Last edited by TheSoundOfHardstylez on 26 Jul 2012 12:27, edited 1 time in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
THardtraxx Addict
- 1063 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
Ander soort vocals aub. Deze heb ik nu genoeg bij RR gehoord.
-
MHardtraxxer
- 500 posts member since 2012
- last seen Feb 2013
Ja gruwelijk weer, vind die vocals er wel bij passen. GIVE ME PAIN TILL I DIE!!
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
domme lekker domme lekker! klinkt goed! 
Ik kan er niks aan doen, maar ik vind dit ook al weer heel lekker klinken (kicks is nog ff afwachten).
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 4 days ago
Waarom kan jij hier niks aan doen?wrote:Ik kan er niks aan doen, maar ik vind dit ook al weer heel lekker klinken (kicks is nog ff afwachten).
Sorry baaswrote:Waarom kan jij hier niks aan doen?wrote:Ik kan er niks aan doen, maar ik vind dit ook al weer heel lekker klinken (kicks is nog ff afwachten).dit slaat natuurlijk nergens op he!
Ik hou er wel van! Dit soort werk! 
Vet hoor. Ik hou alleen niet zo van hardcore vocals.
-
A
wrote:Vet hoor. Ik hou alleen niet zo van hardcore vocals.
-
GHardtraxxer
- 91 posts member since 2012
- last seen Sep 2018
Een bijdrage aan de verpaupering van Hardstyle, maar dat is mijn mening. 
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
beetje overdreven vind je niet?wrote:Een bijdrage aan de verpaupering van Hardstyle, maar dat is mijn mening.
En bij The Prophet bootleg & andere mainstream meuk (en nee, hier zeg ik niet mee dat mainstream kut is, maar de platen waarop hij reageert) gewoon een reactie neer zetten dat het wel oké/ goed klinktwrote:Een bijdrage aan de verpaupering van Hardstyle, maar dat is mijn mening.
Toevallig kwam gister de plaat Minus is more van hem langs in de auto
die doet me hier toch wel aan denken.. Hij mag nu wel is een wat andere sound gaan gebruiken
Wil je dit even uitleggen/beargumenteren?wrote:Een bijdrage aan de verpaupering van Hardstyle, maar dat is mijn mening.
Zo heel lang heeft hij deze sound nou ook weer niet.wrote:Toevallig kwam gister de plaat Minus is more van hem langs in de autodie doet me hier toch wel aan denken.. Hij mag nu wel is een wat andere sound gaan gebruiken
Zal deze vast wel gaan horen op Bassleader zaterdag.
Omdat alle dagjesmensen en vuilniszak-jongeren naar Radical Redemption luisteren.wrote:Wil je dit even uitleggen/beargumenteren?wrote:Een bijdrage aan de verpaupering van Hardstyle, maar dat is mijn mening.
Vind het ook wel vet haha.. Beter dan een bootleg van adele in ieder geval.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
RR blijft me boeien. Ik mag zijn stijl wel 
-
A
mij ook, ook al vind ik het raar klinkenwrote:RR blijft me boeien. Ik mag zijn stijl wel
Agreed.wrote:3x niks dit... overhyped zooi
Wat een haat ik weet zeker dat als het van Wasted Penguinz zou komen dat het dan ineens wel vet is..wrote:Agreed.wrote:3x niks dit... overhyped zooiDurf te wedden dat dit in HQ exact hetzelfde klinkt (qua sound en de rest) dan de rest van zijn tracks, wat het voor mij al waardeloos maakt.
Ik kan er sowieso al niet tegen als vocals gerecycled worden, en al helemaal niet als ze uit een klassieker als Pain Till I Die komen...
-
MHardtraxxer
- 500 posts member since 2012
- last seen Feb 2013
wrote:Wat een haat ik weet zeker dat als het van Wasted Penguinz zou komen dat het dan ineens wel vet is..wrote:Agreed.wrote:3x niks dit... overhyped zooiDurf te wedden dat dit in HQ exact hetzelfde klinkt (qua sound en de rest) dan de rest van zijn tracks, wat het voor mij al waardeloos maakt.