Last edited by TheSoundOfHardstylez on 09 Jun 2012 14:32, edited 1 time in total.
EDIT: Ik weet weer waar ik deze hoorde. Digital Punk @ Fantasy
je zegt het zelf al. een strandhut.wrote:Die stage :') wat is dat voor strandhut
ziet er toch prima uit voor een klein feest? Het geluid is toch het belangrijkst.wrote:Die stage :') wat is dat voor strandhut
ik ken het feest niet echt dus weetniet hoe groot het is maar het heeft in ieder geval wel een anthem dus dan verwacht je dat het niet heel klein is. Geluid is natuurlijk wel het belangrijkst ja.wrote:ziet er toch prima uit voor een klein feest? Het geluid is toch het belangrijkst.wrote:Die stage :') wat is dat voor strandhut
Dit dus!wrote:JA. Ik wil een HQ!
die vocals zijn toch juist standaard? bone crusher/DMX.wrote:Geen pitch en geen standaard vocals? Stap in de goede richting, intro klinkt lekker met die screeches
Zijn het zijn eigen vocalen weer? Dan heb ik het miswrote:die vocals zijn toch juist standaard? bone crusher/DMX.wrote:Geen pitch en geen standaard vocals? Stap in de goede richting, intro klinkt lekker met die screeches
Ja laten we lekker over de stage discussiëren.wrote:ik ken het feest niet echt dus weetniet hoe groot het is maar het heeft in ieder geval wel een anthem dus dan verwacht je dat het niet heel klein is. Geluid is natuurlijk wel het belangrijkst ja.wrote:ziet er toch prima uit voor een klein feest? Het geluid is toch het belangrijkst.wrote:Die stage :') wat is dat voor strandhut
m-m-m-mainstreamwrote:Wat ik dan niet snap is waarom hij dan niet vaker dit soort dingen uit zijn studio meer krijgt. Want zoals ik het begrijp gaat dit bij uitzondering een rauwe track worden. Vinden veel DJ's het dan echt leuk om happy te maken?
Trend hewrote:Wat ik dan niet snap is waarom hij dan niet vaker dit soort dingen uit zijn studio meer krijgt. Want zoals ik het begrijp gaat dit bij uitzondering een rauwe track worden. Vinden veel DJ's het dan echt leuk om happy te maken?