Zou u mij kunnen uitleggen wat u bedoelt met "RR kicks"?TiMOTHYb wrote:Hoor wel RR kicks toch?VALEO wrote:Ik weet niet wat ik hier van vind, een lowroller intro en de rest.. gewoon een algemeen Angerfist plaatje, met 'toevallig' een (raw-)hardstyle dj.
Related topics
- View the latest post: Frontliner & Radical Redemption - Frontliner & Radical Redemption (KIU017)
- View the latest post: Radical Redemption & Angerfist & Nolz - Burn (MOHDIGI535)
- View the latest post: Angerfist - Cannibal (Radical Redemption Remix) (MOHDIGI???)
- View the latest post: Angerfist - The Desecrated (Radical Redemption Remix) (MINUS079)
- View the latest post: Nolz, Angerfist & Radical Redemption - Nocturnolz (MINUS065)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: KEMAL & BMBERJCK & Coldax - F#CK YOUR BASS
- View the latest post: Adaro & Ricardo Moreno - Lost On You (ROUGH344)
- View the latest post: Lekkerfaces & TOZA ft. Teal - Real Insanity
- View the latest post: Opgekonkerd & Synthsation - ID
- View the latest post: Satirized & MC Robs - Mirror Maze
Moderators
Radical Redemption kick.VALEO wrote:Zou u mij kunnen uitleggen wat u bedoelt met "RR kicks"?TiMOTHYb wrote:Hoor wel RR kicks toch?VALEO wrote:Ik weet niet wat ik hier van vind, een lowroller intro en de rest.. gewoon een algemeen Angerfist plaatje, met 'toevallig' een (raw-)hardstyle dj.
O ja, had ik kunnen weten..Steffnov wrote:Radical Redemption kick.VALEO wrote:Zou u mij kunnen uitleggen wat u bedoelt met "RR kicks"?TiMOTHYb wrote:Hoor wel RR kicks toch?
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Leuke plaat, maar ik hou hem graag in de hardstyle scene.
-
FHardtraxxer
- 439 posts member since 2012
- last seen Sep 2018
Of laat m gewoon producen onder een ander alias in de hardcore scene en als RR in de hardstyle sceneJVDM wrote:Leuke plaat, maar ik hou hem graag in de hardstyle scene.
-
N
Vind het wel prima hoe Radical het opvat. Je moet niet in hokjes denken. Ik zie hardstyle en hardcore dan ook gewoon als boem boem. Het een wat sneller dan het ander. Van early hs tot terror.
Donder op kneus, het zijn allemaal andere muziek soortenNerazzurro93 wrote:Vind het wel prima hoe Radical het opvat. Je moet niet in hokjes denken. Ik zie hardstyle en hardcore dan ook gewoon als boem boem. Het een wat sneller dan het ander. Van early hs tot terror.
-
N
Ik zeg ook niet dat er geen verschillende stijlen zijn, maar voor mij maakt het niet uit hoe het heet. Als het maar lekker knalt 
Het is veel meer dan boem boem, dat realiseert iedereen die zich erin verdieptNerazzurro93 wrote:Ik zeg ook niet dat er geen verschillende stijlen zijn, maar voor mij maakt het niet uit hoe het heet. Als het maar lekker knalt
-
CHardtraxx Addict
- 1631 posts member since 2012
- last seen 3 days ago
De stijl + kick die we de laatste tijd van Angerfist kennen. Jammer van die claps in de mid-intro, passen er imo niet tussen. Opvallend genoeg terug gegrepen naar de synth van de oude MoH stijl. Verder "gewoon" een laag tempo HC plaatje, wel lekker maar niets bijzonders. Wel de 2e RR track die ik vaker dan 1 keer uit mezelf op zou zetten.
Het huidige hardstyle heeft precies zo iemand nodig als radical redemption.
hele fijne kicks. nu zeker weten dat album halen.
hele fijne kicks. nu zeker weten dat album halen.
Dat klopt.Rolofss wrote:Het huidige hardcore heeft precies zo iemand nodig als radical redemption.
Je edit is lachwekkendWesz91 wrote:Dat klopt.Rolofss wrote:Het huidige hardcore heeft precies zo iemand nodig als radical redemption.
Deze track ook.Steffnov wrote:Je edit is lachwekkendWesz91 wrote:Dat klopt.Rolofss wrote:Het huidige hardcore heeft precies zo iemand nodig als radical redemption.
-
DHardtraxxer
- 186 posts member since 2010
- last seen Jun 2016
Nee dankje. Veel te simpel nr
Edit: trollende hufters 
Last edited by Rolofss on 14 Apr 2013 22:29, edited 1 time in total.
-
N
Ik vind deze eigenlijk ook niet zo speciaal. Had een Angerfist solo plaat kunnen zijn, maar ik vind dat die nou eens onderhand definitief moet kappen met die synth.
Verder heeft hardcore RR niet nodig, ook al zou hij wel een leuke hc producer kunnen zijn misschien.
Verder heeft hardcore RR niet nodig, ook al zou hij wel een leuke hc producer kunnen zijn misschien.
Deze doet me dan weer helemaal niks, niet dat ik me zo verdiept heb in de hardcore scene maar dit klinkt gewoon als een standaard hardcore nummer imo
Hoor er ook weinig RR in.
Hoor er ook weinig RR in.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Had inderdaad zo een Angerfist solo kunnen zijn. Ik vind dat eigenlijk helemaal niet zo erg en vind de mid juist erg gaaf. 
Nee, vind er niks aan, ben sowieso niet zo'n fan van Angerfist.
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Best een aardige track, maar niet zo heel speciaal.
Iets soortgelijks deed hij toch ook op zijn vorige album met Torture, Murder & Cannibalism?
Iets soortgelijks deed hij toch ook op zijn vorige album met Torture, Murder & Cannibalism?
-
N
Je bedoelt een track op een hoger aantal bpm? Ja dat deed hij ook bij zijn vorige album. Het verschil is alleen dat deze track niet door hem gemaakt is en Torture, Muder and Cannibalism wel.Strep wrote:Best een aardige track, maar niet zo heel speciaal.
Torture Murder & Cannabalism is gewoon een RR track en zit misschien 7 bpm hoger.. Dat maakt het nog geen hardcore track.Nerazzurro93 wrote:Je bedoelt een track op een hoger aantal bpm? Ja dat deed hij ook bij zijn vorige album. Het verschil is alleen dat deze track niet door hem gemaakt is en Torture, Muder and Cannibalism wel.Strep wrote:Best een aardige track, maar niet zo heel speciaal.
90% van alle Minus is more platen klinken als een Angerfist/MOH plaat op 170 BPM