Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- The Twilight Zone (Q-base 2013 O.S.T)YouTube
Piano stukje is erg vet, daarna meh.. Ran-D. Nog niet overtuigd, maar komt wellicht nog.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Verbaast dat dit van Ran-D is, klinkt geweldig 
Vind hem erg op Soundstorm lijken. Vind het ook niet iets voor Ran-D, misschien maakt hij het Scantraxx anthem wel.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Ran-D staat onder contract bij A2 Records wat een onderdeel is van Scantraxx, dus dat lijkt me wel.wrote:Vind hem erg op Soundstorm lijken. Vind het ook niet iets voor Ran-D, misschien maakt hij het Scantraxx anthem wel.
Ja, maar het lijkt me dat dit het Open Air anthem is en dat deze artiest nog bekend moet worden gemaaktwrote:Ran-D staat onder contract bij A2 Records wat een onderdeel is van Scantraxx, dus dat lijkt me wel.wrote:Vind hem erg op Soundstorm lijken. Vind het ook niet iets voor Ran-D, misschien maakt hij het Scantraxx anthem wel.
-
MHardtraxxer
- 852 posts member since 2012
- last seen Nov 2018
Precies dit, en aangezien ik Soundstorm vet vind, deze dan ook. Eindelijk weer eens iets fatsoenlijks van Ran-D.wrote:Vind hem erg op Soundstorm lijken.
Klinkt lekker idd. Eindelijk iets origineels van Ran-D ook. Totaal andere sounds dan hij normaal gebruikt. Es gefällt mir gut.wrote:Precies dit, en aangezien ik Soundstorm vet vind, deze dan ook. Eindelijk weer eens iets fatsoenlijks van Ran-D.wrote:Vind hem erg op Soundstorm lijken.
Klinkt erg vet en totaal vernieuwend voor Ran-D.
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 16 hours ago
Heeerlijk Ran-D veruit me favoriete mainstream artiest!
Dit!wrote:
Klinkt lekker idd. Eindelijk iets origineels van Ran-D ook. Totaal andere sounds dan hij normaal gebruikt. Es gefällt mir gut.
-
J
O S T staat voor..?
Volgens mij Original Sound Track.
Klinkt goed. Mis een klein beetje power, maar klinkt vooralsnog als een flink verbeterde versie van Soundstrom.
-
J
Lekker
-
J
3000x beter dan G4H en Adaro. 
-
R
- 7 posts member since 2012
- last seen Nov 2013
Dit lijkt niet eens op Ran-D dacht meer aan Bass Modulators!
-
SHardtraxxer
- 819 posts member since 2011
- last seen Apr 2017
hoop dat de vocals alleen voor de trailer zijn. Dat 'enter' is facking irritant.
voor de rest een heerlijke track
voor de rest een heerlijke track
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Kicks komen totaal niet door. 
Vind er geen kut aan
Melodie is veel te random, leadsynth is simpel, braafjes en de kicks zijn wel ok. Jammer dat Ran-D zo op safe speelt met dit anthem.
Melodie is veel te random, leadsynth is simpel, braafjes en de kicks zijn wel ok. Jammer dat Ran-D zo op safe speelt met dit anthem.
Piano riedeltje is wel leuk, jammer dat de kicks omhoog gaan ipv omlaag.
Klinkt verder wel oke
Klinkt verder wel oke
Slap, veel te vrolijk en standaard.
Die van Frontliner was nog best origineel en leuk vorig jaar, maar 't wordt veel te vrolijk allemaal. Ik mis power bij Q-Base de laatste tijd. Hoop dat in de line-up wel wat rauwere namen staan dan Ran-D.
Die van Frontliner was nog best origineel en leuk vorig jaar, maar 't wordt veel te vrolijk allemaal. Ik mis power bij Q-Base de laatste tijd. Hoop dat in de line-up wel wat rauwere namen staan dan Ran-D.