Artwork: Headhunterz - Hard With Style #24
HS Show

Headhunterz - Hard With Style #24

Show
Hard With Style #24
SoundCloud
Hardtraxx Veteran
14334 posts member since 2011
last seen 8 minutes ago
leuke promo's waar ik erg naar benieuwd ben. dus eerst die luisteren. Voor de rest heeft HWS me nooit wat geboeit.

Ken shows die meer te bieden heeft dan dit
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 41 minutes ago
Wederom zeer matige lijst.
05. Phuture Noize - Fadin' (Atmozfears Remix)
Deze is wel heel erg slecht.
Hardtraxx Addict
1416 posts member since 2013
last seen Dec 2016
Ik vraag me af waarom hij hier 2 maanden voor nodig had
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Echt fuckin vet dit. Niet normaal. Art work van hem is ook echt totaal niet gay en mislukt ofzo!
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 20 hours ago
toffee wrote:Ik vraag me af waarom hij hier 2 maanden voor nodig had
Skyscraper wrote:had er toch meer van verwacht. Een eigen plaat mag onderhand wel weer, jezus wat duurt dat lang zeg. Het is nu gewoon heel veel Qrap met af een toe een leuk plaatje
Kwisniks wrote:
JB1991 wrote:Al met al aardige editie met aardig wat promo’s. Maar voor een 2 jarig bestaan zou je misschien toch iets meer verwachten dan 18 tracks..
Precies dit.

Het ergste is de 2 maanden + geen eigen tracks, en die heeft hij toch genoeg.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Die Fadin Remix is oprecht een van de kutste platen die ik het afgelopen jaar gehoord heb, jezus.
Hardtraxx Veteran
last seen 20 hours ago
ben ik eigenlijk een van de weinige, die de remix van adrenalize niets vind?

orgineel + de remix van winne / lotgenoot is zoveel beter :s
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Fekete wrote:
bRt_ wrote:
hotymoty wrote:Voor dit jaar verdiend hij echt geen plek in de top 30. Hij heeft niks gepresteerd dit jaar. Dat Ultra gedoe heeft zwaar negatief beïnvloed op hem.
Maar je hebt hem zelf wel op 1 gezet? :P
Mensen die zomaar wat roepen hou je altijd ;)

On-topic, ik luister hem wel, maar de tracklist doet mij niet veel helaas. Paar leuke platen dat wel maar het merendeel niet :(
Ja klopt, ik heb eigenlijk ook spijt dat ik op hem heb gestemd.
Hardtraxx Addict
1606 posts member since 2013
last seen Oct 2021
Kettingzaag wrote:Echt fuckin vet dit. Niet normaal. Art work van hem is ook echt totaal niet gay en mislukt ofzo!
:lol:

En dit
JVDM wrote:Die Fadin Remix is oprecht een van de kutste platen die ik het afgelopen jaar gehoord heb, jezus.
Zo zonde, nog maar even het origineel opzetten.

Deze shit is echt duizendmaal niks. Heb nog geen hard with style opgezet sinds episode 10 of iets dergelijks.
Hardtraxxer
520 posts member since 2009
last seen Jan 2018
HWS is qua volledige setjes eigenlijk nooit leuk. Hier en daar leuke promo's ertussen, maar geen hoogstaand mixwerk en te weinig outside the box tracks, enkele uitzonderingen af en toe daar gelaten.

06. Psyko Punkz feat Murda - Love This Life
07. Faruk Sabanci feat. Jaren - Discover (The R3belz RMX)
08. Technoboy & Isaac - Digital Playground
09. Tuneboy - XY

14. Outbreak - Survival
15. Code Black - I.N. C.O.N.T.R.O.L
16. Ran-D - The Twilight Zone
17. The Prophet - H3Y!
18. B-Front & High Voltage - The 4th kind

Die stukjes qua trackkeuze nog wel vermakelijk, maar de rest is dan ook meteen echt 10x niks helaas.
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
chill :cool:
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 1 day ago
04. Neilio ft. Ohwin - WINMY

Dit stuk deed mij hem bijna boos afzetten :lol: wat een ongeïnspireerde meuk, en dat gezang allemachtig zeg.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Redelijk lijstje :)
P
Hardtraxx Addict
1880 posts member since 2011
last seen Jun 2026
provehito wrote:
toffee wrote:Ik vraag me af waarom hij hier 2 maanden voor nodig had
Skyscraper wrote:had er toch meer van verwacht. Een eigen plaat mag onderhand wel weer, jezus wat duurt dat lang zeg. Het is nu gewoon heel veel Qrap met af een toe een leuk plaatje
Kwisniks wrote:
JB1991 wrote:Al met al aardige editie met aardig wat promo’s. Maar voor een 2 jarig bestaan zou je misschien toch iets meer verwachten dan 18 tracks..
Precies dit.

Het ergste is de 2 maanden + geen eigen tracks, en die heeft hij toch genoeg.
Hij zal wel goede reden hebben waarom hij zijn eigen tracks er nog niet in heeft gedaan.
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
The 4th Kind :loving:
Hardtraxx Veteran
last seen 20 hours ago
Phase 2 wrote: Hij zal wel goede reden hebben waarom hij zijn eigen tracks er nog niet in heeft gedaan.
ja wss omdat hij geen hq online wil hebben van zijn nieuwe muziek die iedereen dan gelijk kan downloaden. Net als met hardbass livestream van dit jaar,

Waar ik hem opzich wel gelijk in geef, maar aan de andere kant het is wel 2jaar hws, dan had het wel "specialer" mogen zijn kwa muziek.
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Saaie lijst, en die artwork :lol: Als er De Toppers In Concert boven had gestaan had ik het ook geloofd xd
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
provehito wrote:
Phase 2 wrote: Hij zal wel goede reden hebben waarom hij zijn eigen tracks er nog niet in heeft gedaan.
ja wss omdat hij geen hq online wil hebben van zijn nieuwe muziek die iedereen dan gelijk kan downloaden. Net als met hardbass livestream van dit jaar,

Waar ik hem opzich wel gelijk in geef, maar aan de andere kant het is wel 2jaar hws, dan had het wel "specialer" mogen zijn kwa muziek.
Ik kan hem daar geen gelijk in geven. In geen enkele andere scene wordt daarom gejankt...
Daar kan ik zo slecht tegen, net alsof headhunterz ze werk meer waard is ofzo..
D
Hardtraxx Addict
1047 posts member since 2011
last seen Apr 2023
Vanaf 12 tot 18 is het wel mijn lijst. Vooral die nieuwe van Ran-D :love: :worship: . Alles daarvoor is pure spetterpoep helaas.
H
Firetrap wrote:04. Neilio ft. Ohwin - WINMY

Dit stuk deed mij hem bijna boos afzetten :lol: wat een ongeïnspireerde meuk, en dat gezang allemachtig zeg.
Heb hem tijdens 1 van die platen afgezet .. Begin me steeds meer te schamen voor sommige hardstyle platen tegenwoordig.. :P
Hardtraxx Veteran
last seen 20 hours ago
hotymoty wrote:
provehito wrote:

Ik kan hem daar geen gelijk in geven. In geen enkele andere scene wordt daarom gejankt...

ja ik ook want er komen toch wel previews etc online voordat hij het zelf wilt. net als clarity full remix etc stond online en hij wilde het wel tegen houden. Het lukt toch niet.

Ook gaan mensen met cameras en telefoons naar festivals waar hij speelt, ook dan heb je het al.
B
Zaadlijst xxl
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 23 days ago
hotymoty wrote:
provehito wrote:

Dit dus, komt op mij in ieder geval nogal arrogant over.

OT:
Zitten een paar redelijke plaatjes tussen, maar die luister ik wel los, 3/4 van de lijst is gewoon zaaddodend saai.
Hardtraxx Veteran
last seen 20 hours ago
Uberhout wrote: Dit dus, komt op mij in ieder geval nogal arrogant over.
Opzich heb je daar wel gelijk in, maar zo is heady, er gaan nu ook speculaties op youtube over dat hij pas weer gaat releasen na het album waar ie mee bezig is. Wat hij zelf nog niet aangetoond heeft of iets.
Hardtraxxer
520 posts member since 2009
last seen Jan 2018
provehito wrote:
Uberhout wrote: Dit dus, komt op mij in ieder geval nogal arrogant over.
Opzich heb je daar wel gelijk in, maar zo is heady, er gaan nu ook speculaties op youtube over dat hij pas weer gaat releasen na het album waar ie mee bezig is. Wat hij zelf nog niet aangetoond heeft of iets.
'nuff said

Active topics in Livesets

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 11 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 18 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 22 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 22 hours ago