Artiest: Radical Redemption & Angerfist
Track(s): When You're Gone.
Sample/video: View on YouTube
@2:29
Track(s): When You're Gone.
Sample/video: View on YouTube
@2:29
Oja, van de Hardstyle naar de mainstream Hardcore is echt een grote stap voorwaarts.Nerazzurro93 wrote:Ik hoop dat Radical de hardcore in gaat. Hij verlaat zo een zinkend schip en zijn stijl past daar inderdaad erg goed bij. Ik hoop dat hij veel van Angerfist geleerd heeft qua producen zodat hij dat laatste stapje kan maken naar de hardcore. Het klinkt erg vet en is al vrij lomp zelfs met deze kwaliteit.
Oh ja want hardcore is snelle hardstyle? Productie technisch is het toch even wat anders, en dan heb ik het niet over handjeklap hardcore.Dakpan wrote:Oja, van de Hardstyle naar de mainstream Hardcore is echt een grote stap voorwaarts.Nerazzurro93 wrote:Ik hoop dat Radical de hardcore in gaat. Hij verlaat zo een zinkend schip en zijn stijl past daar inderdaad erg goed bij. Ik hoop dat hij veel van Angerfist geleerd heeft qua producen zodat hij dat laatste stapje kan maken naar de hardcore. Het klinkt erg vet en is al vrij lomp zelfs met deze kwaliteit.
Hardcore staat op precies dezelfde lijn als Hardstyle, ook productietecnisch, je hebt een happy-as-fuck gedeelte en vette hardere shit. Grappig hoe jij jezelf altijd profileert als een echte underground liefhebber terwijl Angerfist gewoon de Headhunterz van de Hardcore is.Nerazzurro93 wrote:Oh ja want hardcore is snelle hardstyle? Productie technisch is het toch even wat anders, en dan heb ik het niet over handjeklap hardcore.Dakpan wrote:Oja, van de Hardstyle naar de mainstream Hardcore is echt een grote stap voorwaarts.Nerazzurro93 wrote:Ik hoop dat Radical de hardcore in gaat. Hij verlaat zo een zinkend schip en zijn stijl past daar inderdaad erg goed bij. Ik hoop dat hij veel van Angerfist geleerd heeft qua producen zodat hij dat laatste stapje kan maken naar de hardcore. Het klinkt erg vet en is al vrij lomp zelfs met deze kwaliteit.
Angerfist is veelzeidig als de pest keel!Dakpan wrote: Hardcore staat op precies dezelfde lijn als Hardstyle, ook productietecnisch, je hebt een happy-as-fuck gedeelte en vette hardere shit. Grappig hoe jij jezelf altijd profileert als een echte underground liefhebber terwijl Angerfist gewoon de Headhunterz van de Hardcore is.
Zeg ik dan dat het een slechte of eenzijdige producer is?hardcoresjors wrote:Angerfist is veelzeidig als de pest keel!Dakpan wrote: Hardcore staat op precies dezelfde lijn als Hardstyle, ook productietecnisch, je hebt een happy-as-fuck gedeelte en vette hardere shit. Grappig hoe jij jezelf altijd profileert als een echte underground liefhebber terwijl Angerfist gewoon de Headhunterz van de Hardcore is.
Mainstream, Up-tempo mainstream, Frenchcore, Crossbreed
Je kan veel zeggen maar Angerfist is gewoon een goeie producer
Ik vind de track niks aan zoals alles wat van MOH afkomt (op Day-Mar & Re-Style na)Nerazzurro93 wrote:Praat ontopic over deze bazen :p
Oh nee niet.hardcoresjors wrote:Angerfist is veelzeidig als de pest keel!
Naja, hij kan het wel als je No Snares No Glory hoort, maar onder de Angerfist alias is het verder wel redelijk hetzelfde. Onder andere aliassen is het wel iets veelzijdiger..dawasiknie wrote:Oh nee niet.hardcoresjors wrote:Angerfist is veelzeidig als de pest keel!
Hoor wel RR kicks toch?VALEO wrote:Ik weet niet wat ik hier van vind, een lowroller intro en de rest.. gewoon een algemeen Angerfist plaatje, met 'toevallig' een (raw-)hardstyle dj.
Wat heeft Angerfist tegenwoordig nog voor aliassen dan?XtD wrote:Naja, hij kan het wel als je No Snares No Glory hoort, maar onder de Angerfist alias is het verder wel redelijk hetzelfde. Onder andere aliassen is het wel iets veelzijdiger..dawasiknie wrote:Oh nee niet.hardcoresjors wrote:Angerfist is veelzeidig als de pest keel!
Onder Miss K8 brengt ie wel aardige dingen uit vind ikBroken Balance wrote:Wat heeft Angerfist tegenwoordig nog voor aliassen dan?
Menace II Society is dood, Kid Morbid is ie mee gekapt, Bloodcage is dood, Roland & Sherman ook, Denekamps Gespuis was maar een nummer. Floorcrusherz is ook dood.
Alles brengt hij tegenwoordig uit op angerfist.
Vroeger waren die aliassen wel veelzijdig maar toen was angerfist zelf ook nog veelzijdig
Miss K8 – Unforgettabledawasiknie wrote:Onder Miss K8 brengt ie wel aardige dingen uit vind ikBroken Balance wrote:Wat heeft Angerfist tegenwoordig nog voor aliassen dan?
Menace II Society is dood, Kid Morbid is ie mee gekapt, Bloodcage is dood, Roland & Sherman ook, Denekamps Gespuis was maar een nummer. Floorcrusherz is ook dood.
Alles brengt hij tegenwoordig uit op angerfist.
Vroeger waren die aliassen wel veelzijdig maar toen was angerfist zelf ook nog veelzijdig