Net voor Qlimax willen wij jullie de mogelijkheid geven tot het bestellen van het Hardtraxx T-shirt, met het nieuwe Hardtraxx logo die nog geïntegreerd gaat worden in de website.
Later zullen er nog meerdere designs worden toegevoegd, maar voor nu, net voor Qlimax, hebben we het standaard logo T-shirt alvast voor jullie. Enjoy
Levertijd
Hou, na betaling, rekening met een levertijd van 5 werkdagen.
volgend jaar InQontrol eerste Q feestje. ga dr zeker 1 halen tegen die tijd maar ik wacht nog ffe tot er andere designs zijn.
ziet er verder strak uit.
Ben benieuwd hoe het logo eruit ziet op een zwart shirt als je 'm gewoon wit houd.
Dus niet het witte kader met zwart logo. Maar wit kader weghalen en logo wit
Ziet er goed uit, maar wacht nog even mijn een shirt kopen, dit is mij ietsje te simpel. Trouwens, waarom staat er .nl niet erachter. Dan wordt het gelijk duidelijk dat het om een site gaat?!
Milán wrote:Ziet er goed uit, maar wacht nog even mijn een shirt kopen, dit is mij ietsje te simpel. Trouwens, waarom staat er .nl niet erachter. Dan wordt het gelijk duidelijk dat het om een site gaat?!
Omdat .nl niet in het logo staat, en het ook niet percee nodig is. Als je op hardtraxx zoekt kom je toch op deze site uit
En het is geen promotie shirt, het is meer een shirt omdat mensen vanuit deze community een Hardtraxx T-shirt wilde
Trouwens, dat nieuwe design kan nog lang op zich wachten hoor. Hou maar rekening met volgend jaar.
Heb er een besteld in de kleur blauw! Heb voor blauw gekozen omdat je zwart zo vaak ziet, en ik het in het blauw ook een erg vet shirt vind! Ik zal foto's plaatsen als ik het shirt binnen heb!
Een normaal T-shirt kan nu ook besteld worden, had zelf een slimfit t-shirt gekocht in mijn normale maat, maar die zit enorm strak
Staat natuurlijk wel bij dat je 1 maat groter moet bestellen, maar dit is de eerste keer dat het ook echt zo is
Bij de shirts staat achter de titel, tussen haakjes, wat voor soort shirt het is. Basic of Slimfit
Milán wrote:Ziet er goed uit, maar wacht nog even mijn een shirt kopen, dit is mij ietsje te simpel. Trouwens, waarom staat er .nl niet erachter. Dan wordt het gelijk duidelijk dat het om een site gaat?!
Omdat .nl niet in het logo staat, en het ook niet percee nodig is. Als je op hardtraxx zoekt kom je toch op deze site uit
En het is geen promotie shirt, het is meer een shirt omdat mensen vanuit deze community een Hardtraxx T-shirt wilde
Trouwens, dat nieuwe design kan nog lang op zich wachten hoor. Hou maar rekening met volgend jaar.
Op die fiets! Ik dacht dat het dus wel voor promo was bedoeld, misschien dat ik hem dan toch maar koop..