Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2025 11:39 

Hardtraxx Addict

Radical Redemption & Angerfist & Nolz - Burn (MOHDIGI535)

Label: Masters of Hardcore
WEB release: 20/03/2025

Tracks:
Radical Redemption & Angerfist & Nolz - Burn

Samples:

Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2025 11:51 

Hardtraxx Veteran

Christus te paard wat slecht dit zeg :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2025 12:11 

Hardtraxxer

Normaal heb ik niet zo veel problemen met Nolz maar "Upgrade the party cause I'm about to lit it" :sick: :sick: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2025 16:08 

Hardtraxxer

Poeh deze is niet goed gelukt hoor.. En die Nolz joh, wat tenenkrommend beroerd weer. Zijn ze dan zulke goeie vrienden dat ze de kwaliteit van de vocals maar voor lief nemen? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2025 16:43 

Hardtraxx Addict

Zou hj die vocalen zelf bepalen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2025 17:32 

Hardtraxx Addict

Het is toch werkelijk niet normaal. Dan zit je als drie volwassenen mannen bij elkaar om een stuk muziek te maken, en dan kom je voor de teksten niet verder dan 'Burn motherfucker burn' of 'Upgrade the party cause I'm about to lit it'. Deze drie heren zijn respectievelijk 34, 38 en 43, maar het niveau ligt blijkbaar nog altijd rond tweede klas middelbare school. Ik wil eigenlijk wel eens weten wat er voorafgaat aan zo'n nummer, want ik kan me echt niet voorstellen dat niemand zich realiseerde hoe ontzettend slecht dit is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2025 15:20 

Hardtraxxer

Lyrics zijn niet best, en de opbouw van de track eigenlijk ook niet. Maar toch zet ik deze geregeld op. Sound is gewoon lekker. Maar had veel meer ingezeten met een oldschool opbouw van de track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2025 02:11 

Hardtraxx Elite

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2025 10:24 

Hardtraxxer

Slechte en simpele teksten is natuurlijk wel een beetje standaard in deze scene uitzondering daar gelaten natuurlijk.
Ik vind dit ook wel een pareltje hoor als we het hebben over slechte teksten ik moet bijna :sick: als ik het hoor.

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2025 10:32 

Hardtraxx Elite

:lol: :lol:
Forumoverzicht » Releases » Hardcore