Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2009 00:26 
 
Hardtraxxer

Misschien ook een idee om de website dan goed zichtbaar te maken voor Symbian toestellen.
Op elke (nieuwere) Nokia is Symbian standaard (alle N-series), en ook wat Samsung toestellen hebben 't.

Ik heb m'n eigen Nokia N82 nog niet terug van de reparatie, maar wanneer hij terug is ga ik zeker ff kijken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2009 19:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ziet er al top uit op mijn ipod! en het werkt ook allemaal nog! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2009 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MusicIsEverything schreef:
Ziet er al top uit op mijn ipod! en het werkt ook allemaal nog! :thumbsup:



same here!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2009 22:59 
 
Donateur

Ik heb de LG Cookie, daar werkt het ook wel goed op, het is wel trager dan gewoon maar dat is normaal, nu kan ik er niet meer op want men belkrediet is op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2009 19:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Yannicksuper schreef:
Ik heb de LG Cookie, daar werkt het ook wel goed op, het is wel trager dan gewoon maar dat is normaal, nu kan ik er niet meer op want men belkrediet is op :P


aleee zeg, is uwen belkrediet op? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2009 20:05 
 
Donateur

Machiel schreef:
Yannicksuper schreef:
Ik heb de LG Cookie, daar werkt het ook wel goed op, het is wel trager dan gewoon maar dat is normaal, nu kan ik er niet meer op want men belkrediet is op :P


aleee zeg, is uwen belkrediet op? :D

JA !! xd En ik wil niet herladen want ik ben aan het sparen voor dj gear :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2009 12:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Net ook even geprobeerd op mijn iPhone, werkt prima, goed bezig!!
:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2009 21:32 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Dat wat je nu ziet is gewoon een standaard plugin, en dat thema (uiterlijk wat je ziet) is helaas niet door mij gemaakt =]

In de vakantie gaat het thema van die plugin aanpassen zodat het meer in de stijl van de website is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2009 23:14 
 
Hardtraxx Veteran

Knap hoe jullie dat allemaal doen, mijn startpagina is hardtraxx en verder surf in wat op internet. Ik kan dat allemaal niet, anders had ik graag meegeholpen -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2009 14:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Is hij down? Wilde hem net testen men mijn nieuwe Google Android foon, de HTC Hero, maar krijg zon domeinhost ding te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2009 17:38 
 
Hardtraxxer

Jor-D schreef:
Dat wat je nu ziet is gewoon een standaard plugin, en dat thema (uiterlijk wat je ziet) is helaas niet door mij gemaakt =]

In de vakantie gaat het thema van die plugin aanpassen zodat het meer in de stijl van de website is.

Volgens mij dezelfde als de iphoneclub :whistle: Maargoed ziet er mooi uit :) En een app is niet nodig want dat kost jou alleen maar geld en je haalt er toch geen omzet uit, tenzij je er geld voor gaat vragen maar met deze vraag kom je toch niet ver :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2009 12:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jordy,

Als ik onderaan het mobiel uit wil zetten, dan reload hij de pagina gewoon, en ik kan nergens posten of op het forum? Ligt dat aan mijn iPhone of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2009 13:25 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

remkovzki schreef:
Jordy,

Als ik onderaan het mobiel uit wil zetten, dan reload hij de pagina gewoon, en ik kan nergens posten of op het forum? Ligt dat aan mijn iPhone of niet?


Hmm bij mij werkt ie wel gewoon. Zodra ik op die knop druk, wordt de pagina herladen, en zie ik het thema zoals je dat in een normale browser ziet.
Ook reageren in het forum werk, maar moet je wel ingelogd zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2009 22:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
remkovzki schreef:
Jordy,

Als ik onderaan het mobiel uit wil zetten, dan reload hij de pagina gewoon, en ik kan nergens posten of op het forum? Ligt dat aan mijn iPhone of niet?


Hmm bij mij werkt ie wel gewoon. Zodra ik op die knop druk, wordt de pagina herladen, en zie ik het thema zoals je dat in een normale browser ziet.
Ook reageren in het forum werk, maar moet je wel ingelogd zijn.


Ik heb het uitgevonden, ik had javascript en plugins niet aan staan in safari, nu werkt het wel ;)
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Hardtraxx » Mededelingen & Updates