fref=ts diverse Primera winkels, Paylogictickets.nl, http://www.cyndium.com en via de officiële Cyndium Facebook pagina.

Overige info

Check voor verdere info de de Icon pagina op http://www.facebook.com/iconcyndium?fref=ts en de officiële Cyndium http://nl-nl.facebook.com/Cyndium pagina.

Cyndium, Energetic Dance Only.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 17:45 
 
Hardtraxx Veteran

Ik dacht dat het over Iqon ging xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben benieuwd wie het word, vorig jaar dr. peacock was wel lachen maar meer niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 17:55 
 
Organisator

Wie zien jullie graag 8 uur lang draaien op deze aankomende editie van Icon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zolang het geen frenchcore oid is een goede optie. 8 uur TOA zou uiteraard klaarkomwerk zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cyndium Events schreef:
Wie zien jullie graag 8 uur lang draaien op deze aankomende editie van Icon?


Steffnov schreef:
8 uur TOA zou uiteraard klaarkomwerk zijn.


Of misschien The DJ Producer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cyndium Events schreef:
Wie zien jullie graag 8 uur lang draaien op deze aankomende editie van Icon?

Nog een keer Frantic Freak zou wel vet zijn :P
Of Tieum / Unexist / Negative Audio ofzo! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik die genres zo eens bekijk op PF is TOA de enige act die aan alles kan voldoen. Laten we het hopen. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

8 uur lang Mad Dog :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hm... ik denk toch dat ik die avond 2 straten verderop te vinden ben...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
8 uur lang Mad Dog :drool: :drool: :drool:

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 19:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

8 uur lang Outside Agency :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 19:34 
 

Wavolizer ft. Geck-O ft. Thera ft. Blackburn
^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 19:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

8 uur lang Wildstylez b2b Brennan Heart :worship: :worship:

hits
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 19:48 
 
Hardtraxxer

8 uur lang Meccano Twins :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 00:12 
 
Hardtraxx Veteran

8 uur lang Marcus Decks

Lekkere Frenchcore met jazzy deuntjes :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 00:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Moet wel een act zijn die die 8 uur divers kan vullen. Outside Agency zou vet zijn, maar ook wel realistisch. Verder denk ik dat Promo zoiets ook wel kan doen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 00:21 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
Wavolizer ft. Geck-O ft. Thera ft. Blackburn
^^

Alsof je gaat, dit feest is 18+
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 00:30 
 

moet jij eens opletten... ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 01:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jouw line up kan sws niet, Rik en Pieter zijn dan op hetzelfde feestje aan het draaien waar ik zal zijn... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 10:35 
 
Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Jouw line up kan sws niet, Rik en Pieter zijn dan op hetzelfde feestje aan het draaien waar ik zal zijn... :x

DJ Rik vs. MC Pieter
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 12:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

8 uur lang Day-Mar! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 12:31 
 

8 uur lang Dimitri Vegas & Like Mike vs. Steve Aoki :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Genres
breakbeat, drum & bass, early hardcore, early rave, electro, hardcore, industrial hardcore, oldschool

"Deze editie een leuke act.­ Deze act zal wel 8 uur achter elkaar draaien.­ In de verschillende muziek stijlen die je boven ziet.­"

Spablauw schreef:
8 uur lang Dimitri Vegas & Like Mike vs. Steve Aoki :love:


Yeah....no...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tis dat het niet in het genre past maar ik acht Theracords live ook wel in staat om 8 uur lang te draaien en divers te blijven ^^
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten