Serieus, wat mankeert er in godsnaam aan jullie oren. Het enige wat in dit nummer op hardcore lijkt is de naam van de artiest. Want als ik dit nummer in wat voor hardcore-set dan ook draai, heb ik vrijwel niks wat daarop aansluit, op wat enorm trage industrial na die niet eens in de verste verte klinkt als dit.
Tempo = Hardstyle
Opbouw = Hardstyle
Kick = Hardcore/Hardstyle/Tegenwoordig maakt het bijna geen reet meer uit
Kick Pitcht op sommige momenten = hardstyle
Synth in de break en climax = Hardstyle
Om nog maar te zwijgen over al die crashes en andere fx zooi waar ik geen verstand van heb maar voor mij slechts naar één genre klinkt: HARDSTYLE
Dat de hele sfeer eromheen typisch TOA is wil nog niet zeggen dat het niks met hardstyle te maken heeft. Ik wil niets volledig in een hokje plaatsen maar deze plaat heeft werkelijk bijna alle kenmerken van een hardstyle plaat.
Kijk dat jullie tegenwoordig alleen die rommel van Ran-D, Psyko Punkz en weet ik het gewend zijn met lelijk krakende poepkicks en synths/screeches die allemaal op elkaar lijken kan ik ook niks aan doen. Dit is net als The Purest van Amnesys gewoon hardstyle en 95% van alle producers uit het uitgemolken hardstyle-wereldje kunnen alleen maar dromen van het maken van zo'n plaat.
Last edited by
dawasiknie on 17 Oct 2012 14:13, edited 1 time in total.