Thanks, ik doe HBO Interactieve Media -> http://www.voltijd.hva.nl/interactieve-media/" target="_blank" rel="nofollowSnor wrote:Net ff gecheckt met mn Touch, ziet er veelbelovend uit!
Uit interesse, wat voor studie doe je dan?
Active topics in Mededelingen & Updates
- View the latest post: Hardtraxx is vernieuwd: nieuwe software, nieuwe server, nieuw design
- View the latest post: Vernieuwd forum - jouw input over de toekomst van hardtraxx
- View the latest post: Het "Stel je vraag aan een Moderator" Topic
- View the latest post: Afbeeldingen worden nu als link weergegeven
- View the latest post: Bug reports
Moderators
nah kvond gewn niets beters_dp_ wrote:ff offtopic: oh nu valt het me op, is D-Ball-Z weer de bomb ofzo? :')RandM wrote:vet man !!! zelf heb ik niet zo'n moderne gsm maar kan alty op me vriendin haar iphone ff kijkeng op hardtraxx![]()
![]()
dikke shit D
alleen bij mij komt er geen H te stan als ik hem op begin scherm zet
maar bijna heel de layout mja
mag de pret niet drukken
mag de pret niet drukken
Ga eens niet offtopic in mijn topic! Stoute jongetjes!
Ontopic blijven graag...voor 1 keer, ok?
Ontopic blijven graag...voor 1 keer, ok?
Klopt, dat kan nog niet op die site, moet ik de bestandjes updaten, want ik test het ergens anders waar het al wel kanDj C-Mind wrote:dikke shit D
mag de pret niet drukken
Ben me er inderdaad van bewust dat het ook als niet app kan,
maar een appje is tog leuker en hoeft tog niet eens heel ingewikkeld te zijn tog?
desondanks staat ie al wel op mn phone, keep up the good work!
maar een appje is tog leuker en hoeft tog niet eens heel ingewikkeld te zijn tog?
Naja, als dat zo makkelijk zou zijn, had ik het gelijk gedaan. Maar het is echt ingewikkelder dan dat het lijktMachiel wrote:Ben me er inderdaad van bewust dat het ook als niet app kan,
Zo'n website applicatie is goed zat hoor!
Misschien ook de laatste 10 forumreacties erbij zetten?
Misschien ook de laatste 10 forumreacties erbij zetten?
ziet er netjes uit. Het werkt ook goed op mijn telefoon, een HTC Touch Pro, met Windows Mobile 6.1. Ik gebruik de opera mobile browser.
Wat voor een opleiding doe je, aangezien je dit als opdracht kan laten tellen moet het net zo leuk zijn als mijn opleiding (Communicatie en Multimedia Design).
Wat voor een opleiding doe je, aangezien je dit als opdracht kan laten tellen moet het net zo leuk zijn als mijn opleiding (Communicatie en Multimedia Design).
-
SHardtraxxer
- 237 posts member since 2009
- last seen Jul 2024
Wel bij de les blijven SndRJor-D wrote:Thanks, ik doe HBO Interactieve Media -> http://www.voltijd.hva.nl/interactieve-media/" target="_blank" rel="nofollowSnor wrote:Net ff gecheckt met mn Touch, ziet er veelbelovend uit!
Awh sorry, heb ik dan net even overheen gelezen. Hoeveelste jaar doe je Jor-D? Ik ben nu bezig met mijn afstuderen.Snor wrote:Wel bij de les blijven SndRJor-D wrote:Thanks, ik doe HBO Interactieve Media -> http://www.voltijd.hva.nl/interactieve-media/" target="_blank" rel="nofollowSnor wrote:Net ff gecheckt met mn Touch, ziet er veelbelovend uit!
Ik zit in het eerste jaarSndR wrote: Awh sorry, heb ik dan net even overheen gelezen. Hoeveelste jaar doe je Jor-D? Ik ben nu bezig met mijn afstuderen.
Jij ook bij Weesperplein? ;p
Vet! Zit vaak zat met mn iPhone op Hardtraxx te kijken, leuk dat er nu een mobiele variant komt!
Volgend jaar kom ik op t zelfde gebouw te zitten als jij, ik ga namelijk volgend jaar HBO Informatica doen op de HvA
Volgend jaar kom ik op t zelfde gebouw te zitten als jij, ik ga namelijk volgend jaar HBO Informatica doen op de HvA
Nee in Arnhem, op de HAN. Nog maar een paar weekjesJor-D wrote:Ik zit in het eerste jaarSndR wrote: Awh sorry, heb ik dan net even overheen gelezen. Hoeveelste jaar doe je Jor-D? Ik ben nu bezig met mijn afstuderen.
Jij ook bij Weesperplein? ;p
HvA heeft meerdere gebouwen in Amsterdam hoor =]TakkU wrote:Vet! Zit vaak zat met mn iPhone op Hardtraxx te kijken, leuk dat er nu een mobiele variant komt!![]()
Bij het Amstel Station is wel het hoofdgebouw, maar ik zit bij Weesperplein ;p
ziet er zeker strak uit.
wat mij handig lijkt is net zoals op de normale site de laatste actiefe topics te laten zien zodat je er snel op kan reageren. lijkt me niet dat je ook een compleet mobiel forum gaat maken dus dan lijkt dat me wel makkelijk.
keep up the good work
ziet er erg strak uit
wat mij handig lijkt is net zoals op de normale site de laatste actiefe topics te laten zien zodat je er snel op kan reageren. lijkt me niet dat je ook een compleet mobiel forum gaat maken dus dan lijkt dat me wel makkelijk.
keep up the good work
ziet er erg strak uit
Ik kan wel met me mobiel (SE K800i), maar ik betaal bij Hi 5euro per MB ofzo
en je merkt echt dat dit een van de eerste mobieltjes is waarmee je op het web kan. Niks werkt!
en je merkt echt dat dit een van de eerste mobieltjes is waarmee je op het web kan. Niks werkt!
Hier ga ik dus gebruik van maken aangezien ik een ipod touch heb!

als hij klaar is, kun je dan die applicatie ff hier uploaden, of op apple ofzo.
Het wordt geen applicatie, tis gewoon een mobiele web versie van de site. Dus vele malen lichter (in aantal kb's/mb's om te downloaden), zodat het sneller laad op mobieltjesRavenwood wrote:als hij klaar is, kun je dan die applicatie ff hier uploaden, of op apple ofzo.
Volgende week laat ik wel wat meer zien
Over een paar weken hebben ik hier een gloednieuwe macbook staan, en dan wou ik wat gaan proberen met het maken van apps voor de iPhone. Misschien is het wel leuk om dan een te beginnen met het maken van een Hardtraxx app? Is niet heel erg moeilijk in elkaar te zetten, en voor mij is t een goeie manier om het programmeren op de Apple manier te leren 
Echt heel leuk idee, kan ik mijn Onbeperkt Online van Hi! nog beter besteden:D! Super!
Ja, zelf heb ik ook al een aantal dingen geprobeerd. Best lastig, maar begin het nu aardig onder de knie te krijgen.TakkU wrote:Over een paar weken hebben ik hier een gloednieuwe macbook staan, en dan wou ik wat gaan proberen met het maken van apps voor de iPhone. Misschien is het wel leuk om dan een te beginnen met het maken van een Hardtraxx app? Is niet heel erg moeilijk in elkaar te zetten, en voor mij is t een goeie manier om het programmeren op de Apple manier te leren
Maar het eerste waar je tegen zal lopen, als je je App wilt uitbrengen, is dat je 99 dollar moet betalen om je App te kunnen publiceren op een legale manier.
Je kan het ook doen zonder te hoeven betalen, dus eigenlijk niet helemaal 'legaal', maar dan is het alleen beschikbaar op de ge-jailbreakte iPhones/iPod Touch..
Note: de iPhone SDK kan je wel gewoon gratis downloaden e.d.
Maar voor nu wordt het gewoon een mobiele web versie van de site, die grafisch geoptimaliseerd is voor de iPhone/iPod Touch
Die 99 dollar klopt, maar ik ga samen met een maat van me een soort van bedrijfje opstarten, en we gaan meerdere apps ontwikkelen. Die 99 dollar moet ik dus toch wel uitgevenJor-D wrote:Ja, zelf heb ik ook al een aantal dingen geprobeerd. Best lastig, maar begin het nu aardig onder de knie te krijgen.TakkU wrote:Over een paar weken hebben ik hier een gloednieuwe macbook staan, en dan wou ik wat gaan proberen met het maken van apps voor de iPhone. Misschien is het wel leuk om dan een te beginnen met het maken van een Hardtraxx app? Is niet heel erg moeilijk in elkaar te zetten, en voor mij is t een goeie manier om het programmeren op de Apple manier te leren
Maar het eerste waar je tegen zal lopen, als je je App wilt uitbrengen, is dat je 99 dollar moet betalen om je App te kunnen publiceren op een legale manier.
Je kan het ook doen zonder te hoeven betalen, dus eigenlijk niet helemaal 'legaal', maar dan is het alleen beschikbaar op de ge-jailbreakte iPhones/iPod Touch..
Note: de iPhone SDK kan je wel gewoon gratis downloaden e.d.
Maar voor nu wordt het gewoon een mobiele web versie van de site, die grafisch geoptimaliseerd is voor de iPhone/iPod Touch
-
THardtraxx Addict
- 1039 posts member since 2009
- last seen Dec 2025
1 voordeel.....ik kan de normale site ookal goed zien op mijn sony ericsson x1......
maar een gsm versie zou idd super zijn