Alle orders staan op "Verzonden en betaald" volgens Spreadshirt. Dus komende week is ie wel binnenTeknizion wrote:Hmm heb hem nog steeds niet binnen.. Is toch wel de bedoeling dat ik hem voor Qlimax binnen heb.
Related topics
Active topics in Mededelingen & Updates
- View the latest post: Hardtraxx is vernieuwd: nieuwe software, nieuwe server, nieuw design
- View the latest post: Vernieuwd forum - jouw input over de toekomst van hardtraxx
- View the latest post: Het "Stel je vraag aan een Moderator" Topic
- View the latest post: Afbeeldingen worden nu als link weergegeven
- View the latest post: Bug reports
Moderators
Ik heb hem binnen, maar hij valt wel erg klein! Achja, kunnen de mensen op Qlimax me tepels zien.
-
RHardtraxx Newbie
- 41 posts member since 2009
- last seen Jun 2012
Dus als je normaal maatje L hebt,, moet je XL bestellen?
Voor Slimfit wel ja, voor Basic nietRick-hardstyle wrote:Dus als je normaal maatje L hebt,, moet je XL bestellen?
Maar dat staat allemaal in de omschrijving bij het T-shirt
Binnenkort ook maar ff zo'n T-shirt aanschaffen, want na Qlimax zal dat niet mijn laatste feest zijn.
-
J
- 4 posts member since 2009
- last seen Jan 2010
Mijne ook besteld! 
komen er nog nieuwe printjes voor inqontrol???
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
als ik nu bestel is hij dan voor hardbass binnen?
dj-rico01 wrote:als ik nu bestel is hij dan voor hardbass binnen?
Verwerkingstijd
95% van alle bestellingen verlaten ons binnen 24-48 uur na betaling. Voor 5% van de bestellingen hebben we 3 dagen nodig om het te produceren.
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
dus best kans dat ik hem voor zaterdag binnen hebKhadber wrote:dj-rico01 wrote:als ik nu bestel is hij dan voor hardbass binnen?Verwerkingstijd
95% van alle bestellingen verlaten ons binnen 24-48 uur na betaling. Voor 5% van de bestellingen hebben we 3 dagen nodig om het te produceren.
zo maar eens bestellen :
Edit:
bestelling geplaatst
En ik heb je gezien op hardbass met je shirtje Rico!!
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
was die jongen die die bij the hose - i survived vroeg welk numme dat was? en dacht dat ik die mod khadber was?W0uT3R wrote:En ik heb je gezien op hardbass met je shirtje Rico!!
Ik ga er ook 1 bestellen voor op InQontrol 
Prijzen zijn verlaagd. Alle shirts nu 19,95 ex verzendkosten 
Jep, haha!dj-rico01 wrote:was die jongen die die bij the hose - i survived vroeg welk numme dat was? en dacht dat ik die mod khadber was?W0uT3R wrote:En ik heb je gezien op hardbass met je shirtje Rico!!
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
haha vette shit manW0uT3R wrote:Jep, haha!dj-rico01 wrote:was die jongen die die bij the hose - i survived vroeg welk numme dat was? en dacht dat ik die mod khadber was?W0uT3R wrote:En ik heb je gezien op hardbass met je shirtje Rico!!
Ja, we wilden t weten, maar waren t eerst vergeten.dj-rico01 wrote:haha vette shit manW0uT3R wrote:Jep, haha!dj-rico01 wrote: was die jongen die die bij the hose - i survived vroeg welk numme dat was? en dacht dat ik die mod khadber was?stond ik net te springen, gaat ie aan me vragen welk nummer dit is xD
Gisteren ook een shirt gehaald voor In Qontrol.
-
E
- 4 posts member since 2010
- last seen Jun 2010
nice toch!Jor-D wrote:Net voor Qlimax willen wij jullie de mogelijkheid geven tot het bestellen van het Hardtraxx T-shirt, met het nieuwe Hardtraxx logo die nog geïntegreerd gaat worden in de website.
Hardtraxx.Spreadshirt.nl
Later zullen er nog meerdere designs worden toegevoegd, maar voor nu, net voor Qlimax, hebben we het standaard logo T-shirt alvast voor jullie. Enjoy
Levertijd
Hou, na betaling, rekening met een levertijd van 5 werkdagen.
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
E-Rase wrote:nice toch!Jor-D wrote:Net voor Qlimax willen wij jullie de mogelijkheid geven tot het bestellen van het Hardtraxx T-shirt, met het nieuwe Hardtraxx logo die nog geïntegreerd gaat worden in de website.
Hardtraxx.Spreadshirt.nl
Later zullen er nog meerdere designs worden toegevoegd, maar voor nu, net voor Qlimax, hebben we het standaard logo T-shirt alvast voor jullie. Enjoy
Levertijd
Hou, na betaling, rekening met een levertijd van 5 werkdagen.
-
MHardtraxx Newbie
- 14 posts member since 2010
- last seen Mar 2012
wanneer komt er een nieuw design?
Zodra ik de zekerheid heb dat Spreadshirt het nieuwe ontwerp ook goed drukt. En dat is er momenteel niet, omdat het bij onze crew shirts al fout ging.MeXe wrote:wanneer komt er een nieuw design?
En is er dan geen andere waarbij je t-shirts kunt laten drukken?Jor-D wrote:Zodra ik de zekerheid heb dat Spreadshirt het nieuwe ontwerp ook goed drukt. En dat is er momenteel niet, omdat het bij onze crew shirts al fout ging.MeXe wrote:wanneer komt er een nieuw design?
Vast wel, maar die heb ik nog niet gevondenNixxus wrote:En is er dan geen andere waarbij je t-shirts kunt laten drukken?Jor-D wrote:Zodra ik de zekerheid heb dat Spreadshirt het nieuwe ontwerp ook goed drukt. En dat is er momenteel niet, omdat het bij onze crew shirts al fout ging.MeXe wrote:wanneer komt er een nieuw design?