In de nacht van 2 februari op 3 februari (vannacht dus) gaat de website even offline. Ik ga het forum updaten naar een nieuwe versie, om zo onder andere irritante spambots tegen te gaan. Tevens brengt dat ook wat meer snelheid en worden er daardoor nog wat kleinere bugs opgelost. Geen grote veranderingen dus.
Rond 23:59 zal de website voor normale bezoekers offline worden gehaald. Een goed excuus dus om vanavond wat eerder naar bed te gaan
Als alles goed gaat is de website 3 februari in de ochtend gewoon weer bereikbaar.
