Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
UHardtraxxer
- 528 posts member since 2012
- last seen Mar 2023
Oja, het house-volk is aangetrokken, nu de Take That-fanbase nog 
-
RHardtraxxer
- 471 posts member since 2009
- last seen Feb 2017
Lekker nummer hoor 
-
DHardtraxxer
- 775 posts member since 2009
- last seen Jul 2024
Zonder vocals + slaapverwekkende break is het wel een lekker nummer, maar heb moeite om hier zo naar te luisteren 
Had zo een goede hoop na What's It Gonna Be.. was meer dan te pruimen. Jammer dit. Vind er nix aan.
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
wrote:Vet nummer! Wel bijna net zo goed als lose my mind denk ik!
Tweeënhalve minuut lang je aanstekert in de lucht houden is voor niemand leuk.
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
weet niet zo goed wat ik er van moet vinden, alle nummers van brennan heart pakken me meestal wel, maar er zijn dan meestal wel wat minpuntjes..
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
oke, maar ik dacht dat het niet serieus bedoeld was.wrote:Het heet een mening, leer het te respecteren..wrote:wrote:Vet nummer! Wel bijna net zo goed als lose my mind denk ik!![]()
Dat kan dat je dat vind
OT: jammer van de break, ik dacht dat hij de goede kant op was gegaan naar het anthem van intents en de It's gonna...
Melodie valt goed te pruimen maar de break maakt het kut
-
LHardtraxxer
- 123 posts member since 2012
Waardeloze break, veel te lang.
My Life kopie.
Waardeloze clip.
Pitchkick is storend.
Nee, dit is 'm echt totaal niet.
My Life kopie.
Waardeloze clip.
Pitchkick is storend.
Nee, dit is 'm echt totaal niet.
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
beetje vreemde video. vind de track zelf helaas ook niet zoveel aan.
de track gaat nog wel, prima melodie en de hogere pitchkick stoor me niet zo heel erg, al had ik hem natuurlijk liever omlaag gehad....de vocalen en de clip slaan echter nergens op! al om al matig, had eerlijk gezegd op wat meer gehoopt...
Vind het een zeer vette plaat
break had wel wat korter gekund, maar stoor me er niet aan.
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
leuk die container in de middle of nowhere
Wat vind je goed aan dit nummer dan?wrote:Vet nummer! Wel bijna net zo goed als lose my mind denk ik!
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
wrote:de track gaat nog wel, prima melodie en de hogere pitchkick stoor me niet zo heel erg, al had ik hem natuurlijk liever omlaag gehad....de vocalen en de clip slaan echter nergens op! al om al matig, had eerlijk gezegd op wat meer gehoopt...
verklaar je nader.
hahahaha, nee inderdaad!wrote:Tweeënhalve minuut lang je aanstekert in de lucht houden is voor niemand leuk.
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
aaah fabian waarom! je kan zo goed,
Life that we dream off is zo lekker what's its gonna be ook...
dan komt dit vooral al beginnen met zo'n vocals staat me niet zo aan, ze zeuren te lang door verder vind ik die melodie prima... maar hij kan veel beter!
Life that we dream off is zo lekker what's its gonna be ook...
dan komt dit vooral al beginnen met zo'n vocals staat me niet zo aan, ze zeuren te lang door verder vind ik die melodie prima... maar hij kan veel beter!
Ik vind dit echt een van de meest slappe melodieën die ik ooit door m'n speakers heb gedrukt, hoop hem ook nooit meer te horen. Wel goed voor jou, als je dit al catchy melodie vind staat je nog heel wat te wachten in de wereld van hardstyle. Geniet ervan!wrote: Ik vind de melodie en de vocals gewoon lekker catchy.
zou zo een dbstf plaat kunnen zijn
De kicks missen kracht gek, valt niemand dat op? Vind de punch echt slap, melodie tsja het voelt allemaal alsof het in een paar uurtjes gemaakt is met een paar biertjes erbij en wat vrienden over de vloer..
Zit er ook nog een verhaallijn/idee in dat filmpie? verder wel leuke track
-
FHardtraxxer
- 439 posts member since 2012
- last seen Sep 2018
-
Last edited by Fietsband on 19 Sep 2012 23:49, edited 1 time in total.
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Je aansteker is bij dij dit nummer helemaal leeg..