Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 09:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Fekete schreef:
Socializerz schreef:
zippys doen t volgens mij nog steeds niet :/

Heb je een voorbeeld?

hardstyle/charon-zenda-devilum-broken-balance-beyond-limi-t48475.html
Hij pakt nu wel players, maar die zijn niet af te spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 14:25 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Update:

Zippy's werken weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 10:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rustig wakker worden zeg zo zonder dat Russische geblaat. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 13:21 
 

TiMOTHYb schreef:
Rustig wakker worden zeg zo zonder dat Russische geblaat. :D

Leuk he. Ben blij dat het gebeurd is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 13:34 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Werkt prima inderdaad, eindelijk iets gevonden wat helpt :)

Maargoed, het is niet echt een bug. Dus verder praten kan hier: mededelingen-updates/anti-spambot-maatregelen-t48879.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 23:56 
 

edit: fixed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 20:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Via mobiele chrome met 3G is hardtraxx niet meer te bereiken voor mij. Via WIFI wel.

Ik krijg time out meldingen. Het bezoeken van de hardtraxx zelf lukt wel, maar zodra ik wil inloggen krijg ik dus een error.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 23:46 
 
Hardtraxx Veteran

Dat is Chrome zelf door de 3G verbinding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 00:02 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Dat is Chrome zelf door de 3G verbinding.


Hoort dat dan? Dat lijkt me nogal vreemd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 16:19 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Lenny schreef:
Dat is Chrome zelf door de 3G verbinding.


Hoort dat dan? Dat lijkt me nogal vreemd.


Werkt hier gewoon op 3G. Er zit wel een data saving mode in Chrome, geen idee of ik die aan heb staan, maar dat zou het kunnen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik op de homepage kom staat er altijd dat ik ben ingelogd. Als ik vervolgens op 'Forum' klik dan moet ik gewoon inloggen, weet niet of meer mensen dit hebben?

Waar ik me trouwens wel aan stoor is dat als ik het forum lees en ergens op wil reageren maar niet ingelogd ben, dat als ik dan via de 'Antwoord' knop door wordt gestuurd naar een inlogscherm maar als ik dan heb ingelogd kom ik weer op de homepage van het forum terecht. Dus dan moet je weer het topic waarop je wou reageren opzoeken.
Het zou imo veel fijner zijn als je na het inloggen dan gelijk doorgestuurd zou worden naar het tekstveld waar je je reactie kunt typen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 16:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Inloggen, 2x terug-knop in je browser, F5. Work around dus niet optimaal, maar werkt wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 18:52 
 

Fuzzylogic schreef:
Als ik op de homepage kom staat er altijd dat ik ben ingelogd. Als ik vervolgens op 'Forum' klik dan moet ik gewoon inloggen, weet niet of meer mensen dit hebben?

Waar ik me trouwens wel aan stoor is dat als ik het forum lees en ergens op wil reageren maar niet ingelogd ben, dat als ik dan via de 'Antwoord' knop door wordt gestuurd naar een inlogscherm maar als ik dan heb ingelogd kom ik weer op de homepage van het forum terecht. Dus dan moet je weer het topic waarop je wou reageren opzoeken.
Het zou imo veel fijner zijn als je na het inloggen dan gelijk doorgestuurd zou worden naar het tekstveld waar je je reactie kunt typen.

Ik heb dit ook best een tijdje gehad maar nu nooit meer last van. Is zover ik weet bij mij vanzelf over gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 11:45 
 

Fuzzylogic schreef:
Als ik op de homepage kom staat er altijd dat ik ben ingelogd. Als ik vervolgens op 'Forum' klik dan moet ik gewoon inloggen, weet niet of meer mensen dit hebben?

Alle browsers? Zo nee, doe es cookies verwijderen, dat zal het namelijk wel oplossen. Ligt niet aan de site verder namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2015 16:33 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Op mijn telefoon (Android 5 + chrome browser) wordt ik regelmatig uitgelogd, ook al staat het vinkje ingelogd blijven aan. Verder zie ik steeds vaker een zwart vlak over de reageer knop en daarnet was mijn avatar zwart. Ctrl F5 verhielp dat probleem wel. Heb deze dingen alleen op Hardtraxx en niet op de andere fora waar ik zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 00:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klok staat nog op wintertijd :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 00:36 
 

Zelf aanpassen in je accountinstellingen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 08:50 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Klok staat nog op wintertijd :whistle:


Bedankt voor het melden. Is zojuist aangepast voor iedereen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 08:51 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Op mijn telefoon (Android 5 + chrome browser) wordt ik regelmatig uitgelogd, ook al staat het vinkje ingelogd blijven aan. Verder zie ik steeds vaker een zwart vlak over de reageer knop en daarnet was mijn avatar zwart. Ctrl F5 verhielp dat probleem wel. Heb deze dingen alleen op Hardtraxx en niet op de andere fora waar ik zit.


Het is mij nog een raadsel waar dit aan ligt. Ik ga het in de gaten houden voor zover ik kan. Zelf heb ik er alleen ook geen last van. Dus iedere aanwijzing die je ziet of handeling die je doet tot dit probleem kan mij al enorm helpen. Dus blijf het aub hier melden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 08:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heeft dit niet iets met dat bot gebeuren te maken? Sinds dat is veranderd heb ik dat ook op mijn iPhone.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 09:12 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Heeft dit niet iets met dat bot gebeuren te maken? Sinds dat is veranderd heb ik dat ook op mijn iPhone.


Dat is een mogelijkheid die ik niet uitsluit. Vind het alleen nog wat te vroeg om te zeggen dat het daar aan ligt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 09:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nee hoeft ook niet per se daar mee te maken te hebben alleen volgens mij is het wel na die update naar voren gekomen. Vrij vervelend ook omdat je nu moet inloggen om de AT te bekijken (of was dat voorheen ook al?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2015 18:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het is toch mogelijk om bij phpBB bijvoorbeeld scheldwoorden automatisch te laten vervangen? Misschien valt dat in te zetten om https://youtube* automatisch te veranderen in http://youtube* ? Kleine aanpassing, scheelt wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2015 10:24 
 

soundcloud werkt hier niet meer, doorklikken naar soundcloud zelf werkt wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2015 10:52 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
soundcloud werkt hier niet meer, doorklikken naar soundcloud zelf werkt wel

Op mobiel zeker?
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 33  Volgende
Forumoverzicht » Hardtraxx » Mededelingen & Updates