Last edited by Dakpan on 23 Sep 2012 19:32, edited 1 time in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Dit klinkt tot nu toe gruwlijk
effe op hq wachten l
-
BHardtraxxer
- 508 posts member since 2012
- last seen Jul 2020
Klinkt heerlijk. Hopelijk word deze ook gedraaid bij output volgend weekend.
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
kan er nou niet echt veel uit opmaken! wacht tot een betere kwaliteit 
Jezus hoevaak gaan \ze die screech en dat soort melodietjes nog gebruiken
-
A
Heul erg benieuwd naar de HQ
Inderdaad,wrote:Jezus hoevaak gaan \ze die screech en dat soort melodietjes nog gebruiken
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
hopelijk nog heel vaak.wrote:Jezus hoevaak gaan \ze die screech en dat soort melodietjes nog gebruiken
Mijn youtube is kapot
Hij speelt alles vertraagd af, ook andere filmpjes 
Ik dacht eerst dat ook zij een laag bpm nummer gemaakt hadden en de kwaliteit ontzettend slecht was
Ik dacht eerst dat ook zij een laag bpm nummer gemaakt hadden en de kwaliteit ontzettend slecht was
Ook wel is gehad, reboot en het is fixed.wrote:Mijn youtube is kapotHij speelt alles vertraagd af, ook andere filmpjes
OT: Benieuwd naar hq
-
RHardtraxxer
- 157 posts member since 2012
- last seen May 2018
screeches worden wel veel gebruikt maar ik heb er nog steeds geen genoeg van, kan echt niet wachten tot de hq en dan maar hopen dat hij niet teleurstelt maar vind m zoals ik hem nu hoor echt heerlijk 
Anti
Klinkt als een leuke track, even wachten op HQ'tje of live te horen, Inception als het lukt
Klinkt als een leuke track, even wachten op HQ'tje of live te horen, Inception als het lukt
Ben benieuwd wat voor kicks hier onder zitten. Kicks van The Battle zouden hier denk ik wel goed onder passen.
Ik wist niet wat ik hoorde toen Adaro deze in de Hangar oplegde
Wow man, wat een plaat! Die kicks die er onder zitten, zijn best hard, althans zo leek dat gisteren...
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Dit zit wel snor. 
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Dit klinkt zo gruwelijk!!!
Ook blij dat dit waarschijnlijk een Theracords release is, dan hebben we hem wel binnen 2 maanden!
Ook blij dat dit waarschijnlijk een Theracords release is, dan hebben we hem wel binnen 2 maanden!
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
Gister gehoord. Kicks zijn prima en knallen er hevig op los !
Deze was best dik gisteren
de anti klapt er lekker op.
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Hardware versnellingen toevallig aanstaan? Heb ook wel eens gekloot gehad met filmpjes, bleek die hardware versnelling te zijnwrote:Mijn youtube is kapotHij speelt alles vertraagd af, ook andere filmpjes
Was al bang dat deze collab te ziek voor woorden zou zijn. Zelfs in de LQ klinkt hij al vet...
Volgend jaar toch maar een kaartje aanschaffen voor Q-space
Volgend jaar toch maar een kaartje aanschaffen voor Q-space
Frequcnerz screech met een monsterdikke thera kick