Hoorde gisteren op pussy lounge een hardcore remix van Just as easy van Brennen Heart. Klonk wel apart maar niet eens heel slecht.
Related topics
- View the latest post: Nieuw/onbekende tracks topic
- View the latest post: Onbekende early hardstyle tracks
- View the latest post: Nieuwe start, nieuwe tracks.
- View the latest post: onbekende harde hardstyle platen
- View the latest post: Nieuwe rondes, Nieuwe kansen. De Hardtraxx Voetbalpoule 2011/2012!
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Vind hem wel meevallen.. kicks heb ik wel eens beter gehoord en ook jammer van die zeikbreak. Hoort niet in hardcore vind ik.
Klopt! Zeker een dikke track!, had hem al eerder gehoord op een livesetjedawasiknie wrote:Nosferatu & EA-track is best in orde
Zet in je agenda: Februari 2011 - Mad Dog artiesten-album!
Dit zegt hij in een interview met UDC over Nightmare Indoor. Hij gaat vooral veel samenwerken met alle artiesten. De hele Traxxtorm-meute, Angerfist, Nosferatu
Bron: ergens halverwege...
View on YouTube
Dit zegt hij in een interview met UDC over Nightmare Indoor. Hij gaat vooral veel samenwerken met alle artiesten. De hele Traxxtorm-meute, Angerfist, Nosferatu
View on YouTube
-
G
Mad Dogdawasiknie wrote:Zet in je agenda: Februari 2011 - Mad Dog artiesten-album!
Dit zegt hij in een interview met UDC over Nightmare Indoor. Hij gaat vooral veel samenwerken met alle artiesten. De hele Traxxtorm-meute, Angerfist, Nosferatu![]()
View on YouTube
daar wil ik wel een albumpje van!!!!!!111
-
D
super vet cool gaaf manKSwoosh wrote:Mad Dogdawasiknie wrote:Zet in je agenda: Februari 2011 - Mad Dog artiesten-album!
Dit zegt hij in een interview met UDC over Nightmare Indoor. Hij gaat vooral veel samenwerken met alle artiesten. De hele Traxxtorm-meute, Angerfist, Nosferatu![]()
View on YouTube![]()
![]()
![]()
daar wil ik wel een albumpje van!!!!!!111
hier wachten ik op MAD DOG!
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Beetje jammer dat ie dan pas komt,DarkSymphony wrote:super vet cool gaaf manKSwoosh wrote:Mad Dogdawasiknie wrote:Zet in je agenda: Februari 2011 - Mad Dog artiesten-album!
View on YouTube![]()
![]()
![]()
daar wil ik wel een albumpje van!!!!!!111![]()
![]()
![]()
![]()
hier wachten ik op MAD DOG!
zou nu (november) al uit moeten komen.
Dat is door hem zelf, als ik me niet vergis in een Partyflock interview, gezegd!
Maar hier wacht ik dus al lang op, nog altijd een van de betere hardcore DJ's
oeh dat moet gwn vet worden...heel erg benieuwd naar dat albumdawasiknie wrote:Zet in je agenda: Februari 2011 - Mad Dog artiesten-album!
View on YouTube
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Zooo dan! Dat wil ook wel eens zien, zeer benieuwd naar!
-
D
zeker zeker zeker benieuwd 
dawasiknie wrote:Zet in je agenda: Februari 2011 - Mad Dog artiesten-album!
View on YouTube
-
D
vind de intro wel vet
Climax vind ik niet pakkend....
Climax vind ik niet pakkend....
kvind het erg zwakke remixdawasiknie wrote:View on YouTube
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
Dit is al dik 1 jaar bekend en heb ik al meerdere keren over gepost, de vraag was alleen wanneer komt iedawasiknie wrote:Zet in je agenda: Februari 2011 - Mad Dog artiesten-album!
View on YouTube
Deze vind ik trouwens echt geweldig!
View on YouTube
View on YouTube
en nu is dat dus bekendJust4Music wrote:Dit is al dik 1 jaar bekend en heb ik al meerdere keren over gepost, de vraag was alleen wanneer komt iedawasiknie wrote:Zet in je agenda: Februari 2011 - Mad Dog artiesten-album!
View on YouTube
Keep Going, geniale plaat! Wat mij betreft een van de beste van dit jaar!
Trapped in this World is degelijke mainstream.
Keep Going: erg vette plaat...klinkt erg orgineel en komt in mijn ogen zeker in aanmerking voor beste van het jaar
Trapped In This World: ook goeie plaat maar wel minder dan Keep Going
erg dikke release...kijk er naar uit
Trapped In This World: ook goeie plaat maar wel minder dan Keep Going
erg dikke release...kijk er naar uit
Wat een track is Keep Going !dawasiknie wrote:Keep Going, geniale plaat! Wat mij betreft een van de beste van dit jaar!
Afsluit nummer van q-dane pr. fusion!! wat een geweld, en wat ging het los!!
-
QHardtraxxer
- 959 posts member since 2009
- last seen May 2015
Ik vind trapped in this world beter