Hardtraxx Beheerder
6137 posts member since 2008
last seen 2 hours ago
Snor wrote:Net ff gecheckt met mn Touch, ziet er veelbelovend uit!

Uit interesse, wat voor studie doe je dan?
Thanks, ik doe HBO Interactieve Media -> http://www.voltijd.hva.nl/interactieve-media/" target="_blank" rel="nofollow
^^
Hardtraxxer
389 posts member since 2009
last seen Dec 2009
_dp_ wrote:
RandM wrote:vet man !!! zelf heb ik niet zo'n moderne gsm maar kan alty op me vriendin haar iphone ff kijkeng op hardtraxx :P :thumbsup: :thumbsup:
ff offtopic: oh nu valt het me op, is D-Ball-Z weer de bomb ofzo? :')
nah kvond gewn niets beters
Donateur
4992 posts member since 2008
last seen Mar 2026
dikke shit D
alleen bij mij komt er geen H te stan als ik hem op begin scherm zet
maar bijna heel de layout mja
mag de pret niet drukken
Hardtraxx Beheerder
last seen 2 hours ago
Ga eens niet offtopic in mijn topic! Stoute jongetjes!

Ontopic blijven graag...voor 1 keer, ok? ^^
Hardtraxx Beheerder
last seen 2 hours ago
Dj C-Mind wrote:dikke shit D
alleen bij mij komt er geen H te stan als ik hem op begin scherm zet
maar bijna heel de layout mja
mag de pret niet drukken
Klopt, dat kan nog niet op die site, moet ik de bestandjes updaten, want ik test het ergens anders waar het al wel kan :P ^^
Hardtraxx Addict
1301 posts member since 2008
last seen May 2018
Ben me er inderdaad van bewust dat het ook als niet app kan,
maar een appje is tog leuker en hoeft tog niet eens heel ingewikkeld te zijn tog?
desondanks staat ie al wel op mn phone, keep up the good work! :thumbsup:
Hardtraxx Beheerder
last seen 2 hours ago
Machiel wrote:Ben me er inderdaad van bewust dat het ook als niet app kan,
maar een appje is tog leuker en hoeft tog niet eens heel ingewikkeld te zijn tog?
desondanks staat ie al wel op mn phone, keep up the good work! :thumbsup:
Naja, als dat zo makkelijk zou zijn, had ik het gelijk gedaan. Maar het is echt ingewikkelder dan dat het lijkt ;)
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
Zo'n website applicatie is goed zat hoor!
Misschien ook de laatste 10 forumreacties erbij zetten?
Donateur
184 posts member since 2009
last seen Jan 2012
ziet er netjes uit. Het werkt ook goed op mijn telefoon, een HTC Touch Pro, met Windows Mobile 6.1. Ik gebruik de opera mobile browser.

Wat voor een opleiding doe je, aangezien je dit als opdracht kan laten tellen moet het net zo leuk zijn als mijn opleiding (Communicatie en Multimedia Design).
S
Hardtraxxer
237 posts member since 2009
last seen Jul 2024
Jor-D wrote:

Thanks, ik doe HBO Interactieve Media -> http://www.voltijd.hva.nl/interactieve-media/" target="_blank" rel="nofollow
^^
Wel bij de les blijven SndR ;)
Donateur
last seen Jan 2012
Snor wrote:
Jor-D wrote:

^^
Wel bij de les blijven SndR ;)
Awh sorry, heb ik dan net even overheen gelezen. Hoeveelste jaar doe je Jor-D? Ik ben nu bezig met mijn afstuderen.
Hardtraxx Beheerder
last seen 2 hours ago
SndR wrote: Awh sorry, heb ik dan net even overheen gelezen. Hoeveelste jaar doe je Jor-D? Ik ben nu bezig met mijn afstuderen.
Ik zit in het eerste jaar :)

Jij ook bij Weesperplein? ;p
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
Vet! Zit vaak zat met mn iPhone op Hardtraxx te kijken, leuk dat er nu een mobiele variant komt! :woot:
Volgend jaar kom ik op t zelfde gebouw te zitten als jij, ik ga namelijk volgend jaar HBO Informatica doen op de HvA ;)
Donateur
last seen Jan 2012
Jor-D wrote:
SndR wrote: Awh sorry, heb ik dan net even overheen gelezen. Hoeveelste jaar doe je Jor-D? Ik ben nu bezig met mijn afstuderen.
Ik zit in het eerste jaar :)

Jij ook bij Weesperplein? ;p
Nee in Arnhem, op de HAN. Nog maar een paar weekjes ^^!
Hardtraxx Beheerder
last seen 2 hours ago
TakkU wrote:Vet! Zit vaak zat met mn iPhone op Hardtraxx te kijken, leuk dat er nu een mobiele variant komt! :woot:
Volgend jaar kom ik op t zelfde gebouw te zitten als jij, ik ga namelijk volgend jaar HBO Informatica doen op de HvA ;)
HvA heeft meerdere gebouwen in Amsterdam hoor =]

Bij het Amstel Station is wel het hoofdgebouw, maar ik zit bij Weesperplein ;p
Donateur
627 posts member since 2009
last seen Mar 2020
ziet er zeker strak uit.
wat mij handig lijkt is net zoals op de normale site de laatste actiefe topics te laten zien zodat je er snel op kan reageren. lijkt me niet dat je ook een compleet mobiel forum gaat maken dus dan lijkt dat me wel makkelijk.

keep up the good work :thumbsup:
ziet er erg strak uit
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Ik kan wel met me mobiel (SE K800i), maar ik betaal bij Hi 5euro per MB ofzo :/
en je merkt echt dat dit een van de eerste mobieltjes is waarmee je op het web kan. Niks werkt! >.<
Hardtraxxer
107 posts member since 2009
last seen Jun 2015
Hier ga ik dus gebruik van maken aangezien ik een ipod touch heb! :D :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
als hij klaar is, kun je dan die applicatie ff hier uploaden, of op apple ofzo.
Hardtraxx Beheerder
last seen 2 hours ago
Ravenwood wrote:als hij klaar is, kun je dan die applicatie ff hier uploaden, of op apple ofzo.
Het wordt geen applicatie, tis gewoon een mobiele web versie van de site. Dus vele malen lichter (in aantal kb's/mb's om te downloaden), zodat het sneller laad op mobieltjes ;)

Volgende week laat ik wel wat meer zien :)
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2021
Over een paar weken hebben ik hier een gloednieuwe macbook staan, en dan wou ik wat gaan proberen met het maken van apps voor de iPhone. Misschien is het wel leuk om dan een te beginnen met het maken van een Hardtraxx app? Is niet heel erg moeilijk in elkaar te zetten, en voor mij is t een goeie manier om het programmeren op de Apple manier te leren ;)
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Echt heel leuk idee, kan ik mijn Onbeperkt Online van Hi! nog beter besteden:D! Super!
Hardtraxx Beheerder
last seen 2 hours ago
TakkU wrote:Over een paar weken hebben ik hier een gloednieuwe macbook staan, en dan wou ik wat gaan proberen met het maken van apps voor de iPhone. Misschien is het wel leuk om dan een te beginnen met het maken van een Hardtraxx app? Is niet heel erg moeilijk in elkaar te zetten, en voor mij is t een goeie manier om het programmeren op de Apple manier te leren ;)
Ja, zelf heb ik ook al een aantal dingen geprobeerd. Best lastig, maar begin het nu aardig onder de knie te krijgen.

Maar het eerste waar je tegen zal lopen, als je je App wilt uitbrengen, is dat je 99 dollar moet betalen om je App te kunnen publiceren op een legale manier.
Je kan het ook doen zonder te hoeven betalen, dus eigenlijk niet helemaal 'legaal', maar dan is het alleen beschikbaar op de ge-jailbreakte iPhones/iPod Touch..
Note: de iPhone SDK kan je wel gewoon gratis downloaden e.d.

Maar voor nu wordt het gewoon een mobiele web versie van de site, die grafisch geoptimaliseerd is voor de iPhone/iPod Touch ;)
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2021
Jor-D wrote:
TakkU wrote:Over een paar weken hebben ik hier een gloednieuwe macbook staan, en dan wou ik wat gaan proberen met het maken van apps voor de iPhone. Misschien is het wel leuk om dan een te beginnen met het maken van een Hardtraxx app? Is niet heel erg moeilijk in elkaar te zetten, en voor mij is t een goeie manier om het programmeren op de Apple manier te leren ;)
Ja, zelf heb ik ook al een aantal dingen geprobeerd. Best lastig, maar begin het nu aardig onder de knie te krijgen.

Maar het eerste waar je tegen zal lopen, als je je App wilt uitbrengen, is dat je 99 dollar moet betalen om je App te kunnen publiceren op een legale manier.
Je kan het ook doen zonder te hoeven betalen, dus eigenlijk niet helemaal 'legaal', maar dan is het alleen beschikbaar op de ge-jailbreakte iPhones/iPod Touch..
Note: de iPhone SDK kan je wel gewoon gratis downloaden e.d.

Maar voor nu wordt het gewoon een mobiele web versie van de site, die grafisch geoptimaliseerd is voor de iPhone/iPod Touch ;)
Die 99 dollar klopt, maar ik ga samen met een maat van me een soort van bedrijfje opstarten, en we gaan meerdere apps ontwikkelen. Die 99 dollar moet ik dus toch wel uitgeven ;) Dus dan wil ik best een Hardtraxx app proberen te maken
T
Hardtraxx Addict
1039 posts member since 2009
last seen Dec 2025
1 voordeel.....ik kan de normale site ookal goed zien op mijn sony ericsson x1...... :) maar een gsm versie zou idd super zijn :thumbup: