een goede actie van Hardtraxx!! 
Related topics
Active topics in Mededelingen & Updates
- View the latest post: Hardtraxx is vernieuwd: nieuwe software, nieuwe server, nieuw design
- View the latest post: Vernieuwd forum - jouw input over de toekomst van hardtraxx
- View the latest post: Het "Stel je vraag aan een Moderator" Topic
- View the latest post: Afbeeldingen worden nu als link weergegeven
- View the latest post: Bug reports
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Eerste nieuwe "feature" is er stiekem al een beetje! We gaan proberen van ieder feest van de officiele youtubekanalen filmpjes in 1 post onder video's te plaatsen. De eerste is Summerfestival, bekijk hem even zou ik zeggen!
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
Jah dat is wel gaaf!, het lijkt me ook vet om een forum te hebben waar nieuwe tracks worden geplaatst, zoals die van stanley, you know who
Voor nu staat het overzetten van alle gegevens gepland in de nacht van donderdag 9 juli op vrijdag 10 juli. Rond 00:00 wil ik beginnen met alles overzetten, dan als alles goed gaat, staat het er om 02:00 helemaal compleet op (op de nieuwe server).
De site zal dan dus niet bereikbaar zijn.
De site zal dan dus niet bereikbaar zijn.
-
TDonateur
- 3777 posts member since 2009
Jor-D wrote:Voor nu staat het overzetten van alle gegevens gepland in de nacht van donderdag 9 juli op vrijdag 10 juli. Rond 00:00 wil ik beginnen met alles overzetten, dan als alles goed gaat, staat het er om 02:00 helemaal compleet op (op de nieuwe server).
En momenteel ben ik echt helemaal klaar met de huidige host. Al 2 dagen achter elkaar problemen. Zucht...
Maargoed, volgende week vrijdag alles over.
Het is dat ik niets van die host weet, anders had k je echt graag geholpen! Succes ermee man!Jor-D wrote:En momenteel ben ik echt helemaal klaar met de huidige host. Al 2 dagen achter elkaar problemen. Zucht...
-
TDonateur
- 3777 posts member since 2009
vannacht is het grote moment

-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
YEAH!dutchhunters wrote:vannacht is het grote moment![]()
Wat word er allemaal vernieuwd dan?
Niet zo heel veel.Atraxisz wrote:Wat word er allemaal vernieuwd dan?
Grootste verandering is dat alles wordt overgezet naar een nieuwe server, dat het forum er iets anders uit komt te zien + kleine layout en font aanpassingen.
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
Er komen toch ook meer forums? 
Staat allemaal in de eerste post in dit topic...als mensen dat nou eens lezen 
morgen vroeg voor ik naar werk ga gelijk ff kijken 
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Straks om 2 uur 's nachts is checken dan 
Yannicksuper wrote:Straks om 2 uur 's nachts is checken dan
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Om 2 uur ben ik toch niet meer hier (denk ik
)
Neem maar rustig je tijd, ik check het morgenmiddag of morgenavond wel
Neem maar rustig je tijd, ik check het morgenmiddag of morgenavond wel
Ik zal morgenvroeg is kijken als ik moet werken
kan je vanaf morgen ook doneren jor-d?
kan je vanaf morgen ook doneren jor-d?
Als het goed is wel =]Dj C-Mind wrote:kan je vanaf morgen ook doneren jor-d?
Alles staat erop, en werkt als het goed is.
Bepaalde pagina's zijn nog niet helemaal netjes, maar daar ga ik vandaag ff verder aan sleutelen.
Opmerkingen, tips, suggesties e.d. zijn welkom! Bugs/fouten kan je hier kwijt: https://hardtraxx.com/mededelin ... t2849.html
Bepaalde pagina's zijn nog niet helemaal netjes, maar daar ga ik vandaag ff verder aan sleutelen.
Opmerkingen, tips, suggesties e.d. zijn welkom! Bugs/fouten kan je hier kwijt: https://hardtraxx.com/mededelin ... t2849.html
Jor-D je bent een held!! Is het eindelijk zover..