HS Event set Not playable

Titan @ Qapital 2013

This set was only ever posted as a download that no longer exists. It was on zippyshare.com.

Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 25 minutes ago
Ik wil graag een re-run van deze zet in betere kwaliteit.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Kepro wrote:Ik wil graag een re-run van deze zet in betere kwaliteit.
Deze versie is betere kwaliteit :P

https://www.dropbox.com/sh/q3kpub5zlei8 ... 0Titan.mp3
Hardtraxx Addict
1745 posts member since 2011
last seen Jul 2025
Jezus wat een set! Baal met de dag meer dat ik hier niet bij was...
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Jammer dat hij My Angel vergat te draaien. :P Ben tot 15 hier geweest en daarna terug naar beneden gegaan voor E-Force. Jammer van de gratis sauna, die je er bij kreeg trouwens.

Veel dikke platen gemist, maar bewust naar E-Force gegaan. Zeker geen spijt van, vond het geluid stuk beter en had weinig zin in die hitte boven. Sfeer was boven dan wel weer 1000x beter als ik aan deze set terug denk trouwens.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 28 days ago
Ziek :bomb:
Hardtraxx Addict
1606 posts member since 2013
last seen Oct 2021
Fuzzylogic wrote:
Ordinary Joe wrote:Gooit ie gewoon even Can't Get You Back :$
Sowieso heerlijke set
Ja en op welke plaats ook xd
Haha ja die snap ik ook niet helemaal
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 28 days ago
Sfeer en tracks waren geweldig! Geen spijt dat we hiervoor hebben gekozen, na zaterdag is Titan aan mijn heldenlijst toegevoegd! :worship:
I
Genoten! Clap Youuuu :yay:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ik heb het idee dat hij het gewoon leuk vindt om een beetje te stunten. Die hardstyle maffia kwam inderdaad helemaal uit het niets, daarna schakelt hij moeiteloos over naar wat bekender en meer mainstream werk om vervolgens weer een delete erdoorheen te gooien. Als je zo naar de TL kijkt ziet het er inderdaad een beetje gek uit, ik begreep afsluiten met Magic bijvoorbeeld niet zo. Gister heb ik hem echter in de auto aangehad en hij luistert toch extreem lekker weg moet ik zeggen. Ben wel benieuwd wat er zou gebeuren als Titan is wat meer geboekt zou worden op grote feesten.
Hardtraxxer
913 posts member since 2010
last seen 20 days ago
Ik vind het juist wel leuk zo lekker onvoorspelbaar. Hij draait niet alleen Fusion plaatjes maar van alles wat. Ook het feit dat hij platen zoals My Angel en Necropsy niet iedere set draait verdient naar mijn mening respect. Zo behoudt hij de exclusiviteit van deze tracks en blijven ze langer leuk dan tracks die je ieder feest 2 a 3 keer hoort.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Net helemaal geluisterd voor het eerst en holyshit sjemieneetje wat een baas is Titan.
Hardtraxxer
149 posts member since 2013
last seen Nov 2015
93Wesley93 wrote:Jammer dat hij My Angel vergat te draaien. :P Ben tot 15 hier geweest en daarna terug naar beneden gegaan voor E-Force. Jammer van de gratis sauna, die je er bij kreeg trouwens.

Veel dikke platen gemist, maar bewust naar E-Force gegaan. Zeker geen spijt van, vond het geluid stuk beter en had weinig zin in die hitte boven. Sfeer was boven dan wel weer 1000x beter als ik aan deze set terug denk trouwens.
Ach My Angel heb je dan wel gehoord bij B-Front en Adaro
S
1805 posts member since 2010
last seen Oct 2025
zozo Titan die Misbegotten draait? netjes hoor

oh Chemical is btw met Slim Shore samen
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Nike wrote:
93Wesley93 wrote:Jammer dat hij My Angel vergat te draaien. :P Ben tot 15 hier geweest en daarna terug naar beneden gegaan voor E-Force. Jammer van de gratis sauna, die je er bij kreeg trouwens.

Ach My Angel heb je dan wel gehoord bij B-Front en Adaro
Nee helaas ook niet, was naar de wc en kwam pas tijdens de outro de zaal terug in lopen. :cry:
H
Hardtraxxer
205 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Dit was voor mij de set van de avond!
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
TiMOTHYb wrote:Ik heb het idee dat hij het gewoon leuk vindt om een beetje te stunten. Die hardstyle maffia kwam inderdaad helemaal uit het niets, daarna schakelt hij moeiteloos over naar wat bekender en meer mainstream werk om vervolgens weer een delete erdoorheen te gooien. Als je zo naar de TL kijkt ziet het er inderdaad een beetje gek uit, ik begreep afsluiten met Magic bijvoorbeeld niet zo. Gister heb ik hem echter in de auto aangehad en hij luistert toch extreem lekker weg moet ik zeggen. Ben wel benieuwd wat er zou gebeuren als Titan is wat meer geboekt zou worden op grote feesten.
ja ben het hier wel mee eens ! als je op een feest staat verwacht je niet dat het tweede nummer al zo hard is !

hij zit ook altijd lekker te kutten met mixen, klinkt niet altijd perfect en soepel, maar hij doet wel z'n best om het een beetje dynamisch te houden ! vind het echt lekker weg luisteren :)

Titan, wat een held :thumbsup:
N
Hardtraxx Newbie
44 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Dit was echt wel een vette set hoor! Ging lekker los daarboven :clap:

Beste uurtje van de avond (Na een uur naar eforce gegaan)
G
:worship:
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
Shadow Interaction wrote:zozo Titan die Misbegotten draait? netjes hoor

jaaaa echt super dik :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Als die plaat dit jaar nog uitkomt geheid dat er niks meer over heen gaat :worship: :worship: :worship:
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Forbidden Phobia wrote:
Shadow Interaction wrote:zozo Titan die Misbegotten draait? netjes hoor

Als die plaat dit jaar nog uitkomt :worship: :worship: :worship:
Welke plaat?

Active topics in Livesets

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 43 minutes ago