Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Trapped (Titan Remix Extended Version)
- 02Trapped (Titan Remix Radio Cut)
-
T
Dit soort tracks kan je gewoon niet remixen.. heb em niet geluisterd trouwens maargoed.
Plaat doet me denken aan Necropsy? De gehele sfeer is ook weg in deze remix. Geef mij maar het origineel wat ik nog steeds niet live heb mogen aanschouwen.wrote:Dit soort tracks kan je gewoon niet remixen.. heb em niet geluisterd trouwens maargoed.
oeioei, wat heeft hij met de melodie gedaan 
Waarom krijg ik een virusmelding als ik op die link klik.
ZO, hij durft! Ik ga 'm thuis effe luisteren 
Waar precies ga je naar luisteren?wrote:ZO, hij durft! Ik ga 'm thuis effe luisteren
Heeft hij ook niet echt veel tijd ingestoken, als ik me niet vergis was hij hier gister mee begonnen. Maargoed.. ik hoor wel wat t wordt. tot nu toe nog niet echt boeiend
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Orgineel is bizar live, niet normaal! Die sfeer ga je nooit overtreffen, dit is dat ook een van mijn favorieten ever 
Hij is hier al maanden mee bezigwrote:Heeft hij ook niet echt veel tijd ingestoken, als ik me niet vergis was hij hier gister mee begonnen. Maargoed.. ik hoor wel wat t wordt. tot nu toe nog niet echt boeiend
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 11 days ago
Al was hij er 3 jaar mee bezig, van Trapped moet je afblijven.wrote:Hij is hier al maanden mee bezigwrote:Heeft hij ook niet echt veel tijd ingestoken, als ik me niet vergis was hij hier gister mee begonnen. Maargoed.. ik hoor wel wat t wordt. tot nu toe nog niet echt boeiend
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 3 days ago
Tot nu toe nog niet overtuigd, al is het ook wel erg riskant om deze track te remixen.
Same.. Als het nu nog ala ''Nightmare'' kicks waren geweest oké.. Maar dit is niet zo best volgensmijwrote:Tot nu toe nog niet overtuigd, al is het ook wel erg riskant om deze track te remixen.
Dit is echt een track waar je van af moet blijven
Sfeer in de break lijkt een stuk minder, en ben niet overtuigd van deze melodie.
Nouuu Titan waarom
In veel tracks zijn pitchkicks gewoon kut.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Haha, die gast heeft wel lef om aan deze track te komen. Origineel lijkt me eigenlijk niet te overtreffen, maar daarom kan dit nog wel een degelijke track worden.
-
S
Naar de remix die Titan deed voor Dark Oscillators - Trapped.wrote:Waar precies ga je naar luisteren?wrote:ZO, hij durft! Ik ga 'm thuis effe luisteren
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Origineel is niet te overtreffen!
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Vind het overigens wel lekker klinken 
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Klinkt opzich wel lekker!
Iets minder drive en de kicks moet ik nog in HQ horen maar opzich wel redelijk.
Alleen de melodie op het eind klinkt minder en vind ik ook te ver afwijken van het origineel!
Iets minder drive en de kicks moet ik nog in HQ horen maar opzich wel redelijk.
Alleen de melodie op het eind klinkt minder en vind ik ook te ver afwijken van het origineel!
Ja hij duft wel moet ik zeggen inderdaad!
Maar goed hij klinkt voor als nog niet onaardig!
Ben benieuwd wat hij ervan heeft gemaakt
Maar goed hij klinkt voor als nog niet onaardig!
Ben benieuwd wat hij ervan heeft gemaakt
Dit. Van tracks zoals deze moet je inderdaad gewoon afblijven.wrote:oeioei, wat heeft hij met de melodie gedaan
De originele versie is ook 1 van mijn favo's allertijden
Klinkt er niet echt na, maar wie weet zit ik er naast en verrast hij me nog wel met deze trackwrote:Hij is hier al maanden mee bezig
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
wrote:Nee, nee en nog eens nee!
wrote:Dit soort tracks mag je gewoon niet remixen..![]()