Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Bericht Geplaatst op 02 feb 2011 16:06 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

In de nacht van 2 februari op 3 februari (vannacht dus) gaat de website even offline. Ik ga het forum updaten naar een nieuwe versie, om zo onder andere irritante spambots tegen te gaan. Tevens brengt dat ook wat meer snelheid en worden er daardoor nog wat kleinere bugs opgelost. Geen grote veranderingen dus.

Rond 23:59 zal de website voor normale bezoekers offline worden gehaald. Een goed excuus dus om vanavond wat eerder naar bed te gaan ^^

Als alles goed gaat is de website 3 februari in de ochtend gewoon weer bereikbaar.

:thumbsup:
Bericht Geplaatst op 02 feb 2011 17:10 
 
Hardtraxx Veteran

goed om te weten :P
Bericht Geplaatst op 02 feb 2011 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit ga je niet menen?! Wat moet ik nu doen dan? Je verpest mijn leven Jordy! :cry:
Bericht Geplaatst op 02 feb 2011 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Dit ga je niet menen?! Wat moet ik nu doen dan? Je verpest mijn leven Jordy! :cry:

Inderdaad.

Als 't morgen er niet weer is jonge :evil:


:lol:
Bericht Geplaatst op 02 feb 2011 17:28 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Tellen die uren dan ook mee voor het gemiddelde aantal posts per dag :surrender:

:P
Bericht Geplaatst op 02 feb 2011 17:38 
 

Netjes dat je het even laat weten.
Beter dat je HT weer ff update ^^


Lyst schreef:
KSwoosh schreef:
Tellen die uren dan ook mee voor het gemiddelde aantal posts per dag :surrender:

:P

flikker es op met die nep quotes.
Bericht Geplaatst op 02 feb 2011 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
KSwoosh schreef:
Tellen die uren dan ook mee voor het gemiddelde aantal posts per dag :surrender:

:P

Rofl! :lol:

Dan moeten we maar op de space hyves of op de HT Flock spammen vanacht ^^
Bericht Geplaatst op 02 feb 2011 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of je zoekt gewoon een leven ...
Bericht Geplaatst op 02 feb 2011 18:09 
 

dan zal t eindelijk stil zijn in de nacht topic :whistle:
Bericht Geplaatst op 02 feb 2011 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Of je zoekt gewoon een leven ...

Of koop een vriendin en doe een trucje!
Bericht Geplaatst op 02 feb 2011 18:32 
 

Piaaa schreef:
Of je zoekt gewoon een leven ...

Nogmaals, niet mijn quote.
Bericht Geplaatst op 02 feb 2011 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Piaaa schreef:
Of je zoekt gewoon een leven ...

Nogmaals, niet mijn quote.

Wat lul jij nou weer :lol: :huh:
Bericht Geplaatst op 02 feb 2011 18:48 
 
Hardtraxx Veteran

Piaaa schreef:
KSwoosh schreef:
Piaaa schreef:
Of je zoekt gewoon een leven ...

Nogmaals, niet mijn quote.

Wat lul jij nou weer :lol: :huh:

lees wat lyst quote @ hierboven, dan snap je het wel ;)
Bericht Geplaatst op 02 feb 2011 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha. ook weer echt een discussie van lik mn reeet!
Bericht Geplaatst op 02 feb 2011 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

geen nachttopic dus :cry:

nouja, spambots zijn sowieso kut dus doe je best jor-d :thumbup:
Bericht Geplaatst op 02 feb 2011 19:15 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ze worden nu al chagrijnig en het is nog niet eens offline xd
Bericht Geplaatst op 02 feb 2011 19:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ze worden nu al chagrijnig en het is nog niet eens offline xd

Logisch het is net of een gedeelde van me leven ophoud om 12 uur :cry:
Bericht Geplaatst op 02 feb 2011 19:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Veel succes met updaten vanavond! Leuk zulk werk in de late uurtjes :P
Bericht Geplaatst op 02 feb 2011 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
KSwoosh schreef:
Tellen die uren dan ook mee voor het gemiddelde aantal posts per dag :surrender:

:P


Hahahaha dit is toch geweldig :worship:
Bericht Geplaatst op 02 feb 2011 20:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bijdeze een applausje voor Jor-D.

Dat hij in de nacht dit gaat doen en niet bijv. zondag overdag.

Je lijkt wel een wegwerker!!!!!

Trots op JE :clap: :worship: :thumbsup: :thumbup:
Bericht Geplaatst op 02 feb 2011 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
KSwoosh schreef:
Tellen die uren dan ook mee voor het gemiddelde aantal posts per dag :surrender:

:P


:lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 02 feb 2011 22:33 
 

Oxbow schreef:
Lyst schreef:
KSwoosh schreef:
Tellen die uren dan ook mee voor het gemiddelde aantal posts per dag :surrender:

:P


Hahahaha dit is toch geweldig :worship:

Edwinn schreef:
Lyst schreef:
KSwoosh schreef:
Tellen die uren dan ook mee voor het gemiddelde aantal posts per dag :surrender:

:P


:lol: :lol: :lol:


lyst :mad:
dat is NIET mijn quote
Bericht Geplaatst op 02 feb 2011 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jemig Swoosh, dat mag ook wel wat minder -.-

Het is gewoon een lolletje, mensen snappen heus wel dat jij dat niet schreef, maar dan hoef je nog niet zo te reageren
Bericht Geplaatst op 02 feb 2011 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Jemig Swoosh, dat mag ook wel wat minder -.-

Het is gewoon een lolletje, mensen snappen heus wel dat jij dat niet schreef, maar dan hoef je nog niet zo te reageren

Dat. Even veranderd.
Bericht Geplaatst op 02 feb 2011 22:43 
 

Chukkels schreef:
mensen snappen heus wel dat jij dat niet schreef

vraag ik me af
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Hardtraxx » Mededelingen & Updates