je merkt egt dat swoosh sago word door vanavond

Active topics in Mededelingen & Updates
- View the latest post: Hardtraxx is vernieuwd: nieuwe software, nieuwe server, nieuw design
- View the latest post: Vernieuwd forum - jouw input over de toekomst van hardtraxx
- View the latest post: Het "Stel je vraag aan een Moderator" Topic
- View the latest post: Afbeeldingen worden nu als link weergegeven
- View the latest post: Bug reports
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
nu heeft ie wel weer iets om over te posten = meer posts
-
G
bek houe kutJosh-T wrote:nu heeft ie wel weer iets om over te posten = meer posts
Ja idd, hij zit em al zwaar te stressen, dat moge duidelijk zijnRAW-vizion wrote:je merkt egt dat swoosh sago word door vanavond![]()
Nog 55 minuten en dan scheiden onze wegen zich!
+1 postKSwoosh wrote:bek houe kutJosh-T wrote:nu heeft ie wel weer iets om over te posten = meer posts
Spambots... Bedoel je daar, chukkels, djpatt, robertt etc mee :p, ?
QnalQut wrote:Spambots... Bedoel je daar, chukkels, djpatt, robertt etc mee :p, ?
Jemig mensen, gaat weer goed hier. Meer dan de helft gaat offtopic. Hou het offtopic geneuzel is in het forum wat daarvoor bedoelt is
-
G
Bij mij staat ie anders de hele tijd in Off topicJor-D wrote:Jemig mensen, gaat weer goed hier. Meer dan de helft gaat offtopic. Hou het offtopic geneuzel is in het forum wat daarvoor bedoelt is
kneusjes worden ook meteen ge-updateQnalQut wrote:Spambots... Bedoel je daar, chukkels, djpatt, robertt etc mee :p, ?
@ jor-d : moet je dat allemaal handmatig doen of ga je slapen tijdens zo'n update ???
Haha, het is niet zoals Windows of Mac dat je even een update installeertdjpatt wrote:kneusjes worden ook meteen ge-updateQnalQut wrote:Spambots... Bedoel je daar, chukkels, djpatt, robertt etc mee :p, ?![]()
@ jor-d : moet je dat allemaal handmatig doen of ga je slapen tijdens zo'n update ???
In die zin is het veel handmatig werk ja, maar sommige dingen gaan ook automagisch
Nou succes dan zo Jor-D, mooi dat je het doet! 
Succes zometeen! En houd het zo kort mogelijk he
.
En wat als Hardtraxx niet meer online komt? 
Dat gebeurt niettwilightforce wrote:En wat als Hardtraxx niet meer online komt?
Als het updaten niet lukt, dan worden gewoon de oude bestanden terug gezet, en doe ik het een andere keer
Ennn we zijn er weer.
Mocht je een bugje tegenkomen, let me know: https://hardtraxx.com/mededelin ... t2849.html
Ik ben pitten
Mocht je een bugje tegenkomen, let me know: https://hardtraxx.com/mededelin ... t2849.html
Ik ben pitten
Forum lijkt inderdaad wel een tikke sneller te zijn. 
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
hoe zou het komen dat de mensen misschien denken dat jij dat WEL schreef?KSwoosh wrote:vraag ik me afChukkels wrote:mensen snappen heus wel dat jij dat niet schreef
site is volgens mij indd wel stukje sneller
dat idee heb ik idd ook dat site sneller is...vind ik zeker beterfrankhardenberg wrote:hoe zou het komen dat de mensen misschien denken dat jij dat WEL schreef?KSwoosh wrote:vraag ik me afChukkels wrote:mensen snappen heus wel dat jij dat niet schreef![]()
site is volgens mij indd wel stukje sneller
-
G
omdat ik nooit iets heb gegeven om mn postcount, maar gewoon veel spamfrankhardenberg wrote:hoe zou het komen dat de mensen misschien denken dat jij dat WEL schreef?![]()
dus klopt het niet.
Know your meme.