Echt? nu vind ik m al helemaal een pannekoekwrote:Toevallig dat hij ook produceert voor Outbreak.wrote:It's On vindt wel erg veel op Code Black lijken
Listen onSoundCloud
Tracklist · 18 tracks
- 00:01:10Intro
- 00:02:18Digital Punk & Frequencerz ft. MC Nolz - We Still Don’t Give a Fuck
- 00:06:24Outbreak - It’s OnOutbreak ft. Sabacca - It's On! on Tracks
- 00:11:14The Pitcher - Shock and AweThe Pitcher - Shock And Awe (FUSIONCD007) on Tracks
- 00:14:56Audiofreq - HelixAudiofreq - Helix on Tracks
- 00:18:08Phuture Noize - Phuture Propaganda (Prelude)Phuture Noize - Phuture Propaganda (Prelude) (ANY041) on Tracks
- 00:21:35Subzero Project - Let’s FightSub Zero Project - Let's Fight on Tracks
- 00:25:34Frequencerz - Noise (Hard Bass 2015 Team Yellow OST)Frequencerz - Noise (Hard Bass 2015 Team Yellow OST) on Tracks
- 00:29:14Atmozfears - SingularityAtmozfears - Singularity on Tracks
- 00:33:34X-Pander - Life’s A BitchX-Pander - Life’s A Bitch on Tracks
- 00:36:30Adaro - RaggaMuffinAdaro - My soul to take on Tracks
- 00:39:51Gunz for Hire - May God Be With You AllGunz For Hire - May God Be With You All (ROUGH010) on Tracks
- 00:42:48Ran-D - FCK EDMRan-D - FCK EDM (ROUGH013) on Tracks
- 00:47:14Crypsis - Raw to the PointCrypsis - Raw To The Point on Tracks
- 00:51:30Radical Redemption & Chain Reaction - Impact of SinVA - Qapital 2015 (QCD009) on Tracks
- 00:54:46The Anarchist - The SolutionThe Anarchist - Waiting 4 / The Solution (A2REC089) on Tracks
- 00:58:39Regain - Push it to the LimitHexablasters Family [HBRCD01] on Tracks
- 01:01:41ID - ID
Zo dan, ID - ID is wel echt heel kut zeg. Mag toch hopen dat dit niet van Freakz At Night afkomt, en al helemaal niet dat The Prophet erbij zit.
P
Hardtraxx Veteran
5059 posts member since 2013
last seen 11 hours ago
Ja dat heb ik ook al keer hier gezegd, maar toen kreeg ik de volle laag hierwrote:Echt? nu vind ik m al helemaal een pannekoekwrote:Toevallig dat hij ook produceert voor Outbreak.wrote:It's On vindt wel erg veel op Code Black lijken
Dat je hem een pannekoek vind of dat codeblack voor hem produceert?wrote: Ja dat heb ik ook al keer hier gezegd, maar toen kreeg ik de volle laag hier
P
Hardtraxx Veteran
last seen 11 hours ago
Heb al keer hier gezegd dat Code Black voor hem producete maar toen van iedereen allemaal ja dikke onzin houd tochh op manwrote:Dat je hem een pannekoek vind of dat codeblack voor hem produceert?wrote: Ja dat heb ik ook al keer hier gezegd, maar toen kreeg ik de volle laag hier
Heb je daar dan concrete bewijzen van dat het daadwerkelijk zo iswrote: Heb al keer hier gezegd dat Code Black voor hem producete maar toen van iedereen allemaal ja dikke onzin houd tochh op man
S
Alles en iedereen produceert voor elkaar.
Deze wereld is fucked up g
P
Hardtraxx Veteran
last seen 11 hours ago
Dat Code black voor hem produceert? Nou de sounds zijn sowieso erg look a like. A new today alles aan die track schreeuwt code black. Vorig jaar unleashed heeft maat van mij lang gesproken met Audiofreq toen Outbreak aant draaien was. Toen zei maat van mij dit is code black 2.0 en moest sam lachen en gaf hij een knik zo van tjawrote:Heb je daar dan concrete bewijzen van dat het daadwerkelijk zo iswrote: Heb al keer hier gezegd dat Code Black voor hem producete maar toen van iedereen allemaal ja dikke onzin houd tochh op man?
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Jup. Ik kijk tegenwoordig ook nergens meer van op. Gek wereldje wat dat betreft.wrote:Alles en iedereen produceert voor elkaar.
Ik weet niet of het zo is van Outbreak, maar ik heb eens opgevangen dat hij degene is die de scene in Australië groot gemaakt heeft dus dat zou de verklaring kunnen zijn. Dat zou dus een reden kunnen zijn dat iemand voor hem produceert, als bedankje. Nogmaals, ik weet niet zeker of iemand anders voor Outbreak produceert.
P
Hardtraxx Veteran
last seen 11 hours ago
Als je toch zijn track beluisterd hoor je duidelijk veel code black elementen. Dus ik denk bijna zeker dat Code Black voor hem produceert.wrote:Ik weet niet of het zo is van Outbreak, maar ik heb eens opgevangen dat hij degene is die de scene in Australië groot gemaakt heeft dus dat zou de verklaring kunnen zijn. Dat zou dus een reden kunnen zijn dat iemand voor hem produceert, als bedankje. Nogmaals, ik weet niet zeker of iemand anders voor Outbreak produceert.
K
Maar onder Nitrouz producede hij toch wel zelf? Ik hoorde in vorige tracks van Outbreak niet heel specifiek Code Black maar in de track uit Unleashed is het toch wel errrrrrg Code Black..wrote:Als je toch zijn track beluisterd hoor je duidelijk veel code black elementen. Dus ik denk bijna zeker dat Code Black voor hem produceert.wrote:Ik weet niet of het zo is van Outbreak, maar ik heb eens opgevangen dat hij degene is die de scene in Australië groot gemaakt heeft dus dat zou de verklaring kunnen zijn. Dat zou dus een reden kunnen zijn dat iemand voor hem produceert, als bedankje. Nogmaals, ik weet niet zeker of iemand anders voor Outbreak produceert.
P
Hardtraxx Veteran
last seen 11 hours ago
Ik weet niet of hij onder Nitrouz zelf produceerde. Luister a New Today maar eens daar hoor je ook overduidelijk Code Blackwrote:Maar onder Nitrouz producede hij toch wel zelf? Ik hoorde in vorige tracks van Outbreak niet heel specifiek Code Black maar in de track uit Unleashed is het toch wel errrrrrg Code Black..wrote:Als je toch zijn track beluisterd hoor je duidelijk veel code black elementen. Dus ik denk bijna zeker dat Code Black voor hem produceert.wrote:Ik weet niet of het zo is van Outbreak, maar ik heb eens opgevangen dat hij degene is die de scene in Australië groot gemaakt heeft dus dat zou de verklaring kunnen zijn. Dat zou dus een reden kunnen zijn dat iemand voor hem produceert, als bedankje. Nogmaals, ik weet niet zeker of iemand anders voor Outbreak produceert.
Nitrouz zat bij Fusion en Code Black als Bioweapon bij Scantraxx. Denk niet dat toen Nitrouz tracks door Corey gemaakt werden. Al helemaal niet als je bedenkt dat Nitrouz toen volgens mij meer had met Toneshifterz (qua collabs en remixes voor elkaar).
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Dat zegt natuurlijk niets, Corey kan natuurlijk ook prima zijn soundbanks uitlenen aan hem..? Maargoed al die speculatie heeft weinig zin, we komen het toch niet te weten.wrote:Als je toch zijn track beluisterd hoor je duidelijk veel code black elementen. Dus ik denk bijna zeker dat Code Black voor hem produceert.wrote:Ik weet niet of het zo is van Outbreak, maar ik heb eens opgevangen dat hij degene is die de scene in Australië groot gemaakt heeft dus dat zou de verklaring kunnen zijn. Dat zou dus een reden kunnen zijn dat iemand voor hem produceert, als bedankje. Nogmaals, ik weet niet zeker of iemand anders voor Outbreak produceert.
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Wat een zaadplaat die ID, doet me een beetje denken aan die remux tijd van The Prophet 
P
Hardtraxx Veteran
last seen 11 hours ago
Ja maar dat is toch de kracht van producen. De soundbank vind ik meer producen dan nummer in elkaar zettenwrote:Dat zegt natuurlijk niets, Corey kan natuurlijk ook prima zijn soundbanks uitlenen aan hem..? Maargoed al die speculatie heeft weinig zin, we komen het toch niet te weten.wrote:Als je toch zijn track beluisterd hoor je duidelijk veel code black elementen. Dus ik denk bijna zeker dat Code Black voor hem produceert.wrote:Ik weet niet of het zo is van Outbreak, maar ik heb eens opgevangen dat hij degene is die de scene in Australië groot gemaakt heeft dus dat zou de verklaring kunnen zijn. Dat zou dus een reden kunnen zijn dat iemand voor hem produceert, als bedankje. Nogmaals, ik weet niet zeker of iemand anders voor Outbreak produceert.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Heel WE R deelt zijn soundbank met elkaar.
P
Hardtraxx Veteran
last seen 11 hours ago
OF te wel Code black zn soundbank = WE R soundbank.