HS Show

Digital Punk - Unleashed #023

Show
Unleashed #023
Listen onSoundCloud
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 29 days ago
Roellos wrote:
Pipa wrote:It's On vindt wel erg veel op Code Black lijken
Toevallig dat hij ook produceert voor Outbreak. :P
Echt? nu vind ik m al helemaal een pannekoek
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Zo dan, ID - ID is wel echt heel kut zeg. Mag toch hopen dat dit niet van Freakz At Night afkomt, en al helemaal niet dat The Prophet erbij zit.
P
Hardtraxx Veteran
5059 posts member since 2013
last seen 11 hours ago
yowan wrote:
Roellos wrote:
Pipa wrote:It's On vindt wel erg veel op Code Black lijken
Toevallig dat hij ook produceert voor Outbreak. :P
Echt? nu vind ik m al helemaal een pannekoek
Ja dat heb ik ook al keer hier gezegd, maar toen kreeg ik de volle laag hier
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 29 days ago
Pipa wrote: Ja dat heb ik ook al keer hier gezegd, maar toen kreeg ik de volle laag hier
Dat je hem een pannekoek vind of dat codeblack voor hem produceert?
P
Hardtraxx Veteran
last seen 11 hours ago
yowan wrote:
Pipa wrote: Ja dat heb ik ook al keer hier gezegd, maar toen kreeg ik de volle laag hier
Dat je hem een pannekoek vind of dat codeblack voor hem produceert?
Heb al keer hier gezegd dat Code Black voor hem producete maar toen van iedereen allemaal ja dikke onzin houd tochh op man
Hardtraxxer
746 posts member since 2014
last seen May 2018
Pipa wrote: Heb al keer hier gezegd dat Code Black voor hem producete maar toen van iedereen allemaal ja dikke onzin houd tochh op man
Heb je daar dan concrete bewijzen van dat het daadwerkelijk zo is :P ?
S
Alles en iedereen produceert voor elkaar.

Deze wereld is fucked up g
P
Hardtraxx Veteran
last seen 11 hours ago
Hard Invasion wrote:
Pipa wrote: Heb al keer hier gezegd dat Code Black voor hem producete maar toen van iedereen allemaal ja dikke onzin houd tochh op man
Heb je daar dan concrete bewijzen van dat het daadwerkelijk zo is :P ?
Dat Code black voor hem produceert? Nou de sounds zijn sowieso erg look a like. A new today alles aan die track schreeuwt code black. Vorig jaar unleashed heeft maat van mij lang gesproken met Audiofreq toen Outbreak aant draaien was. Toen zei maat van mij dit is code black 2.0 en moest sam lachen en gaf hij een knik zo van tja
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
stefaneke wrote:Alles en iedereen produceert voor elkaar.

Deze wereld is fucked up g
Jup. Ik kijk tegenwoordig ook nergens meer van op. Gek wereldje wat dat betreft.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Ik weet niet of het zo is van Outbreak, maar ik heb eens opgevangen dat hij degene is die de scene in Australië groot gemaakt heeft dus dat zou de verklaring kunnen zijn. Dat zou dus een reden kunnen zijn dat iemand voor hem produceert, als bedankje. Nogmaals, ik weet niet zeker of iemand anders voor Outbreak produceert.
P
Hardtraxx Veteran
last seen 11 hours ago
Daveytl wrote:Ik weet niet of het zo is van Outbreak, maar ik heb eens opgevangen dat hij degene is die de scene in Australië groot gemaakt heeft dus dat zou de verklaring kunnen zijn. Dat zou dus een reden kunnen zijn dat iemand voor hem produceert, als bedankje. Nogmaals, ik weet niet zeker of iemand anders voor Outbreak produceert.
Als je toch zijn track beluisterd hoor je duidelijk veel code black elementen. Dus ik denk bijna zeker dat Code Black voor hem produceert.
K
Pipa wrote:
Daveytl wrote:Ik weet niet of het zo is van Outbreak, maar ik heb eens opgevangen dat hij degene is die de scene in Australië groot gemaakt heeft dus dat zou de verklaring kunnen zijn. Dat zou dus een reden kunnen zijn dat iemand voor hem produceert, als bedankje. Nogmaals, ik weet niet zeker of iemand anders voor Outbreak produceert.
Als je toch zijn track beluisterd hoor je duidelijk veel code black elementen. Dus ik denk bijna zeker dat Code Black voor hem produceert.
Maar onder Nitrouz producede hij toch wel zelf? Ik hoorde in vorige tracks van Outbreak niet heel specifiek Code Black maar in de track uit Unleashed is het toch wel errrrrrg Code Black.. :cool:
P
Hardtraxx Veteran
last seen 11 hours ago
Kiloknaller wrote:
Pipa wrote:
Maar onder Nitrouz producede hij toch wel zelf? Ik hoorde in vorige tracks van Outbreak niet heel specifiek Code Black maar in de track uit Unleashed is het toch wel errrrrrg Code Black.. :cool:
Ik weet niet of hij onder Nitrouz zelf produceerde. Luister a New Today maar eens daar hoor je ook overduidelijk Code Black
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Nitrouz zat bij Fusion en Code Black als Bioweapon bij Scantraxx. Denk niet dat toen Nitrouz tracks door Corey gemaakt werden. Al helemaal niet als je bedenkt dat Nitrouz toen volgens mij meer had met Toneshifterz (qua collabs en remixes voor elkaar).
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Pipa wrote:
Dat zegt natuurlijk niets, Corey kan natuurlijk ook prima zijn soundbanks uitlenen aan hem..? Maargoed al die speculatie heeft weinig zin, we komen het toch niet te weten.
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Wat een zaadplaat die ID, doet me een beetje denken aan die remux tijd van The Prophet :P
P
Hardtraxx Veteran
last seen 11 hours ago
Destination wrote:
Pipa wrote:
Dat zegt natuurlijk niets, Corey kan natuurlijk ook prima zijn soundbanks uitlenen aan hem..? Maargoed al die speculatie heeft weinig zin, we komen het toch niet te weten.
Ja maar dat is toch de kracht van producen. De soundbank vind ik meer producen dan nummer in elkaar zetten
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Heel WE R deelt zijn soundbank met elkaar.
P
Hardtraxx Veteran
last seen 11 hours ago
OF te wel Code black zn soundbank = WE R soundbank.

Active topics in Livesets

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 20 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 7 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 9 days ago