Juist daarom vind ik 'm erg meevallen. Beter dan tracks à la A New Today in elk geval.Mike-O wrote:Ik vind hem slecht. ERRUG mainstream en slappe kicks, heel energieloos. Maar dat was te verwachten natuurlijk, omdat het Qlimax-publiek nou niet het rauwste publiek is.
Related topics
- View the latest post: Nieuw/onbekende tracks topic
- View the latest post: Onbekende early hardstyle tracks
- View the latest post: Nieuwe start, nieuwe tracks.
- View the latest post: onbekende harde hardstyle platen
- View the latest post: Nieuwe rondes, Nieuwe kansen. De Hardtraxx Voetbalpoule 2011/2012!
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
D
+ dat de line-up ook erg slap isA-maze wrote:Juist daarom vind ik 'm erg meevallen. Beter dan tracks à la A New Today in elk geval.Mike-O wrote:Ik vind hem slecht. ERRUG mainstream en slappe kicks, heel energieloos. Maar dat was te verwachten natuurlijk, omdat het Qlimax-publiek nou niet het rauwste publiek is.
op een paar artiesten na wildstylez en zatox staan er best wel kansloze artiesten (persoonlijk)
naja PP word/kan denk ik ook wel hard gaan
Het gaat in dit topic over de track, niet over het feest waar de track op gebaseerd is.. 
-
UHardtraxx Newbie
- 31 posts member since 2010
- last seen Nov 2013
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Ja te koop @ hardtunes!
Wel oldskool happy hc. maar ik vind t niks
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
+1Dakpan wrote:Had van Vows of Doubt veel meer verwacht.
Paul Elstak is een held maar waarom doet ie dit nou...
Sowieso ontiegelijk ver weggezakt.
Ruim 2 jaar na dato is de remix van Zany en Vince van het Shadowlands Anthem full verkrijgbaar op Hardtunes.
Geniale plaat, beter laat dan nooit!
ik krijg hierdoor alleen maar meer respect voor die gast hoordawasiknie wrote:Paul Elstak is een held maar waarom doet ie dit nou...
maar lijkt inderdaad wel of die ouwe hardcore opa's een beetje wegzakken en snel voor het geld kiezen
promo de topnotch kant op en paul nu hier mee even wat binnenhalen
maarja geef ze eens ongelijk
ik kan dit echt niet serieus nemen ofzo...dit is toch geen hardcore meer...waar is die Elstak mee bezig
dawasiknie wrote:Ruim 2 jaar na dato is de remix van Zany en Vince van het Shadowlands Anthem full verkrijgbaar op Hardtunes.
-
G
niks.
-
SHardtraxx Addict
- last seen Feb 2015
Accelarator & Lunatic - Crossfire @ hardtunes
http://www.hardtunes.com/albums/accelar ... sfire/418/
Stond al een tijdje op Accelarator ze youtube kanaal maar kut zeg wat een lekker nummertje!!sanderovic wrote:Accelarator & Lunatic - Crossfire @ hardtunes
Promo is absoluut niet aan het inzakken hoor...Oxbow wrote:ik krijg hierdoor alleen maar meer respect voor die gast hoordawasiknie wrote:Paul Elstak is een held maar waarom doet ie dit nou...
maar lijkt inderdaad wel of die ouwe hardcore opa's een beetje wegzakken en snel voor het geld kiezen
2x hij is juist de gene die wil dat hij niet de commerciele kant op gaatDakpan wrote:Promo is absoluut niet aan het inzakken hoor...Oxbow wrote:ik krijg hierdoor alleen maar meer respect voor die gast hoordawasiknie wrote:Paul Elstak is een held maar waarom doet ie dit nou...
-
G
hij is ook nooit echt mainstream geweest toch?donkeyrollers wrote:2x hij is juist de gene die wil dat hij niet de commerciele kant op gaat
Mwah in de tijd van Up Yours, I Come Correct en Killing Scum Promo rmx heeft ie toch aardig wat hitjes gehad in de mainstream rond 2000.
Promo is wel mainstream maar gewoon een stuk ruiger en met een duidelijke eigen stijl. Platen als The Tablet of Real Rude zijn gewoon een stuk anders dan die van welke andere mainstream-artiest dan ook. Promo zei ook altijd dat hij de kar trekt/trok binnen de mainstream. Ik mag dat soort arrogante gelul totaal niet maar hij is voor mij wel de beste producer binnen de scene door zijn enorme veelzijdigheid en duidelijk onderscheidende sound. Ook al vind ik veel van zijn platen niet erg interessant
Promo is wel mainstream maar gewoon een stuk ruiger en met een duidelijke eigen stijl. Platen als The Tablet of Real Rude zijn gewoon een stuk anders dan die van welke andere mainstream-artiest dan ook. Promo zei ook altijd dat hij de kar trekt/trok binnen de mainstream. Ik mag dat soort arrogante gelul totaal niet maar hij is voor mij wel de beste producer binnen de scene door zijn enorme veelzijdigheid en duidelijk onderscheidende sound. Ook al vind ik veel van zijn platen niet erg interessant
-
SHardtraxx Addict
- last seen Feb 2015
Potverdomme die track is echt dik!BadToTheBone wrote:View on YouTube
nee daarom ben ik het toch ook echt eens met de opmerking van DakpanKSwoosh wrote:hij is ook nooit echt mainstream geweest toch?donkeyrollers wrote:2x hij is juist de gene die wil dat hij niet de commerciele kant op gaat
kvind de intro wel lekker maar de climax vind ik dan weer wat minder...khoop dat dit zn collebiration E.P wordtBadToTheBone wrote:View on YouTube
Ja, ik vind hem lieflijk! Hopelijk horen we deze op Qlimax.. Denk namelijk dat ie live beter klinkt.BadToTheBone wrote:View on YouTube
-
G
Vet!BadToTheBone wrote:View on YouTube