Ravenwood wrote:+1Frankert wrote:Misschien ook een Photoshop sectie?
Related topics
Active topics in Mededelingen & Updates
- View the latest post: Hardtraxx is vernieuwd: nieuwe software, nieuwe server, nieuw design
- View the latest post: Vernieuwd forum - jouw input over de toekomst van hardtraxx
- View the latest post: Het "Stel je vraag aan een Moderator" Topic
- View the latest post: Afbeeldingen worden nu als link weergegeven
- View the latest post: Bug reports
Moderators
Top dit! Hardtraxx.nl gettin' bigger and bigger
Donaties +1!
Als stront door een trechter +799

Donaties +1!
Als stront door een trechter +799
Of Donaties + 799 en Als stront door een trechter + 1Buéntie wrote:Top dit! Hardtraxx.nl gettin' bigger and bigger![]()
Donaties +1!
Als stront door een trechter +799![]()
Niet te enthousiast worden heDj C-Mind wrote:nice one D
Hardtraxx goes worldwide
Hahaha :p
Bedankt voor de reacties! Echt top!
Bedankt voor de reacties! Echt top!
ik altijdAtraxisz wrote:Niet te enthousiast worden heDj C-Mind wrote:nice one D
Hardtraxx goes worldwide
top bezig D
goeie zaak doe je man
Waarom niet vraag ik me af??Atraxisz wrote:Niet te enthousiast worden heDj C-Mind wrote:nice one D
Hardtraxx goes worldwide
Omdat hardstyle niet té groot moet wordenMilán wrote:Waarom niet vraag ik me af??Atraxisz wrote:Niet te enthousiast worden heDj C-Mind wrote:nice one D
Hardtraxx goes worldwide
Komt een beetje heel erg veel bij kijken als alles ook nog eens in het Engels moet worden...Milán wrote:Waarom niet vraag ik me af??Atraxisz wrote:Niet te enthousiast worden heDj C-Mind wrote:nice one D
Hardtraxx goes worldwide
Denk maar aan de nieuwsberichten, teksten e.d.
Het blijft voorlopig gewoon lekker Nederlands
Kudo systeem +1Ravenwood wrote:hardcore release sectie![]()
![]()
![]()
en battle sectie sowieso
ook de kudo system moet er weer in
maar ik heb niet het idee dat het langzaam gaat hier?
Vandaag is het wel beter ja. Maar de afgelopen dagen is het af en toe wel heel slecht.
Ik heb ook helemaal geen last gahd van traagheid..
Maar als het nog sneller kan..
Maar als het nog sneller kan..
Als het maar af en toe is, zou het dan geen storing kunnen zijn geweest bij de host?Khadber wrote:Vandaag is het wel beter ja. Maar de afgelopen dagen is het af en toe wel heel slecht.
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Ik vind dat het nog meevalt, soms is het forum wel traag maar dan liegt het aan m'n eigen internet denk ik, want dan gaan alle sites traag 
Het is ook af en toe, maar met een zekere regelmaat, dus vind ik het niet meer te vertrouwen. Vooral omdat de site groter wordt, en dus bereikbaarheid belangrijker wordt...remkovzki wrote:Als het maar af en toe is, zou het dan geen storing kunnen zijn geweest bij de host?Khadber wrote:Vandaag is het wel beter ja. Maar de afgelopen dagen is het af en toe wel heel slecht.
Alles staat al klaar op de nieuwe server. Enige wat nog gedaan moet worden is alle data overzetten. Dit gebeurt ergens in de komende 2 weken in de nacht vanaf 00:00, als al mijn tentamens, herkansingen e.d. erop zitten
Meer info volgt
Tegelijkertijd is doneren dan mogelijk en is het forum een beetje aangepast
+ verschillende bugfixes
Meer info volgt
Tegelijkertijd is doneren dan mogelijk en is het forum een beetje aangepast
Zoals gezegd, forum wordt ook onder handen genomen (+ uitgebreid):
Preview :p

Preview :p

Ander lettertype? Trebuchet MS
Ziet er wel weer net iets strakker uit
Jup, maar geen Trebuchet MS :pMarkos wrote:Ander lettertype? Trebuchet MS![]()
"Lucida Grande" op de Mac (want is een Mac only font)
Enn soortgelijke font "Lucida Sans" wordt voor Windows gebruikt
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Ziet er mooi uit 
Naaah kom nou is met meer forums / subforums / secties whtvr hoe je dat noemt. HT is zooooooo klein forum 
Frankert wrote:Naaah kom nou is met meer forums / subforums / secties whtvr hoe je dat noemt. HT is zooooooo klein forum
Lezen.Zoals gezegd, forum wordt ook onder handen genomen (+ uitgebreid):
vind dat wel wat hebbenFrankert wrote:Naaah kom nou is met meer forums / subforums / secties whtvr hoe je dat noemt. HT is zooooooo klein forum
Ik ook, maar probleem is dat er teveel leden zijn voor zo weinig subforums.._dp_ wrote:vind dat wel wat hebbenFrankert wrote:Naaah kom nou is met meer forums / subforums / secties whtvr hoe je dat noemt. HT is zooooooo klein forum
Ik zie iig graag een subforum voor eigen producties, eigen mixen en unreleased tracks.