Milán schreef:
Ziet er goed uit, maar wacht nog even mijn een shirt kopen, dit is mij ietsje te simpel. Trouwens, waarom staat er .nl niet erachter. Dan wordt het gelijk duidelijk dat het om een site gaat?!
Omdat .nl niet in het logo staat, en het ook niet percee nodig is. Als je op hardtraxx zoekt kom je toch op deze site uit

En het is geen promotie shirt, het is meer een shirt omdat mensen vanuit deze community een Hardtraxx T-shirt wilde

Trouwens, dat nieuwe design kan nog lang op zich wachten hoor. Hou maar rekening met volgend jaar.