Dat worden weer leuke foto'swrote:Dit was gewoon één grote Mashup! hoe alles ook zo strak in elkaar zat.
volgens mij heeft ie maar één keer de play knop aangeraakt en dat was toen hij zijn set begon
Listen onSoundCloud
Tracklist · 18 tracks
- 01Brennan Heart - One-Master-BladeBrennan Heart - Midifilez Sampler 004 (MYD005) on Tracks
- 02Brennan Heart & Wildstylez - Lose My MindBrennan Heart & Wildstylez - Lose My Mind on Tracks
- 03Brennan Heart - This is not...Brennan Heart - M!D!F!LEZ Samper 2 (MYD002) on Tracks
- 04Brennan Heart - Freakshow 2012 AnthemBrennan Heart - Freaqshow 2012 Anthem (Radio Edit) on Tracks
- 05Brennan Heart - Life That We Dream OfBrennan Heart - Life That We Dream Of on Tracks
- 06Brennan Heart - Hardbass JunkieBrennan Heart - Hardbass Junkie on Tracks
- 07Brennan Heart - Van Halen is a RockstarBrennan Heart - Midifilez Sampler 001 (MY018) on Tracks
- 08Brennan Heart - Running LateBrennan Heart - Running Late on Tracks
- 09Brennan Heart - We Can Escape (Official Intents Anthem 2012)Brennan Heart - We Can Escape (Intents 2012 Anthem) on Tracks
- 10Brennan Heart - We Come and We Go (2012 Edit)Brennan Heart - Musical Impressions Sampler 4 (MIDIFY017) on Tracks
- 11Brennan Heart - Never Break MeBrennan Heart - Never Break Me on Tracks
- 12Brennan Heart & Headhunterz - The MF Point of Perfection (Edit)Headhunterz - Studio Sessions (SCCD001) on Tracks
- 13Avicii - Fade into Darkness (Remix)Avicii - Fade Into Darkness (X-Pander Bootleg) on Tracks
- 14Brennan Heart & Wildstylez - Reputation GameScantraxx Special 027 - Sampler (Scantraxx/Scantraxx Special 027) on Tracks
- 15Brennan Heart & The Prophet - Wake Up! (Qlimax 2012 Gangnamstyle Edit)Brennan Heart & The Prophet - Wake Up (Snooze Mix) on Tracks
- 16Brennan Heart - Running Late (Brennan Heart & Code Black MF Earthquake Rawmix)Brennan Heart - Running Late on Tracks
- 17Brennan Heart - F.I.F.O.Brennan Heart - F.I.F.O on Tracks
- 18Brennan Heart & Zany - Bang The BassZany & Brennan Heart - Bang the Bass on Tracks
Meer in de sarcastische zin dat hij dat durfde na zoveel kaas.wrote:Ik vind Bang The Bass echt 1 van de fijnere platen in dit lijstje.wrote:Ik heb tijdens deze set huilend in een hoekje gezeten...
Man man man, dat hij Bang The Bass durfde draaien.
Was gewoon lekker dit hoor
alleen jammer dat hij Wooloomoo, Fearless etc niet heeft gedraaid (wat imo het echte qlwimax gevoel is)
dit dus.wrote:18 tracks in een half uur.. dat is wel een hele prestatie..
ter vergelijking met technoboy, 13 platen in een uur
Q
Hardtraxxer
959 posts member since 2009
last seen May 2015
Het is veel mensen volgens mij niet helemaal duidelijk dat hij LIVE draaide, en dat z'n set dus inderdaad daarom alleen uit eigen producties bestond en gepremixt was (zoals élke liveset van élke hardstyle dj).
Ik heb me hier goed op vermaakt
17 was echt 
Ik heb me hier goed op vermaakt
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
onzin, hij laat 1 keer de vocal This is Not, Defqon/Decibel/Q-base voorbij komen en er staat in de TL dat hij This Is Not... heeft gedraaid...wrote:dit dus.wrote:18 tracks in een half uur.. dat is wel een hele prestatie..
ter vergelijking met technoboy, 13 platen in een uur
S
Hardtraxxer
612 posts member since 2011
last seen Oct 2017
15. Brennan Heart & The Prophet - Wake Up! (Qlimax 2012 Gangnamstyle Edit)
hoe diep kan je zinken
wat een aanfluiting is deze set zeg..
(mijn mening)
hoe diep kan je zinken
wat een aanfluiting is deze set zeg..
Ben wel aardig fan van Avicii, maar als ik dan ineens die remix van Fade in to Darkness op Qlimax hoor, vraag ik me toch wel af hoe het in godsnaam mogelijk is dat BH hier staat. Overigens vind ik persoonlijk One Blade echt heel dik, was wel een fijne opener, maar voor de rest vond ik het niet bijster interessant...
Haha heeft Brennan Heart toch even de hele zaal getrolled met zijn gangam style. Geniaal moment was dat.
Dat was inderdaad bazigwrote:Haha heeft Brennan Heart toch even de hele zaal getrolled met zijn gangam style. Geniaal moment was dat.
En dat hij reputation game draaide
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Gaap³.

Be!!03. Brennan Heart - This can not...
T
Hardtraxxer
290 posts member since 2011
last seen Jan 2016
Ik heb me prima vermaakt bij zijn set, meestal probeer ik er niet bij te zijn bij zijn set, maar met een area is dat lastig.
Zaten grappige dingen tussen, volgens mij is hij er wel heel druk mee geweest!
Zaten grappige dingen tussen, volgens mij is hij er wel heel druk mee geweest!
Wat een onzin. Sommige artiesten performen ook echt nog wel on stage.wrote:Het is veel mensen volgens mij niet helemaal duidelijk dat hij LIVE draaide, en dat z'n set dus inderdaad daarom alleen uit eigen producties bestond en gepremixt was (zoals élke liveset van élke hardstyle dj).
Ik heb me hier goed op vermaakt17 was echt
Q
Hardtraxxer
959 posts member since 2009
last seen May 2015
Noem er een. Volgens mij heb ik ooit alleen iets aparts gezien wat alphaverb deed.wrote:Wat een onzin. Sommige artiesten performen ook echt nog wel on stage.wrote:Het is veel mensen volgens mij niet helemaal duidelijk dat hij LIVE draaide, en dat z'n set dus inderdaad daarom alleen uit eigen producties bestond en gepremixt was (zoals élke liveset van élke hardstyle dj).
Ik heb me hier goed op vermaakt17 was echt
Al sets zijn gepremixt het enige wat ze doen is een paar effecten er doorheen gooien.
Is zeker geen onzin, livesets worden in de studio gemaakt.
Hardstyle valt ook niet live te maken zoals met techno wel kan.
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Ik weet niet of ik nou moet lachen of huilen. Ga het in ieder geval niet opzetten.
Ik weet niet of ik nou moet lachen of huilen. Ga het in ieder geval niet opzetten.
H
Hardtraxxer
333 posts member since 2011
last seen Nov 2016
Ik vind het maar een slap aftreksel, de originele hardcore is toch 10 x lekkerderwrote:mag ie weer een keer draaien doet ie dit.
ik zit al tijden te wachten op dit nummer
View on YouTube
Ik weet ook nog steeds niet wat live precies in houd... heb alleen alphaverb het een keer zien doen in een youtube filmpje, maar dat heb ik gunz for hire, of alle live sets van vorig jaar hard bass niet zien gebeuren..
Lachen wat een held.wrote: Ik weet niet of ik nou moet lachen of huilen. Ga het in ieder geval niet opzetten.
B
Hardtraxxer
135 posts member since 2011
last seen Mar 2020
Dit was de set die ik dus echt tegen vond vallen,had het eigenlijk al aan zien komen maarja.
Dat is mijn mening iniedergeval.
Dat is mijn mening iniedergeval.
Als je het zou luisteren zou je lachen.wrote:15. Brennan Heart & The Prophet - Wake Up! (Qlimax 2012 Gangnamstyle Edit)
Mensen oordelen hier al en spreken schande van die plaat, terwijl het gewoon een geintje is.....Waar maken mensen zich zorgen om. Vind dit lijstje nog heel wat voor BH! Goed te doen!
Brennan Heart moet echt komiek worden, ziek grappig! 
S
7 posts member since 2009
last seen Dec 2012
juist, ik vond het zaterdagavond in elk geval erg goed te pruimen, iedereen ging er vol los opwrote:Als je het zou luisteren zou je lachen.wrote:15. Brennan Heart & The Prophet - Wake Up! (Qlimax 2012 Gangnamstyle Edit)
Mensen oordelen hier al en spreken schande van die plaat, terwijl het gewoon een geintje is.....Waar maken mensen zich zorgen om. Vind dit lijstje nog heel wat voor BH! Goed te doen!