En dan de hele offtopic onderspammen met games?
Active topics in Mededelingen & Updates
- View the latest post: Hardtraxx is vernieuwd: nieuwe software, nieuwe server, nieuw design
- View the latest post: Vernieuwd forum - jouw input over de toekomst van hardtraxx
- View the latest post: Het "Stel je vraag aan een Moderator" Topic
- View the latest post: Afbeeldingen worden nu als link weergegeven
- View the latest post: Gebande leden (wie, hoe lang en waarom)
Moderators
-
A
Misschien kun je Jordy een bericht sturen of hij er eventueel een subsectie van kan maken in het offtopic gedeelte? Het lijkt er wel op alsof er genoeg animo voor is.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Eensch!Almighty wrote:Mag er een aparte gamesectie komen onder "Actueel" of "Andere muziek"? Er is wel degelijk vraag naar
-
A
Succes met de bots
Ik heb wat aanpassingen doorgevoerd tegen het gespam. Als iemand problemen ondervindt door deze aanpassingen vandaag, let me know.
-
A
Nog een keer:Jor-D wrote:Ik heb wat aanpassingen doorgevoerd tegen het gespam. Als iemand problemen ondervindt door deze aanpassingen vandaag, let me know.
Almighty wrote:Mag er een aparte gamesectie komen onder "Actueel" of "Andere muziek"? Er is wel degelijk vraag naar
Nog een keer:

Het heeft een reden dat ik dat gescheiden wil houdenJor-D wrote:Bug gevonden? Meld het hier.
Gebruik dit topic niet voor suggesties, opmerkingen of ideeën. Daarvoor kan je contact met ons opnemen via: http://www.hardtraxx.nl/contact/
Kritische bugs worden zo snel mogelijk opgelost, kleinere (lagere prioriteit) bugs laten we op dit moment voor wat het is in verband met de ontwikkeling van een vernieuwde Hardtraxx.
-
A
Done
Hard Radio heeft nog steeds geen update naar Preifoon 5 
Heb m ook moeten verwijderen uit de App Store vanwege de naam, en nog geen moeite gedaan om m onder een andere naam erin te zettenChukkels wrote:Hard Radio heeft nog steeds geen update naar Preifoon 5
Hmm, vaag. Ik heb hem namelijk wel kunnen downloaden vorige week.Jor-D wrote:Heb m ook moeten verwijderen uit de App Store vanwege de naam, en nog geen moeite gedaan om m onder een andere naam erin te zettenChukkels wrote:Hard Radio heeft nog steeds geen update naar Preifoon 5
Dat is wel heel raar ja, want hij is toch echt verwijdertChukkels wrote:Hmm, vaag. Ik heb hem namelijk wel kunnen downloaden vorige week.Jor-D wrote:Heb m ook moeten verwijderen uit de App Store vanwege de naam, en nog geen moeite gedaan om m onder een andere naam erin te zettenChukkels wrote:Hard Radio heeft nog steeds geen update naar Preifoon 5
Ik weet niet helemaal zeker of dit werkelijk een 'bug report' is, maar wanneer ik Hardtraxx via mijn telefoon bezoek krijg ik de pop-up: "De bewerking kan niet worden voltooid".
Hmm... nog steeds?hoebedoelje wrote:Ik weet niet helemaal zeker of dit werkelijk een 'bug report' is, maar wanneer ik Hardtraxx via mijn telefoon bezoek krijg ik de pop-up: "De bewerking kan niet worden voltooid".
Volgens mij niet nee. Ik heb het niet meer meegemaakt. 
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Ik wel, vandaag 4 keer. 
Gvd. Ik zie niks vreemds namelijk... Weet je zeker dat je een werkende actieve internetverbinding had op dat moment?
Zelfs met wifi thuis komt/kwam het regelmatig voor.Jor-D wrote:Gvd. Ik zie niks vreemds namelijk... Weet je zeker dat je een werkende actieve internetverbinding had op dat moment?
-
BHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2017
Inderdaad, gisteren met wifi thuis gewerkthoebedoelje wrote:Zelfs met wifi thuis komt/kwam het regelmatig voor.Jor-D wrote:Gvd. Ik zie niks vreemds namelijk... Weet je zeker dat je een werkende actieve internetverbinding had op dat moment?
En alleen op je mobiel? Specifieke mobiele telefoon misschien?
-
BHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2017
Ja, bij de livesetsectie.Jor-D wrote:En alleen op je mobiel?
Eigenlijk alleen daar wat ik me kan herinneren. Ook gebaseerd op de afgelopen 3 dagen, dus pin me daar niet op vast.
-
E
twsss, wat is met hardtraxx.
Traag wie een oudere man die nog net kan lopen over een druke kruispunt oversteekt....
moet 2x klikken wil ik ergens heen en na 5 pagina`s moet ik HT compleet opnieuw laden. dit is al 1,5 dag zo
Jor-D, please repair it!
Traag wie een oudere man die nog net kan lopen over een druke kruispunt oversteekt....
moet 2x klikken wil ik ergens heen en na 5 pagina`s moet ik HT compleet opnieuw laden. dit is al 1,5 dag zo
Jor-D, please repair it!
Ik heb net even wat geprobeerd. Geef het wel even tijd. Als het morgen nog steeds zo is moet ik iets anders verzinnen 
Je moet dus wat anders verzinnen. Want hier is het hetzelfde.Jor-D wrote:Ik heb net even wat geprobeerd. Geef het wel even tijd. Als het morgen nog steeds zo is moet ik iets anders verzinnen