Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 22:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Geen vraag maar wel succes gewenst, komt vast goed :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2018 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga mijn best doen! Thanks
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Succes Roy! Het is je gegund! :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2018 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is er ook iets gebeurd met de mobile versie van de site, eerst moest ik telkens inzoomen maar dat is niet meer? Het past nu precies in mijn iPhone scherm
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2018 15:47 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Is er ook iets gebeurd met de mobile versie van de site, eerst moest ik telkens inzoomen maar dat is niet meer? Het past nu precies in mijn iPhone scherm


Daar is vandaag niets in verandert. Alleen dit: announces/aanpassingen-hardtraxx-dit-weekend-t63732.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2018 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Koen schreef:
Is er ook iets gebeurd met de mobile versie van de site, eerst moest ik telkens inzoomen maar dat is niet meer? Het past nu precies in mijn iPhone scherm


Daar is vandaag niets in verandert. Alleen dit: announces/aanpassingen-hardtraxx-dit-weekend-t63732.html


Ja dat had ik gelezen, zal wel aan mijn beleving liggen dan :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2018 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Is er ook iets gebeurd met de mobile versie van de site, eerst moest ik telkens inzoomen maar dat is niet meer? Het past nu precies in mijn iPhone scherm

Bij mij zoomt die nu soms ineens automatisch in en kan die niet meer uitzoomen, tenzij ik de pagina refresh.

@ Jor-D > Is het misschien een idee om het mogelijk te maken dat je bij 'onderschrift' een ongelimiteerde aantal tekens kunt gebruiken (of in ieder geval een stuk meer dan nu), zodat je, als je wilt als lid, daar zelf nog wat info neer kunt zetten of je profiel een beetje op kunt fleuren :P?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2018 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Koen schreef:
Is er ook iets gebeurd met de mobile versie van de site, eerst moest ik telkens inzoomen maar dat is niet meer? Het past nu precies in mijn iPhone scherm

Bij mij zoomt die nu soms ineens automatisch in en kan die niet meer uitzoomen, tenzij ik de pagina refresh.

@ Jor-D > Is het misschien een idee om het mogelijk te maken dat je bij 'onderschrift' een ongelimiteerde aantal tekens kunt gebruiken (of in ieder geval een stuk meer dan nu), zodat je, als je wilt als lid, daar zelf nog wat info neer kunt zetten of je profiel een beetje op kunt fleuren :P?

Nee maar op Hyves wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2018 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Is er ook iets gebeurd met de mobile versie van de site, eerst moest ik telkens inzoomen maar dat is niet meer? Het past nu precies in mijn iPhone scherm


Bij mij precies hetzelfde, OnePlus 3T. Stuk fijner zo. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2018 19:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Nee maar op Hyves wel

:lol: Nog nimmer naar iemand z'n profiel gekeken
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 09:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste Mods, waarom heet Track Of The Year 2017 nog Track Of The Year 2017? Het is al 2018. Dus het zou moeten zijn Track Of The Year 2018. Gr een oplettende kijker. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2018 18:34 
 

kunnen we een dark mode krijgen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2018 18:53 
 
Hardtraxx Addict

jeffrey2107 schreef:
kunnen we een dark mode krijgen?


Goeie :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 04:21 
 
Hardtraxxer

jeffrey2107 schreef:
kunnen we een dark mode krijgen?


Dit. Graag. Heel graag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2018 23:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
kunnen we een dark mod krijgen?


TimothyB?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2018 09:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

/ban bb :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2018 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
kunnen we een dark mode krijgen?

Verbeteringen aan de site, wat denk je zelf?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2018 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
kunnen we een dark mode krijgen?

Dit lijkt me wel prettig, maar acht de kans heel klein.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wanneer zijn jullie van plan om 90% van de site een plezier te doen en de permabanhammer te droppen op SVB?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 12:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik hoor in navolging op het bovenstaande graag waar de hedendaagse grens ligt? Ik zie dat afkomst van users inmiddels prima materiaal is om mee te schermen. Ik neem aan dat lekker haags kankeren dan ook mag? Zelf geen enkel probleem met wat oud-Hollands racisme, maar voor wat hoort wat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 13:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vind dat nog best extreem, hoe vervelend ik hem ook vind, hij mag best een andere mening dan anderen hebben.

Maar hij mag zeker wel een stevige warm of tijdelijke ban krijgen om een Turks HT lid even spottend een Turkie te noemen. Er zijn eerder mensen gebannen om de zelfde of mindere redenen.

De grens is dezer dagen wel vaag. En daarmee bedoel ik niet het licht spottend sparren tussen bepaalde leden want dat is 99% met een knipoog. Sommige discussies kunnen ook uitgebreid en stevig worden, maar zelfs dat moet prima kunnen.

Ik bedoel echt verregaande reacties op de persoon zelf zoals bovengenoemd van svb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
hij mag best een andere mening dan anderen hebben.

Dat je denkt dat het überhaupt hierom te doen is, tot daar aan toe. Maar dat je nog steeds denkt dat dit daadwerkelijk het geval is, daar moet ik toch even op inhaken. Volgens mij hebben wij genoeg SVB mogen aanschouwen de afgelopen jaren om te weten dat het iedere keer op hetzelfde neerkomt: de beste man is niet zijn mening aan het ventileren, maar simpelweg op zoek naar het uitlokken van reacties. Iedere keer weer.

En wederom heeft hij die van mij gekregen, tot mijn grote spijt. Ik kan ook niet wachten totdat andere, overigens zeer naïeve, leden hier vervolgens weer op reageren dat ik een soort haatcampagne aan het opzetten ben tegen SVB. Nee. Ik heb er gewoon oprecht genoeg van, en daar ben ik absoluut niet de enige in.

Ik kan hier wel opnieuw een boekwerk aan wijden, maar in het verleden is dat ook geen succes gebleken, dus ik zal het hier nu maar even bij laten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 13:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Denk dat het meer ligt aan hoeveel je er van aan trekt.

Dat hij domme opmerkingen maakt snap ik, dat doet hij dan ook expres. Lach hem dan gewoon uit ipv er op in te gaan, dat wil hij dan juist.

Ik reageer er ook op, maar je kan niet mensen er om bannen, want dan zoek je de lijn tussen een tegenstrijdige mening hebben en uitlokken heel erg op en dan krijg je weer het gemonitor en het afkappen van discussies waar de mods en de leden beiden niet op zitten te wachten.

Ben zeker eens dat hij een warn moet krijgen voor genoemde opmerkingen die te ver gaan. Maar als hij zijn tegenstrijdige mening wilt hebben moet hij dat weten. Lach hem dan gewoon uit als hij weer iets doms claimt wat kant noch wal slaat. Dan houdt het voor hem ook snel op.

Aan de andere kant hebben andere leden ook een enorm niet genuanceerde mening of claimen dat dingen een bepaalde manier zijn, wat svb ook doet. Je kan het ook zien dat hij die mensen nadoet (als in doen hun het bij muziek die ik leuk vind, dan kan ik het ook andersom). Want ik snap dat hij het middelpunt is, maar hij is zeker niet de enige die het doet. Misschien dat jij en anderen dat dan missen omdat je het meer met die mensen eens bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
maar je kan niet mensen er om bannen, want dan zoek je de lijn tussen een tegenstrijdige mening hebben en uitlokken heel erg op

Ah inderdaad, het strekt niet woord voor woord met het algemene beleid, dus dan kan het niet opgelost worden. Is al eens gebeurd bij gratis tracks (hoewel er verzekerd werd dat dat écht niet zo was), laten we het gewoon weer over die boeg gooien. Toen werd er ook al speciaal SVB-proof beleid ingevoerd. Misschien kunnen we het beste gewoon heel het forumbeleid ombouwen zodat SVB en zijn acties erin passen. Lijkt me het makkelijkst.

Broken Balance schreef:
Lach hem dan gewoon uit als hij weer iets doms claimt wat kant noch wal slaat. Dan houdt het voor hem ook snel op.

Daar teert ie gewoon op hoor. Die reacties erop zijn juist het bestaansrecht van SVB. Evenals deze discussie.

Broken Balance schreef:
Want ik snap dat hij het middelpunt is, maar hij is zeker niet de enige die het doet. Misschien dat jij en anderen dat dan missen omdat je het meer met die mensen eens bent.

Joe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 14:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Als ik overal het ergste geval van zou maken dan zou ik ook zo denken.

Waarom zou hij teren op deze reactie:

" :lol: "

En gratis tracks beleid was inderdaad nodig. Echter blijft het bannen van mensen om een tegenstrijdige mening/uitlokken een enorm gedoe voor de mods en het is maar net aan de persoon om te beslissen of het uitlokken of een mening is. Die doen dit ook niet full-time. Ik weet niet of je die tijd hebt meegemaakt maar er was al eerder zo'n beleid waar alle discussies werden afgekapt en de minste discussies buiten hoe je de plaat vond niet mochten.

Toen zijn ook achterlijk veel mensen onterecht gebanned. Op de mens spelende reacties van svb en alle anderen mag je sowieso van mij bestraffen met een warn. Afwijkende meningen moet je gewoon laten gaan of een normale discussie over voeren. Onzin uitspraken waarvan je weet dat ze uitlokkend zijn gewoon reporten en niet op reageren of gewoon weglachen. Anders blijven ze komen en dan krijg je dit soort onzin.

Want svb is misschien wel de meest opvallende maar zeker niet de enige die dit soort ongenuanceerde opmerkingen maakt. Als iedereen zich gaat verlagen naar dat niveau kan je bezig blijven.
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22  Volgende
Forumoverzicht » Hardtraxx » Mededelingen & Updates