Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2009 15:47 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Snor schreef:
Net ff gecheckt met mn Touch, ziet er veelbelovend uit!

Uit interesse, wat voor studie doe je dan?


Thanks, ik doe HBO Interactieve Media -> http://www.voltijd.hva.nl/interactieve-media/
^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2009 19:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
RandM schreef:
vet man !!! zelf heb ik niet zo'n moderne gsm maar kan alty op me vriendin haar iphone ff kijkeng op hardtraxx :P :thumbsup: :thumbsup:

ff offtopic: oh nu valt het me op, is D-Ball-Z weer de bomb ofzo? :')


nah kvond gewn niets beters
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2009 20:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dikke shit D
alleen bij mij komt er geen H te stan als ik hem op begin scherm zet
maar bijna heel de layout mja
mag de pret niet drukken
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2009 20:24 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ga eens niet offtopic in mijn topic! Stoute jongetjes!

Ontopic blijven graag...voor 1 keer, ok? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2009 22:38 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Dj C-Mind schreef:
dikke shit D
alleen bij mij komt er geen H te stan als ik hem op begin scherm zet
maar bijna heel de layout mja
mag de pret niet drukken


Klopt, dat kan nog niet op die site, moet ik de bestandjes updaten, want ik test het ergens anders waar het al wel kan :P ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2009 23:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben me er inderdaad van bewust dat het ook als niet app kan,
maar een appje is tog leuker en hoeft tog niet eens heel ingewikkeld te zijn tog?
desondanks staat ie al wel op mn phone, keep up the good work! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2009 00:06 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Machiel schreef:
Ben me er inderdaad van bewust dat het ook als niet app kan,
maar een appje is tog leuker en hoeft tog niet eens heel ingewikkeld te zijn tog?
desondanks staat ie al wel op mn phone, keep up the good work! :thumbsup:


Naja, als dat zo makkelijk zou zijn, had ik het gelijk gedaan. Maar het is echt ingewikkelder dan dat het lijkt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2009 08:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo'n website applicatie is goed zat hoor!
Misschien ook de laatste 10 forumreacties erbij zetten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2009 12:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ziet er netjes uit. Het werkt ook goed op mijn telefoon, een HTC Touch Pro, met Windows Mobile 6.1. Ik gebruik de opera mobile browser.

Wat voor een opleiding doe je, aangezien je dit als opdracht kan laten tellen moet het net zo leuk zijn als mijn opleiding (Communicatie en Multimedia Design).
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2009 12:36 
 
Hardtraxxer

Jor-D schreef:
Snor schreef:
Net ff gecheckt met mn Touch, ziet er veelbelovend uit!

Uit interesse, wat voor studie doe je dan?


Thanks, ik doe HBO Interactieve Media -> http://www.voltijd.hva.nl/interactieve-media/
^^


Wel bij de les blijven SndR ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2009 16:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Snor schreef:
Jor-D schreef:
Snor schreef:
Net ff gecheckt met mn Touch, ziet er veelbelovend uit!

Uit interesse, wat voor studie doe je dan?


Thanks, ik doe HBO Interactieve Media -> http://www.voltijd.hva.nl/interactieve-media/
^^


Wel bij de les blijven SndR ;)


Awh sorry, heb ik dan net even overheen gelezen. Hoeveelste jaar doe je Jor-D? Ik ben nu bezig met mijn afstuderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2009 17:15 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

SndR schreef:
Awh sorry, heb ik dan net even overheen gelezen. Hoeveelste jaar doe je Jor-D? Ik ben nu bezig met mijn afstuderen.


Ik zit in het eerste jaar :)

Jij ook bij Weesperplein? ;p
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2009 17:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vet! Zit vaak zat met mn iPhone op Hardtraxx te kijken, leuk dat er nu een mobiele variant komt! :woot:
Volgend jaar kom ik op t zelfde gebouw te zitten als jij, ik ga namelijk volgend jaar HBO Informatica doen op de HvA ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2009 17:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
SndR schreef:
Awh sorry, heb ik dan net even overheen gelezen. Hoeveelste jaar doe je Jor-D? Ik ben nu bezig met mijn afstuderen.


Ik zit in het eerste jaar :)

Jij ook bij Weesperplein? ;p


Nee in Arnhem, op de HAN. Nog maar een paar weekjes ^^!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2009 17:39 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
Vet! Zit vaak zat met mn iPhone op Hardtraxx te kijken, leuk dat er nu een mobiele variant komt! :woot:
Volgend jaar kom ik op t zelfde gebouw te zitten als jij, ik ga namelijk volgend jaar HBO Informatica doen op de HvA ;)


HvA heeft meerdere gebouwen in Amsterdam hoor =]

Bij het Amstel Station is wel het hoofdgebouw, maar ik zit bij Weesperplein ;p
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2009 23:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ziet er zeker strak uit.
wat mij handig lijkt is net zoals op de normale site de laatste actiefe topics te laten zien zodat je er snel op kan reageren. lijkt me niet dat je ook een compleet mobiel forum gaat maken dus dan lijkt dat me wel makkelijk.

keep up the good work :thumbsup:
ziet er erg strak uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2009 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan wel met me mobiel (SE K800i), maar ik betaal bij Hi 5euro per MB ofzo :/
en je merkt echt dat dit een van de eerste mobieltjes is waarmee je op het web kan. Niks werkt! >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2009 20:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hier ga ik dus gebruik van maken aangezien ik een ipod touch heb! :D :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2009 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

als hij klaar is, kun je dan die applicatie ff hier uploaden, of op apple ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2009 22:40 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
als hij klaar is, kun je dan die applicatie ff hier uploaden, of op apple ofzo.


Het wordt geen applicatie, tis gewoon een mobiele web versie van de site. Dus vele malen lichter (in aantal kb's/mb's om te downloaden), zodat het sneller laad op mobieltjes ;)

Volgende week laat ik wel wat meer zien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2009 18:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Over een paar weken hebben ik hier een gloednieuwe macbook staan, en dan wou ik wat gaan proberen met het maken van apps voor de iPhone. Misschien is het wel leuk om dan een te beginnen met het maken van een Hardtraxx app? Is niet heel erg moeilijk in elkaar te zetten, en voor mij is t een goeie manier om het programmeren op de Apple manier te leren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2009 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt heel leuk idee, kan ik mijn Onbeperkt Online van Hi! nog beter besteden:D! Super!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2009 20:33 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
Over een paar weken hebben ik hier een gloednieuwe macbook staan, en dan wou ik wat gaan proberen met het maken van apps voor de iPhone. Misschien is het wel leuk om dan een te beginnen met het maken van een Hardtraxx app? Is niet heel erg moeilijk in elkaar te zetten, en voor mij is t een goeie manier om het programmeren op de Apple manier te leren ;)


Ja, zelf heb ik ook al een aantal dingen geprobeerd. Best lastig, maar begin het nu aardig onder de knie te krijgen.

Maar het eerste waar je tegen zal lopen, als je je App wilt uitbrengen, is dat je 99 dollar moet betalen om je App te kunnen publiceren op een legale manier.
Je kan het ook doen zonder te hoeven betalen, dus eigenlijk niet helemaal 'legaal', maar dan is het alleen beschikbaar op de ge-jailbreakte iPhones/iPod Touch..
Note: de iPhone SDK kan je wel gewoon gratis downloaden e.d.

Maar voor nu wordt het gewoon een mobiele web versie van de site, die grafisch geoptimaliseerd is voor de iPhone/iPod Touch ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2009 21:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
TakkU schreef:
Over een paar weken hebben ik hier een gloednieuwe macbook staan, en dan wou ik wat gaan proberen met het maken van apps voor de iPhone. Misschien is het wel leuk om dan een te beginnen met het maken van een Hardtraxx app? Is niet heel erg moeilijk in elkaar te zetten, en voor mij is t een goeie manier om het programmeren op de Apple manier te leren ;)


Ja, zelf heb ik ook al een aantal dingen geprobeerd. Best lastig, maar begin het nu aardig onder de knie te krijgen.

Maar het eerste waar je tegen zal lopen, als je je App wilt uitbrengen, is dat je 99 dollar moet betalen om je App te kunnen publiceren op een legale manier.
Je kan het ook doen zonder te hoeven betalen, dus eigenlijk niet helemaal 'legaal', maar dan is het alleen beschikbaar op de ge-jailbreakte iPhones/iPod Touch..
Note: de iPhone SDK kan je wel gewoon gratis downloaden e.d.

Maar voor nu wordt het gewoon een mobiele web versie van de site, die grafisch geoptimaliseerd is voor de iPhone/iPod Touch ;)

Die 99 dollar klopt, maar ik ga samen met een maat van me een soort van bedrijfje opstarten, en we gaan meerdere apps ontwikkelen. Die 99 dollar moet ik dus toch wel uitgeven ;) Dus dan wil ik best een Hardtraxx app proberen te maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2009 22:28 
 
Hardtraxx Addict

1 voordeel.....ik kan de normale site ookal goed zien op mijn sony ericsson x1...... :) maar een gsm versie zou idd super zijn :thumbup:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Hardtraxx » Mededelingen & Updates