Datgene wat jij zegt is eigenlijk wel het laatste wat ik doe. Ik ben een liefhebber, maar ik zie mensen constant heel verwijtend doen over dingen die, als je jezelf in een ander verplaatst, allemaal best wel te begrijpen zijn. Ik zeg nergens dat jullie dom volk zijn of wat dan ook, dat maak je er helemaal zelf van.wrote:Precies, ongelooflijk ook dat Khadber kritiek keer op keer maar wil verleggen, alsof wij het domme volk zijn en er niks van snappen. Hij is enkel bezig met de uitstraling van het forum en gaat elke vorm van realiteitszin daarvoor uit de weg.
Ik blijf erbij: een DJ is er niet alleen voor de puristen, daar zou dit ook niet het feest voor zijn. Verassende sets verwachten op een groter feest vind ik onrealistisch omdat het ook betekent dat er meer mensen zijn die toch meer voor standaardwerk komen. Op Loudness en andere feesten van dat kaliber ligt de hoeveelheid "liefhebbers" een stuk hoger en zie je ook wat meer variatie in toch met alle respect een redelijk klein spectrum van muziek.