Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Jep ik dacht al dat ik een nieuwe DR track hoorde, ik herkende hem namelijk niet en alle andere DR tracks wel dus jah
Klonk wel dik maar moet em nog ff in HQ horen
Klinkt zoals altijd bij deze heren weer geweldig! Ben benieuwd naar een HQ.
-
S
Wat ben ik losgegaan op deze plaat 
-
D
zoals we gewend zijn van Donkey Rollers 
Jep! Deze was echt heel erg fijn! Aanrader om te blijven volgen!
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Ik denk al: Fuck ik ken deze track niet, hoe kan dat... Nu snap ik het 
-
GHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Apr 2012
Daarom ben ik over het algemeen geen fan van de producties van Fusion.
Die synth is gwn kut!
Die synth is gwn kut!
Zal wel iets van Voodoo heten, gezien het gepraat in het begin van het filmpje, viel me gisteren ook al op.
Denk Black Magic.wrote:Zal wel iets van Voodoo heten, gezien het gepraat in het begin van het filmpje, viel me gisteren ook al op.
Donkey Rollers staan altijd garant voor goede nummers. Deze ook dus. Maar hij mist wel het speciale van een plaat a la 2012/Chaos/Voice Of Conscience
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Dacht hetzelfde gister. Kon me nog herinneren dat we een foto/screenshot van hun studio kregen, stond in Logic/Cubase/wat ze gebruiken zo'n ding met 'voodoo mannetje vaag', zal deze wel zijn dan 
Lijkt wel heel erg op B-Front? Misschien een Donkey Rollers Ft. B-Front track?
Last edited by Soulless on 04 Jul 2011 09:21, edited 2 times in total.
dit dus, je hoort hiet duidelijk wel een B-front invloed in.wrote:Lijkt wel heel erg op B-Front? Misschien een Donkey Rollers Ft. B-Front track?
maar ik denk dat het indd dat nummer Voodoo is wat in dat twitter berichtje stond een aantal weken geleden
Heel erg benieuwd naar een HQ!
Klinkt echt vet deze track! 
Ik zeg nog steeds dat dit Donkey Rollers Ft. / Vs/ & B.Front is. Klinkt heel erg naar b-front sommige stukjes!
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
denk het niet, vind t wel beetje op chaos lijken en hoor niks van B-Front eigenlijk
Deze is echt supervet! B-Front draaide hem ook op Q-Base, maar neigt meer naar een Donkey Rollers track vind ik.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008