Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
WHardtraxxer
- 308 posts member since 2012
- last seen Nov 2013
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Erg lekker, maar die pitch had wel wat lager gemogen.. Sterke intro ook trouwens 
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
had dit en de freaqshow anthem niet verwacht van brennan heart! erg lekker allebei 
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
F.I.F.O (Fit In or Fuck Off) dus..wrote:“@TalalRVQ: BRENNAN FUCKING HEART. #NuffSaid @djbrennanheart !!!!! What's your track before bang the bass !!!!”// track name is: F.I.F.O.
-
K
- 8 posts member since 2012
- last seen Dec 2012
lekkere plaatjes van koning brennan heart! Moet ook zeggen dat hij erg lekker mixte op Qlimax 12.
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
ja man een echte koning...wrote:lekkere plaatjes van koning brennan heart! Moet ook zeggen dat hij erg lekker mixte op Qlimax 12.
-
QHardtraxxer
- 959 posts member since 2009
- last seen May 2015
Hij mixte niet..wrote:lekkere plaatjes van koning brennan heart! Moet ook zeggen dat hij erg lekker mixte op Qlimax 12.
edit: hele dikke plaat trouwens!!
-
THardtraxxer
- 142 posts member since 2011
- last seen Dec 2013
Brennan Heart´s Top 10 dec 2012:
01. Brennan Heart - F.I.F.O
Denk dat de plaat dan wel echt F.I.F.O. heet
01. Brennan Heart - F.I.F.O
Denk dat de plaat dan wel echt F.I.F.O. heet
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
fijne plaat!
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Errg lekker! 
Vakkenvuller geweest zekerwrote:First In First Out? Haha
fist in, fist out. precies waar hij van houdt
Vocals
Screeches
Ritme naar de climax
Melodie
Te hoog gepichte kicks
Screeches
Ritme naar de climax
Melodie
Te hoog gepichte kicks
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
wrote:fist in, fist out. precies waar hij van houdt
1e BH plaat die me weer een beetje kan bekoren!!

Intro klinkt heel gaaf op die pitchende kicks na. Melodie in de climax klinkt echt heeeerlijk, doet me beetje denken aan het stijltje van Wooloomooloo en Fearless. Maar waaaaarom van die tyfuskicks er onder???????

Tonight remix intro + fuck this, fuck that system bitch ass niger vocals + brennan heart = bah
Dat intro trucje is al te erg uitgemolken, maar daar wilt Brennan Heart nog even snel van mee profiteren.
Ondanks dit vind ik het wel erg dik klinken, lekker veel energie en een agressieve screech. De melodie vind ik ook erg sterk, maar de manier waarop de kicks pichen vind ik wel erg lelijk. Zonde. 
Vooral die tweede pitch en de vocals (die geen seconde ophouden) verpesten het weer volledig.
En weer ben ik de enige zo te zien die de pitchkicks juist geniaal lekker vind 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Uitgemolken/onoriginele intro, kutkicks de gehele track door en de vocals is ook niet helemaal jeuj. 
Yep.wrote:En weer ben ik de enige zo te zien die de pitchkicks juist geniaal lekker vind