HS EP 2 tracks

Ran-D - Feel My Fire / Crossroads (A2R014)

Label
A2 Records
Catalogue number
A2R014
YouTubeRan-D - Feel My Fire

Tracklist · 2 tracks

1. Ran-D - Feel My FireYouTube
  2. Ran-D - CrossroadsYouTube

Source: a2records.nl

Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago 3,689 postssince 2009
Ran-D Feel My Fire / Crossroads (A2R014)

Label: A2 records
WEB release: 06/12/2010

A1. Feel My Fire
B1. Crossroads

Samples:
View on YouTube
View on YouTube

Bron: http://www.a2records.nl
Last edited by Roebén on , edited 1 time in total.
S
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2015 1,376 postssince 2009
Fijne tracks gast !
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2011 1,198 postssince 2009
word in het najaar van 2013 gereleased toch? :thumbsup:
D
hele dikke release :love:
Feel My Fire komt er dik bovenn uit :thumbsup: ookal is die zovaak gedraaid :D
Hardtraxx Elite
last seen Dec 2020 2,318 postssince 2010
Guide4U wrote:word in het najaar van 2013 gereleased toch? :thumbsup:
:lol:

Wat een helder release wordt dit :bomb:
Donateur
last seen Oct 2014 2,718 postssince 2009
Feel My Fire :love: :woot: Die track is zooooo gaaf.
En die kan je heerlijk inmixen :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2015 7,968 postssince 2010
Feel My Fire blijft :bomb:
Vindt Crossroads iets minder.
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago 6,677 postssince 2009
nog steeds geen datum bekend hoor
dat was namelijk de reden dat het andere topic werd gesloten :P

maar het zijn wel 2 hele dikke platen ja
A
Slotje
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2025 10,235 postssince 2009
Oxbow wrote:nog steeds geen datum bekend hoor
dat was namelijk de reden dat het andere topic werd gesloten :P
De reden was meer dat het niet zeker was of het A2R014 zou worden en of het inderdaad alleen Feel My Fire & Crossroads zouden zijn (Escapism & Better On The Otherside zouden er ook bij kunnen komen). Maargoed, ik doe er geen slotje op, CatID is bekend en welke tracks komen. Die datum komt dan wel :whistle:

OT:

Feel My Fire: Heerlijke meeschreeuwvocals voor live, de climax beukt wel aardig en de intro is wel te doen. Al met al niet de beste track die Ran-D gemaakt heeft, maar kan er zeker goed mee door! (7/10)

Crossroads: Super nummer, hard zoals 't hoort te zijn bij Ran-D! Dikke intro (vooral Mid-Intro) en geweldige climax! Lekker duister en hard, track die net als Under Attack met Adaro gewoon nooit gaat vervelen! :thumbsup: (9/10)
T
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021 5,204 postssince 2009
Ik zei het toch :D Had een dag langer gewacht, had je dat ding niet hoeven sluiten... Achja, hij komt uit dat is het belangrijkste ;)
Donateur
last seen Mar 2017 14,269 postssince 2009
Feel My Fire is echt zo'n ontzettend matige en gevoelloze plaat. Ik heb echt geen idee wat iedereen daar nou zo bijzonder aan vind. Vocals zijn ook irritant.

Crossroads is meer een typische Ran-D plaat. Klinkt een beetje leeg maar in dit geval vind ik het wel wat hebben, niet te moeilijk maar gewoon een simpel plaatje met goede elementen.
A
Feel my Fire op 160bpm :drool:
W
Hardtraxxer
last seen Nov 2015 568 postssince 2009
Eindelijk! Crossroads moet ik nog wat vaker horen, maar dat doe ik denk ik pas als de datum bekend is anders ga ik de preview weer te vaak luisteren
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago 7,211 postssince 2009
Crossroads beetje iets te typisch standaard Ran-D. Feel My Fire natuurlijk ontzettend vet :worship:
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2019 2,989 postssince 2010
Feel My Fire samen met Under Attack beste platen van Ran-D wat een held zeg :loving:
Hardtraxxer
last seen Mar 2015 149 postssince 2010
FEEL MY FIRE!! :drool:
Donateur
last seen Sep 2014 17,095 postssince 2010
:love: feel my fire is zo heerlijk :worship: :love:
Hardtraxxer
last seen Jan 2011 745 postssince 2009
say what?
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013 6,402 postssince 2010
Ik kan niet kiezen welke ik beter vind, maar ik weet wel dat dit werk weer geniaal in elkaar zit, als dit een 4-tracker was geweest dan was Ran-D gewoon producer van het jaar voor mij! :worship:
Hulde voor de climax van Feel my Fire, wat een geniale sound. En hulde voor de duisterheid en de melodie van Crossroads!
S
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2015 1,376 postssince 2009
katamaran wrote:Ik kan niet kiezen welke ik beter vind, maar ik weet wel dat dit werk weer geniaal in elkaar zit, als dit een 4-tracker was geweest dan was Ran-D gewoon producer van het jaar voor mij! :worship:
Hulde voor de climax van Feel my Fire, wat een geniale sound. En hulde voor de duisterheid en de melodie van Crossroads!
Ran-D heb zeker een paar goede platen dit jaar geproduceerd. Maar om te zeggen dat hij producer van t jaar is vind ik een beetje te ver aangezien hij maar weinig heeft gereleased dit jaar, maar het klopt wel wat er is gekomen is goed!
Hardtraxxer
last seen Mar 2013 391 postssince 2009
hij komt dus wel!

say what? feel my fiaa! :loving:
Hardtraxx Crew
last seen 11 minutes ago 30,644 postssince 2010
Waarom zijn er nu 2 topics hier over?
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013 6,402 postssince 2010
sanderovic wrote:
katamaran wrote:Ik kan niet kiezen welke ik beter vind, maar ik weet wel dat dit werk weer geniaal in elkaar zit, als dit een 4-tracker was geweest dan was Ran-D gewoon producer van het jaar voor mij! :worship:
Ran-D heb zeker een paar goede platen dit jaar geproduceerd. Maar om te zeggen dat hij producer van t jaar is vind ik een beetje te ver aangezien hij maar weinig heeft gereleased dit jaar, maar het klopt wel wat er is gekomen is goed!
Als dit een 4-tracker was en als hij dit jaar uit kwam, heeft hij 6 tracks uitgebracht (+1 free release dan), 6 briljante tracks imo, waarom zou je dan niet producer van het jaar kunnen zijn?
Achja, komt er toch niet van.
L
Hardtraxxer
last seen Feb 2015 427 postssince 2009
Als Feel My Fire dit jaar nog uitkomt heb ik de verkeerde top 10 ingestuurd naar Fear FM :/..

Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 14 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago