Charon, Zenda, Devilum & Broken Balance @ Beyond Limits 25-01-2015Fekete wrote:Heb je een voorbeeld?Socializerz wrote:zippys doen t volgens mij nog steeds niet
Hij pakt nu wel players, maar die zijn niet af te spelen.
Charon, Zenda, Devilum & Broken Balance @ Beyond Limits 25-01-2015Fekete wrote:Heb je een voorbeeld?Socializerz wrote:zippys doen t volgens mij nog steeds niet
Leuk he. Ben blij dat het gebeurd is.TiMOTHYb wrote:Rustig wakker worden zeg zo zonder dat Russische geblaat.
Hoort dat dan? Dat lijkt me nogal vreemd.Lenny wrote:Dat is Chrome zelf door de 3G verbinding.
Werkt hier gewoon op 3G. Er zit wel een data saving mode in Chrome, geen idee of ik die aan heb staan, maar dat zou het kunnen zijn.Jor-D wrote:Hoort dat dan? Dat lijkt me nogal vreemd.Lenny wrote:Dat is Chrome zelf door de 3G verbinding.
Ik heb dit ook best een tijdje gehad maar nu nooit meer last van. Is zover ik weet bij mij vanzelf over gegaan.Fuzzylogic wrote:Als ik op de homepage kom staat er altijd dat ik ben ingelogd. Als ik vervolgens op 'Forum' klik dan moet ik gewoon inloggen, weet niet of meer mensen dit hebben?
Waar ik me trouwens wel aan stoor is dat als ik het forum lees en ergens op wil reageren maar niet ingelogd ben, dat als ik dan via de 'Antwoord' knop door wordt gestuurd naar een inlogscherm maar als ik dan heb ingelogd kom ik weer op de homepage van het forum terecht. Dus dan moet je weer het topic waarop je wou reageren opzoeken.
Het zou imo veel fijner zijn als je na het inloggen dan gelijk doorgestuurd zou worden naar het tekstveld waar je je reactie kunt typen.
Alle browsers? Zo nee, doe es cookies verwijderen, dat zal het namelijk wel oplossen. Ligt niet aan de site verder namelijk.Fuzzylogic wrote:Als ik op de homepage kom staat er altijd dat ik ben ingelogd. Als ik vervolgens op 'Forum' klik dan moet ik gewoon inloggen, weet niet of meer mensen dit hebben?
Bedankt voor het melden. Is zojuist aangepast voor iedereenSL8492 wrote:Klok staat nog op wintertijd
Het is mij nog een raadsel waar dit aan ligt. Ik ga het in de gaten houden voor zover ik kan. Zelf heb ik er alleen ook geen last van. Dus iedere aanwijzing die je ziet of handeling die je doet tot dit probleem kan mij al enorm helpen. Dus blijf het aub hier melden...Lyst wrote:Op mijn telefoon (Android 5 + chrome browser) wordt ik regelmatig uitgelogd, ook al staat het vinkje ingelogd blijven aan. Verder zie ik steeds vaker een zwart vlak over de reageer knop en daarnet was mijn avatar zwart. Ctrl F5 verhielp dat probleem wel. Heb deze dingen alleen op Hardtraxx en niet op de andere fora waar ik zit.
Dat is een mogelijkheid die ik niet uitsluit. Vind het alleen nog wat te vroeg om te zeggen dat het daar aan ligt.TiMOTHYb wrote:Heeft dit niet iets met dat bot gebeuren te maken? Sinds dat is veranderd heb ik dat ook op mijn iPhone.