Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 13:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Artiest: The Outside Agency

Track(s): The Strangers

Sample/video:



Komt binnenkort uit op het album van The Outside Agency
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

in welke opzicht is dit hardstyle dan? op het bpm na?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 13:11 
 

Intervention schreef:
in welke opzicht is dit hardstyle dan? op het bpm na?



Heb je teveel zaad in je oren ofzo, dit is net zo hardstyle als die ene chris2 plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Intervention schreef:
in welke opzicht is dit hardstyle dan? op het bpm na?



Heb je teveel zaad in je oren ofzo, dit is net zo hardstyle als die ene chris2 plaat.


vind dit nou niet echt hardstyle elementen bevatten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 13:26 
 

Jij bent hier dan ook alleen maar op dit forum om thera aan de kont te likken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 13:38 
 
Hardtraxx Elite

Cruelty schreef:
Dit klinkt lekker :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 13:40 
 
Hardtraxx Elite

Als dit eraf moet, moet Wavoliner er ook af toch?

Btw, ik vind hem heerlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Jij bent hier dan ook alleen maar op dit forum om thera aan de kont te likken.


:sleep:

en jambekkie heeft idd gelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mjah klinkt als hardcore, maar de BPM maakt het moeilijk. In ieder geval een leuk plaatje om in een hardstyle setje te stoppen. Ben benieuwd welk genre TOA er zelf aan verbind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 14:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Serieus, wat mankeert er in godsnaam aan jullie oren. Het enige wat in dit nummer op hardcore lijkt is de naam van de artiest. Want als ik dit nummer in wat voor hardcore-set dan ook draai, heb ik vrijwel niks wat daarop aansluit, op wat enorm trage industrial na die niet eens in de verste verte klinkt als dit.

Tempo = Hardstyle
Opbouw = Hardstyle
Kick = Hardcore/Hardstyle/Tegenwoordig maakt het bijna geen reet meer uit
Kick Pitcht op sommige momenten = hardstyle
Synth in de break en climax = Hardstyle
Om nog maar te zwijgen over al die crashes en andere fx zooi waar ik geen verstand van heb maar voor mij slechts naar één genre klinkt: HARDSTYLE

Dat de hele sfeer eromheen typisch TOA is wil nog niet zeggen dat het niks met hardstyle te maken heeft. Ik wil niets volledig in een hokje plaatsen maar deze plaat heeft werkelijk bijna alle kenmerken van een hardstyle plaat.

Kijk dat jullie tegenwoordig alleen die rommel van Ran-D, Psyko Punkz en weet ik het gewend zijn met lelijk krakende poepkicks en synths/screeches die allemaal op elkaar lijken kan ik ook niks aan doen. Dit is net als The Purest van Amnesys gewoon hardstyle en 95% van alle producers uit het uitgemolken hardstyle-wereldje kunnen alleen maar dromen van het maken van zo'n plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 14:12 
 

Hoezo zou dit hier niet horen? :huh:

Apart plaatje! Vind de geluiden heel tof maar zou niet weten waar ik dit in een setje zou moeten plaatsen. Ben benieuwd wat G en marino hiervan vinden om te branden of niet. :)

*edit lol dawasiknie. :lol: Pure irritatie spotted there! Anyway, volledig mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 14:20 
 
Hardtraxx Veteran

Meh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 15:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helemaal eens met Daan :thumbup:
Suuuuuuuuuuuperdikke plaat trouwens :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 15:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is echt heel tof :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 16:11 
 
Hardtraxx Veteran

The_Gospel schreef:
Dit is echt heel tof :worship:

Eens! Heerlijke plaat :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 16:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oei, lekkere track zeg.
Zou er niet meteen een genre aan willen binden, maar dit misstaat niet op 156 BPM aan het eind van een HS-set. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 16:57 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dat sommigen hier over durven discussiëren zeg xd Is toch echt duidelijk hardstyle.

Hele vette plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 17:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Guido schreef:
Oei, lekkere track zeg.
Zou er niet meteen een genre aan willen binden, maar dit misstaat niet op 156 BPM aan het eind van een HS-set. :cool:

Ik zou dit een beetje vergelijken met nummers als Audiobot of Fear Reigns Today. Hele sfeervolle platen die niet overheerst worden door standaard hardstyle-synths, maar door hele sfeervolle arrangementen daaromheen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 17:24 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hokjes!!!!

Ik ben eigenlijk nog niet overtuigd, vind het nu nog niet heel speciaal klinken. Misschien moet ik hem wat vaker gaan luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TOA komt de Hardstyle scene van de ondergang redden
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 18:08 
 
Hardtraxxer

Masterlijke shit. Hokjes plaatsen is moeilijk, maar dit hoort wel beetje thuis binnen hardstyle als je kijkt naar platen van Wavolizer en ook wel een beetje de kicks van Degos & Re-Done. Draai je dit as zaterdag bij HHZ in de Ziggo Dome, dan zal 99% raar opkijken, daar valt niet over te discussiëren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu is het wachten op de wildstylez bootleg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 18:46 
 

Knakerhard.
Hoezo vinden mensen dat dit hier niet thuishoort :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 19:57 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Sorry, maar ik vind hier echt niets aan, de kicks zijn veel te distorted (iets wat dus overduidelijk wel uit de hardcore komt) de melodie is enorm simpel, de synth heeft niets geen karakter en veel meer heeft deze track ook niet te bieden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een heftige industrial hardcore zeg.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks