Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 17:35 
 

b-plan schreef:
Bedankt voor de tip, heb bovenstaande geprobeerd maar het is jammer genoeg nog niet opgelost.
Heb het voor een aantal lettertypes geprobeerd maar nog geen resultaat.
Misschien heb ik het verkeerde lettertype, wat is het lettertype van hardtraxx?

Alvast bedankt voor het meedenken :)

Je hebt dit probleem alleen op forums, of ook op andere websites en/of je windows zelf?

Je kunt altijd eens in Word proberen om verschillende lettertypes uit te proberen, kijken wat er gebeurt als je bijvoorbeeld Verdana selecteert of hij dan een cursief font pakt of misschien zelfs een foutmelding.

Iemand had dit als oplossing gepost en het leek te werken voor de meesten:

Citaat:
Hi all! I have the solution. It seems this sort of thing happens when the system font (in this case arial) that is used by default by your average browser goes missing, for whatever reason. This causes browsers to use other fonts as a replacement.
The solution is simple. Download the European Union Expansion Font Update from Microsoft, here is the link:

http://www.microsoft.com/en-us/download ... x?id=16083

Install this file. Make sure to go into control panel -> fonts and check whether or not you have the regular arial font within the arial font family folder.

I hope this works for you guys as it did for me!

"Control Panel -> Fonts" is dus:

Configuratiescherm\Alle Configuratiescherm-onderdelen\Lettertypen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2014 13:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bovenstaande gedaan nu is het opgelost!
Bedankt voor het meedenken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zomertijd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 19:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Zomertijd :)

Zelf even aanpassen onder opties -> foruminstellingen -> Zomertijd is in gebruik en dan op nee zetten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 21:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik weet niet waar ik het anders neer moet zetten. Dus dan maar hier.

Het valt me op dat er de laatste tijd nogal veel 'spamtopics' aangemaakt worden.

Ik denk dus dat het met enig achterstallig onderhoud te maken heeft.

Hardtraxx WP Login pagina:
Afbeelding

M'n eigen WP Login pagina:
Afbeelding

Ik kan concluderen dat Hardtraxx nog draait op Wordpress versie 3.7.4 of lager. Mijn website draait op versie 4.0.1. En 4.1 staat op het punt om ook een release te krijgen. Nou weet ik niet of het forum los van Wordpress draait overigens. Vond het echter wel nuttig om dit even te melden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 22:26 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Het forum draait op phpBB. Dus ik denk dat het niks te maken heeft met Wordpress.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 15:17 
 

The Venator schreef:
Het forum draait op phpBB. Dus ik denk dat het niks te maken heeft met Wordpress.

Klopt. Maar ik denk eerlijk gezegd dat ook deze phpBB versie een update kan gebruiken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 15:48 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Dat heeft inderdaad met phpBB te maken dat hier spambots doorheen komen, niet Wordpress. Voor zover ik weet heeft geen enkele phpBB versie een foolproof systeem hier voor. Spambots zijn gewoon erg slim. En ik ben zwaar tegen hele moeilijke CAPTCHA's, omdat die dingen vaak niet te lezen zijn en meer ergernissen met zich mee brengen voor de normale bezoeker die zich wilt registreren.

Ik heb laatst al weer wat aangepast zodat het mogelijk weer even tegenhouden wordt. Maar dit blijft een kat en muis spel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 19:31 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

hardstyle-releases/radical-redemption-the-triple-six-deepack-impact-chain-reaction-minus0xx-t47621.html

Topic titels worden automatisch ingekort, heb je dit ingesteld of is dit een bug in phpBB?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 21:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

In godsnaam geen CAPTCHA nee, dan report ik liever elke Rus die ik tegenkom. Wat een kutoplossing is dat ook voor als je op een telefoon zit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 12:35 
 

The Venator schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/hardstyle-releases/radical-redemption-the-triple-six-deepack-impact-chain-reaction-minus0xx-t47621.html

Topic titels worden automatisch ingekort, heb je dit ingesteld of is dit een bug in phpBB?

Is geen bug, gaat automatisch zo, anders ziet de hele pagina er niet meer uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 13:13 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Fekete schreef:
The Venator schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/hardstyle-releases/radical-redemption-the-triple-six-deepack-impact-chain-reaction-minus0xx-t47621.html

Topic titels worden automatisch ingekort, heb je dit ingesteld of is dit een bug in phpBB?

Is geen bug, gaat automatisch zo, anders ziet de hele pagina er niet meer uit.


Zo lang is die niet, daarom vroeg ik me het af. In offtopic kan het ook gewoon met topic titels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 23:34 
 

TiMOTHYb schreef:
In godsnaam geen CAPTCHA nee, dan report ik liever elke Rus die ik tegenkom. Wat een kutoplossing is dat ook voor als je op een telefoon zit..


Gaat dan neem ik aan alleen om een CAPTCHA als je je registreert, of zie ik dit verkeerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2015 02:34 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

BeHa schreef:
TiMOTHYb schreef:
In godsnaam geen CAPTCHA nee, dan report ik liever elke Rus die ik tegenkom. Wat een kutoplossing is dat ook voor als je op een telefoon zit..


Gaat dan neem ik aan alleen om een CAPTCHA als je je registreert, of zie ik dit verkeerd?


Ja dat klopt. Alleen bij het registreren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 18:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Er is bij mij iets mis met de zippy bracets.
Ik stop gewoon de link die ik krijg als ik iets upload tussen die bracets, maar vervolgens maakt hij er niks van en staan de letterlijke link + bracets er gewoon.

hardcore/broken-balance-top-25-lost-heroes-mainstream-t48291.html#p1441663
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 18:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
BeHa schreef:
TiMOTHYb schreef:
In godsnaam geen CAPTCHA nee, dan report ik liever elke Rus die ik tegenkom. Wat een kutoplossing is dat ook voor als je op een telefoon zit..


Gaat dan neem ik aan alleen om een CAPTCHA als je je registreert, of zie ik dit verkeerd?


Ja dat klopt. Alleen bij het registreren.

Daar komen 'ze' vrij simpel langs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 19:13 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Daar komen 'ze' vrij simpel langs.


Dan maar iets van een Honey pot field oid. Bots zijn behoorlijk vooruit gegaan dus niet alles is even effectief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 19:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Er is bij mij iets mis met de zippy bracets.
Ik stop gewoon de link die ik krijg als ik iets upload tussen die bracets, maar vervolgens maakt hij er niks van en staan de letterlijke link + bracets er gewoon.

hardcore/broken-balance-top-25-lost-heroes-mainstream-t48291.html#p1441663

Is doorgegeven aan Jordy, die gaat er naar kijken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fekete schreef:
The Venator schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/hardstyle-releases/radical-redemption-the-triple-six-deepack-impact-chain-reaction-minus0xx-t47621.html

Topic titels worden automatisch ingekort, heb je dit ingesteld of is dit een bug in phpBB?

Is geen bug, gaat automatisch zo, anders ziet de hele pagina er niet meer uit.

Zeker weten? In mijn browser heb ik vaak nog genoeg ruimte over voor tweemaal de topic titel. Begint toch wel vrij vervelend te worden nu, en het ziet er ook niet bepaald mooi uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 02:07 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Het is een bug. Het was anders nooit zo. Het is niet zo gecodeerd/ingesteld. Ik zal nog eens navragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 10:11 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Dat kan aangepast worden en is nu ook aangepast. Lange titels kunnen nu weer. Die wijziging was overgeschreven door een update van het forum. Standaard kunnen zulke "lange" titels namelijk niet :)

Zippyshare embed moet ik even naar kijken, raadsel waarom het niet meer werkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 10:22 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Probleem met de zippyshare embed is ook opgelost.

Het zat m de URL. Voorheen werden er alleen cijfers (...zippyshare.com/v/39536911/...) gebruikt, maar nu ook letters (...zippyshare.com/v/sA1Fn5fr/...). Daar hield het embed scriptje geen rekening mee, maar nu wel.

Posts die een zippyshare embed hebben waar de [zippy] brackets nog te zien zijn moeten even bewerkt worden en daarna opnieuw "gepost" worden (dus gewoon Wijzig en dan de knop "Bevestig"), zodat de content door de BBcode filter gaat, en de embed weer werkt.

Mocht dat niet werken, dan werkt de URL waarschijnlijk niet meer en kan je beter de link weghalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 19:56 
 
Hardtraxx Veteran

Geen bug maar wordt het niet eens tijd om Facebook video's embedded mogelijk te maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 09:20 
 

Socializerz schreef:
zippys doen t volgens mij nog steeds niet :/

Heb je een voorbeeld?
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 33  Volgende
Forumoverzicht » Hardtraxx » Mededelingen & Updates