Ben niet zo'n fan van die vocals. Tegenwoordig al zoveel platen met van die lelijke popvocals. Neilio was juist altijd zo fijn zonder al die poespas en gewoon eigen creativiteit.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
THardtraxx Addict
- 1063 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
Dit vond ik best een prima plaatje op XXlerator, maar als ik 'm nu luister vind ik 'm niet zo
Hopelijk komt 't door de kwaliteit.
Ben niet zo'n fan van die vocals. Tegenwoordig al zoveel platen met van die lelijke popvocals. Neilio was juist altijd zo fijn zonder al die poespas en gewoon eigen creativiteit.
-
RHardtraxxer
- 353 posts member since 2011
- last seen Jan 2019
Zijn broer heeft het ingezongen... dus dat het niet creatief is... dat weet ik niet hoor 
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
benieuwd wel
-
KHardtraxxer
- 698 posts member since 2013
- last seen 17 days ago
Ik vind het wel lekker klinken,
die vocals oke..... zullen we blijkbaar aan moeten wennen, nieuwe trend ofzo. Helaas
die vocals oke..... zullen we blijkbaar aan moeten wennen, nieuwe trend ofzo. Helaas
-
J
Niks gemist dus.
-
DHardtraxxer
- 112 posts member since 2012
- last seen Feb 2024
Klint goed! 
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Neilio ft. Ohwin - WINMY
View on YouTube
View on YouTube
Erg jammer dat ie opeens in de tweede climax een half octaaf omhoog gaat. Vind het persoonlijk heel erg onverwachts komen en niet passen bij het eerste stuk, verder wel ok plaatje, merk dat neilio technisch steeds meer vooruit gaat.
-
MHardtraxx Veteran
- 14191 posts member since 2013
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Wat ontzettend lelijk 
-
FHardtraxxer
- 439 posts member since 2012
- last seen Sep 2018
Dit is dan weer een mindere van Neilio, maar dat heeft iedere producer wel is een mindere plaat.
Neemt niet weg dat ik m leuk vindt.
Neemt niet weg dat ik m leuk vindt.
Nee nee nee, Neilio ga nou niet deze weg in. Sorry maar dit vind ik helemaal niks. Je eigen stijltje was altijd zo vet.
-
SHardtraxxer
- 233 posts member since 2011
- last seen Jan 2014
Vind deze erg vet. Lekkere melodie die past bij de lyrics 
-
A
Vind m ergg fijn na paar keer luistere 
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Noooo! Allememaggie wat is dit me toch een boutplaat.
Hmm wel aardig, maar vind de vocals echt 3x niks