Zal m'n best doenGeck-o wrote:Ik wil ditPaultheone wrote:Regenboogkleur. Elke letter een andere kleur.
Related topics
Active topics in Mededelingen & Updates
- View the latest post: Hardtraxx is vernieuwd: nieuwe software, nieuwe server, nieuw design
- View the latest post: Vernieuwd forum - jouw input over de toekomst van hardtraxx
- View the latest post: Het "Stel je vraag aan een Moderator" Topic
- View the latest post: Afbeeldingen worden nu als link weergegeven
- View the latest post: Bug reports
Moderators
Geck-o wrote:Ik wil ditPaultheone wrote:Regenboogkleur. Elke letter een andere kleur.
-
H
The Venator wrote: Voorkeur gaat uit naar:
Artiest
Geck-O
Subzeroproject
Donkey Rollers
Deze kleur is niet storend, maar wel onderscheidend.
Update:
Artiesten zijn vanaf nu paars.
Deetox en bass modulators zijn ook paars omdat ik geen rechten heb tot het Q&A groepsbeheer (Dit zal ik nog even moeten regelen)
ps: Sorry Rik
Niet mogelijk helaas.
Deetox en bass modulators zijn ook paars omdat ik geen rechten heb tot het Q&A groepsbeheer (Dit zal ik nog even moeten regelen)
ps: Sorry Rik
Haha ik zie pas dat het paars is omdat ik het in je bericht lees. Ik ben behoorlijk kleurenblind en zie het verschil echt amper :pThe Venator wrote:Update:
ps: Sorry RikNiet mogelijk helaas.
maargoed dat maakt niet uit natuurlijk, is al beter dat ze een kleurtje hebben.
Ja er zit niet veel verschil tussen Q&A blauw en deze, maar de artiesten van de Q&A zijn nu ook niet meer blauw. Ik heb geen rechten (probleempje) om die groepsinstellingen te wijzigen, dus kan ik Deetox en Bass Modulators geen blauwe kleur geven atm.
Heb vandaag al meteen gemerkt dat het het handig is dat ze een kleurtje hebben.
Positieve verandering !
Positieve verandering !
Is het beleid nog steeds dat alleen accounts met de naam van de artiest zelf een kleurtje krijgen? Is een beetje raar tegenover duo's in mijn ogen namelijk 
Ik heb niks veranderd. De mannen van In-Phase hebben beide een artiesten status omdat die geen artiestenaccount hebben, ik weet verder niet wat Jordy hiermee deed.Darycka wrote:Is het beleid nog steeds dat alleen accounts met de naam van de artiest zelf een kleurtje krijgen? Is een beetje raar tegenover duo's in mijn ogen namelijk
Als uit de naam duidelijk wordt welke artiest het is lijkt mij een artiesten status goed. Als je een "Jan" ziet die eigenlijk onderdeel is van artiesten duo "Pietinizerzz", dan kan zo'n status verwarrend werken. Want dan weet je dus niet welke artiest dat is... Dat was de reden toen.
lichtblauw voor euphoricstyle
paars voor rawstyle
grijs voor uptempo raw/rawcorestyle
paars voor rawstyle
grijs voor uptempo raw/rawcorestyle
Zal hem morgen toevoegenjeffrey2107 wrote:jullie zijn Ecstatic vergeten
Goede update!
Het overzicht van welke artiesten op Hardtraxx zitten is in ieder geval al erg handig, dat had er eigenlijk al veel langer moeten zijn.
Zelf zou ik de kleur van Q&A artiesten en de huidige kleur die artiesten hebben omgedraaid, maar paars is ook goed zichtbaar.
Zelf zou ik de kleur van Q&A artiesten en de huidige kleur die artiesten hebben omgedraaid, maar paars is ook goed zichtbaar.