Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Jor-d krijgt alleen maar te zien waar t probleem zich voordeed maar niet wat t exact is....

Daarom moet je hetgeen wat je hier post (post1035182.html#p1035182), naar hem mailen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 22:23 
 

biscuit schreef:
daar komt nooit reactie op en dat is gewoon een standaard message die je kunt instellen bij problemen.
Jor-d krijgt alleen maar te zien waar t probleem zich voordeed maar niet wat t exact is....

geloof me, Jor-D kijkt eerder naar die mail als hier...
ik krijg iig altijd netjes heel snel een reactie terug ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 00:47 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
biscuit schreef:
daar komt nooit reactie op en dat is gewoon een standaard message die je kunt instellen bij problemen.
Jor-d krijgt alleen maar te zien waar t probleem zich voordeed maar niet wat t exact is....

geloof me, Jor-D kijkt eerder naar die mail als hier...
ik krijg iig altijd netjes heel snel een reactie terug ;)


Mails check ik de hele dag door. Deze SQL errors krijg ik geen melding van (als de site volledig op zn gat gaat namelijk wel), misschien moet ik dat eens in gaan stellen, dan kan ik er sneller wat aan doen.

Maar ik neem aan dat deze error tijdelijk was? Want ik zie t nergens en hoor er ook niks meer over

De database gaat de laatste tijd beetje vaak raar doen merk ik Denk dat ie wat moeite krijgt met de 1,2gb aan data die er nu in staat. Zal er eens dieper in duiken, want is wel steeds dezelfde soort error.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 20:37 
 

Jor-D schreef:
KSwoosh schreef:
biscuit schreef:
daar komt nooit reactie op en dat is gewoon een standaard message die je kunt instellen bij problemen.
Jor-d krijgt alleen maar te zien waar t probleem zich voordeed maar niet wat t exact is....

geloof me, Jor-D kijkt eerder naar die mail als hier...
ik krijg iig altijd netjes heel snel een reactie terug ;)


Mails check ik de hele dag door. Deze SQL errors krijg ik geen melding van (als de site volledig op zn gat gaat namelijk wel), misschien moet ik dat eens in gaan stellen, dan kan ik er sneller wat aan doen.

Maar ik neem aan dat deze error tijdelijk was? Want ik zie t nergens en hoor er ook niks meer over

De database gaat de laatste tijd beetje vaak raar doen merk ik Denk dat ie wat moeite krijgt met de 1,2gb aan data die er nu in staat. Zal er eens dieper in duiken, want is wel steeds dezelfde soort error.

Je kan misschien ook kijken naar het archiveren van oude data, hoe dat werk weet ik niet precies, maar ik ben het ooit al wel eens ergens tegen gekomen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 16:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Socializerz schreef:
ik krijg 5x per dag een melding dat HT offline is (ik gebruik google chrome)
:cry:

Hier hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met zulke problemen kan je het beste mailen, Jordy checkt die namelijk de hele dag door :)

Jor-D schreef:
Mails check ik de hele dag door.


Edit: Heb al een mail verstuurd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 20:57 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Dat hoort niet. Zou je de URL hoer kunnen plaatsen van de pagina's die dan niet bereikbaar zijn? Ook al is het volgens jullie willekeurig...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 21:01 
 

Jor-D schreef:
de URL hoer ...

:huh:

bij mij ist soms de url van de algemeen(compleet)
en de sectie Livesets(ook compleet).

viewforum.php?hash=a3f7e08e&f=76&mark=forums
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 21:17 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

XD typo

Ik ga er naar kijken. Laatste tijd beetje veel problemen met de database van het forum helaas :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij mij gebeurd het wel eens bij newposts.html en bij een aantal pagina's die ik vervolgens via daar aan klik (Wat dus willekeurig is :P) :) Via het 'Bekijk eerste ongelezen bericht' plaatje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even terugkomend op het probleem met dat smilies soms niet worden weergegeven en na een refresh wel:

Heb m'n laptop opnieuw geinstalleerd (Eerst W7 HP, nu W& Prof), maar heb weer/nog steeds last van het probleem. Ik heb geen idee meer waar het aan kan liggen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 09:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wellicht een oude melding, maar wanneer ik 's ochtends http://www.hardtraxx.nl open zie ik rechtsboven dat ik nog ingelogd sta (plus een geupdatte Inbox), maar zodra ik naar Forum ga moet ik opnieuw inloggen.

Zoals ik al zei, wellicht bekend, maar een kort antwoord hierop zou erg vriendelijk zijn. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 10:58 
 

heb ik ook af en toe last van, vooral wanner ik in de trein op internet zit, mocht dat enig verband kunnen hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 14:47 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Wellicht een oude melding, maar wanneer ik 's ochtends http://www.hardtraxx.nl open zie ik rechtsboven dat ik nog ingelogd sta (plus een geupdatte Inbox), maar zodra ik naar Forum ga moet ik opnieuw inloggen.

Zoals ik al zei, wellicht bekend, maar een kort antwoord hierop zou erg vriendelijk zijn. :)


Bezoek je de website op dezelfde computer? Of heb je die avond daarvoor op een andere computer op Hardtraxx gezeten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 11:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
hoebedoelje schreef:
Wellicht een oude melding, maar wanneer ik 's ochtends http://www.hardtraxx.nl open zie ik rechtsboven dat ik nog ingelogd sta (plus een geupdatte Inbox), maar zodra ik naar Forum ga moet ik opnieuw inloggen.

Zoals ik al zei, wellicht bekend, maar een kort antwoord hierop zou erg vriendelijk zijn. :)


Bezoek je de website op dezelfde computer? Of heb je die avond daarvoor op een andere computer op Hardtraxx gezeten?


Ik heb het elke keer op mijn Mac thuis, en op het werk daarna opnieuw. Wel telkens dezelfde twee PC's ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 20:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hardtraxx was voor 20 min onbereikbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 20:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dubbel-
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 20:07 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
Hardtraxx was voor 20 min onbereikbaar.


Nee hoor, misschien 2-3 minuten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 20:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Fusionmania schreef:
Hardtraxx was voor 20 min onbereikbaar.


Nee hoor, misschien 2-3 minuten :P

Oh dan lag het ook aan m'n internet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 17:38 
 

Mag er een aparte gamesectie komen onder "Actueel" of "Andere muziek"? Er is wel degelijk vraag naar
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan zou ik er eentje in actueel zetten. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 19:17 
 

Almighty schreef:
Mag er een aparte gamesectie komen onder "Actueel" of "Andere muziek"? Er is wel degelijk vraag naar

Lijkt me een beetje een achterlijke toevoeging. Hou het bij een topic in Offtopic, het is hier namelijk een muziek gericht forum. Genoeg game gerichte forums lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 23:18 
 

KSwoosh schreef:
Almighty schreef:
Mag er een aparte gamesectie komen onder "Actueel" of "Andere muziek"? Er is wel degelijk vraag naar

Lijkt me een beetje een achterlijke toevoeging. Hou het bij een topic in Offtopic, het is hier namelijk een muziek gericht forum. Genoeg game gerichte forums lijkt me.

Het blijkt het topic te zijn ontgroeit. De een praat hierover, de ander daarover. Er is genoeg animo, er hoeft niet óveral een nieuwe sectie voor te komen hoor...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 23:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Mag er een aparte gamesectie komen onder "Actueel" of "Andere muziek"? Er is wel degelijk vraag naar

Ik ben voor! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 23:35 
 

Almighty schreef:
KSwoosh schreef:
Almighty schreef:
Mag er een aparte gamesectie komen onder "Actueel" of "Andere muziek"? Er is wel degelijk vraag naar

Lijkt me een beetje een achterlijke toevoeging. Hou het bij een topic in Offtopic, het is hier namelijk een muziek gericht forum. Genoeg game gerichte forums lijkt me.

Het blijkt het topic te zijn ontgroeit. De een praat hierover, de ander daarover. Er is genoeg animo, er hoeft niet óveral een nieuwe sectie voor te komen hoor...

Dan ben ik eerder voor een topic voor die enkele game, als een hele nieuwe sectie.
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 33  Volgende
Forumoverzicht » Hardtraxx » Mededelingen & Updates